2 godziny temu, Marcin_G napisał(a):Na B możesz holować:
- dowolną przyczepę lekką (max 750 kg)
- przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 3500 kg
Na B + 96 możesz holować:
- dowolną przyczepę lekką (max 750 kg)
- przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 4250 kg
Na B + E możesz holować:
- dowolną przyczepę lekką (max 750 kg)
- przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 7000 kg
To jeśli chodzi o uprawnienia. Oczywiście we wszystkich trzech przypadkach obowiązują Cię jeszcze wartości maksymalne wynikające z wpisów w DR Twojego samochodu.
Jak już napisałem wcześniej przejrzysta i rzetelna odpowiedź.
Z mojej osobistej analizy przepisów wynika iż ich zamiana i ilość interpretacji potrafi przerazić.
I tak w sumie dochodzimy do momentu w którym jeśli policjant się uprze (bo ostatnio był na szkoleniu 2 lata temu) a jest z Przemyśla może być ciężko dochodzić swoich praw. Oczywiście mamy jeszcze możliwość odwołania i sprawa trafi do sądu tylko czy warto jechać ze 2 czasami 3 razy i udowadniać sędziemu, co tu miał na myśli ustawodawca
Chyba wole być świętszy od papierza i raczej nie ryzykować w tematach dyskusyjnych …