Skocz do zawartości

Historia edycji

AA73

AA73

23 godziny temu, hubi t napisał(a):

U mnie było za to inaczej samochód przygotowany do montażu haka a jak go zakładałem to w serwisie płacz że nie miał wyprowadzonych kostek i musieli całą wiązkę prowadzić od nowa. Póżniej okazało się że zamówiona wiązka nie ma wyprowadzonej kostki do zasilania po zapłonie i po mojej reklamacji rozbierali wszystko od nowa.

Zacisk 10 czyli ĺadowanie akumulatora tak naprawdę nie powinien być  zaraz po zapłonie, u mnie moduł haka daje zasilanie tylko po wykryciu podpięcie przyczepy oraz po osiągnięciu napięcia 13,5v i to po pewnym czasie od załączenia silnika, ma to na celu zabezpieczenie przed pobraniem dużego prądu z akumulatora przyczepy przy rozruchu silnika.

AA73

AA73

23 godziny temu, hubi t napisał(a):

U mnie było za to inaczej samochód przygotowany do montażu haka a jak go zakładałem to w serwisie płacz że nie miał wyprowadzonych kostek i musieli całą wiązkę prowadzić od nowa. Póżniej okazało się że zamówiona wiązka nie ma wyprowadzonej kostki do zasilania po zapłonie i po mojej reklamacji rozbierali wszystko od nowa.

Zacisk 10 czyli ĺadowanie akumulatora tak naprawdę nie powinien być  zaraz po zapłonie, u mnie moduł haka dane zasilanie tylko po wykryciu podpięcie przyczepy oraz po osiągnięciu napięcia 13,5v i to po pewnym czasie od załączenia silnika, ma to na celu zabezpieczenie przed pobraniem dużego prądu z akumulatora przyczepy przy rozruchu silnika.

AA73

AA73

23 godziny temu, hubi t napisał(a):

U mnie było za to inaczej samochód przygotowany do montażu haka a jak go zakładałem to w serwisie płacz że nie miał wyprowadzonych kostek i musieli całą wiązkę prowadzić od nowa. Póżniej okazało się że zamówiona wiązka nie ma wyprowadzonej kostki do zasilania po zapłonie i po mojej reklamacji rozbierali wszystko od nowa.

Zacisk 10 czyli ĺadowanie akumulatora tak naprawdę nie powinien być  zaraz po zapłonie, u mnie midół haka dane zasilanie tylko po wykryciu podpięcie przyczepy oraz po osiągnięciu napięcia 13,5v i to po pewnym czasie od załączenia silnika, ma to na celu zabezpieczenie przed pobraniem dużego prądu z akumulatora przyczepy przy rozruchu silnika.

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.