32 minuty temu, lbuster napisał(a):No ja podchodzę odwrotnie, czyli pierw liczę, jakie są korzyści z paliwa a potem czy za tą różnicę dopłacę do diesel'a i ewentualnych napraw, bo zakładam, że eksploatacja nowego samochodu do 150 tyś. będzie podobna kosztowo. Natomiast uważam, że im dalej w las (więcej kilometrów) tym wcześniej nam się wysypie wysilony 1,5 PB niż 2.0 D przy jeździe z cepką.
Nie sądze aby przy 150k się cokolwiek posypało czy to w PB czy Dieslu. Posypią się inne rzeczy jak zawieszenie itd, ale nie silnik czy skrzynia.
22 minuty temu, Helmut napisał(a):Jak już pisałem, nie pamiętam, kiedy ostatni raz montowany był hak z inną wiązką jak 13 PIN. Zawsze robimy tak, jak producent przewiduje i nie ma znaczenia, kto jaką przyczepę ciąga. Dlatego , ja nie rozumiem tych rozważań i konwersacji odnośnie, czy PIN 9/10 itd. jest podłączony czy też nie.
To jeszcze raz napiszę, że w większości znanych mi przypadków hak w ASO był montowany z podstawową wiązką 13 pin, nawet jeśli w zleceniu było wyraźnie napisane, że ma być pełna wiązka 13 pin wraz z zasilaniem lodówki. Nawet u mnie w Renault tak było. W Fordzie natomiast mam pełną wiązke, ale mam hak fabryczny a nie dokładany w ASO.
Widać w DE mają inne standardy niż w PL.