Skocz do zawartości

Historia edycji

rtwppk

rtwppk

2 godziny temu, Marcin_G napisał(a):

Na B możesz holować:

  1. dowolną przyczepę lekką (max 750 kg) 
  2. przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 3500 kg

Na B + 96 możesz holować:

  1. dowolną przyczepę lekką (max 750 kg)
  2. przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 4250 kg

Na B + E możesz holować:

  1. dowolną przyczepę lekką (max 750 kg)
  2. przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 7000 kg

 

To jeśli chodzi o uprawnienia. Oczywiście we wszystkich trzech przypadkach obowiązują Cię jeszcze wartości maksymalne wynikające z wpisów w DR Twojego samochodu.

 

Jak już napisałem wcześniej przejrzysta i rzetelna odpowiedź.
Z mojej osobistej analizy przepisów wynika iż ich zamiana i ilość interpretacji potrafi przerazić.

I tak w sumie dochodzimy do momentu w którym jeśli policjant się uprze (bo ostatnio był na szkoleniu 2 lata temu) a jest z Przemyśla może być ciężko dochodzić swoich praw. Oczywiście mamy jeszcze możliwość odwołania i sprawa trafi do sądu :) tylko czy warto jechać ze 2  czasami  3 razy i udowadniać sędziemu, co tu miał na myśli ustawodawca :) 

Chyba wole być świętszy od papierza i raczej nie ryzykować w tematach dyskusyjnych … :) 

rtwppk

rtwppk

2 godziny temu, Marcin_G napisał(a):

Na B możesz holować:

  1. dowolną przyczepę lekką (max 750 kg) 
  2. przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 3500 kg

Na B + 96 możesz holować:

  1. dowolną przyczepę lekką (max 750 kg)
  2. przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 4250 kg

Na B + E możesz holować:

  1. dowolną przyczepę lekką (max 750 kg)
  2. przyczepę "ciężką" (pow. 750 kg) z hamulcem najazdowym, gdzie suma DMC auta i przyczepy = max 7000 kg

 

To jeśli chodzi o uprawnienia. Oczywiście we wszystkich trzech przypadkach obowiązują Cię jeszcze wartości maksymalne wynikające z wpisów w DR Twojego samochodu.

 

Jak już napisałem wcześniej przejrzysta i rzetelna odpowiedź.
Z mojej osobistej analizy przepisów wynika iż ich zamiana i ilość interpretacji potrafi przerazić.

I tak w sumie dochodzimy do momentu w którym jeśli policjant się uprze (bo ostatnio był na szkoleniu 2 lata temu) a jest z Przemyśla może być ciężko dochodzić swoich praw. Oczywiście mamy jeszcze możliwość odwołania i sprawa trafi do sądu :) tylko czy warto jechać ze 2  czasami  3 razy i udowadniać sędziemu, co tu miał na myśli ustawodawca :) 

Chyba wole być świętszy od papierze i raczej nie ryzykować w tematach dyskusyjnych … :) 

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.