Skocz do zawartości

Historia edycji

Gizbern

Gizbern

ProCamp :

Po odbiorze przyczepy rok nie mogłem się doprosić wysłania wspornika okna który był wadliwy. Dopiero na rocznym przeglądzie powiedziałem że skoro tyle razy zapewniali że już jest to mają zamontować. Jak chcą to mogą zdemontować z innej przyczepy. Tonie mój problem. Może zdemontowali :-) ale po 2h był wymieniony. Na koniec przeglądu szczelności Pan Szmit wziął się za wpis do książki przeglądu. Kiedy już skończył to spytałem czy wogóle szczelna jest...to uwaga ...musiał się spytać pracownika.To nie ważne że już wpis był.To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Na więcej nie miałem sił.

Kampi Mosty (autoryzowany dealer Fendt).

Jedyny sensowny serwis jaki był 2 lata temu w Pomorskim. Temin wykonania to sprawa względna. Za pierwszym razem montowali mover przez 8 tygodni. Ale dobra nawet to jakoś ogarnęli. Za drugim razem montowałem  zawór Monoctrola do gazu i Colorado. Colorado nawet im wyszło ale z Monoctrolem już było gorzej. Przy odbiorze poprosiłem o sprawdzenie pomimo tego że mnie zapewniali że sprawdzali szczelność. No to podłączyłem butle i patrzę że nie leci gaz. Konsternacja na twarzy Kierownika serwis. Zawołał pracownika...myślą, myślą...no przecież trzeba wcisnąć zielony przycisk żeby zabezpieczenie zderzeniowe wyłączyć (czyli kulka musi spaść). No to wcisnęli. I gaz nie tylko dostał się do palników ale również do powietrza bo instalacja była nie skręcona. Po czasie dowiedziałem się że nie dość że zamontowali mi wąż bez zapezpueczenia to też bez filtra gazu(nawet nie wspominając że jest on konieczny w celu zachowania gwarancji) Mając negatywne doświadczenia z ProCampem  oraz dużą odległość odkryłem że prawdopodobnie mogę zrobić przegląd szczelności w Kampi. Najpierw pracownik mówił że postarają się zrobić...a później za którymś przypomnieniu się w temacie wymyślili że dalej mają jakiś problem. Pewnej soboty przejeżdżając koło serwisu stwierdziłem że zajadę. I patrz trafiłem na właściciela. Przedstawiłem mój temat i powiedział że osobiście zajmie się tematem. Poprosił o numer telefonu. Ja poprosiłem żeby mi swój podał żebym miał jak się przypomnieć...na to stwierdził że nie da bo luzie później do niego dzwonią z bzdurami. Ale obiecał że na 100% oddzwoni. Czekam już 9 miesięcy...

Gizbern

Gizbern

ProCamp :

Po odbiorze przyczepy rok nie mogłem się doprosić wysłania wspornika okna który był wadliwy. Dopiero na rocznym przeglądzie powiedziałem że skoro tyle razy zapewniali że już jest to mają zamontować. Jak chcą to mogą zdemontować z innej przyczepy. Tonie mój problem. Może zdemontowali :-) ale po 2h był wymieniony. Na koniec przeglądu szczelności Pan Szmit wziął się za wpis do książki przeglądu. Kiedy już skończył to spytałem czy wogóle szczelna jest...to uwaga ...musiał się spytać pracownika.To nie ważne że już wpis był.To była moja ostatnia wizyta w tym serwisie. Na więcej nie miałem sił.

Kampi Mosty (autoryzowany dealer Fendt).

Jedyny sensowny serwis jaki był 2 lata temu w Pomorskim. Temin wykonania to sprawa względna. Za pierwszym razem montowali mover przez 8 tygodni. Ale dobra nawet to jakoś ogarnęli. Za drugim razem montowałem  zawór Monoctrola do gazu i Colorado. Colorado nawet im wyszło ale z Monoctrolem już było gorzej. Przy odbiorze poprosiłem o sprawdzenie pomimo tego że mnie zapewniali że sprawdzali szczelność. No to podłączyłem butle i patrzę że nie leci gaz. Konsternacja na twarzy Kierownika serwis. Zawołał pracownika...myślą, myślą...no przecież trzeba wcisnąć zielony przycisk żeby zabezpieczenie zderzeniowe wyłączyć (czyli kulka musi spaść). No to wcisnęli. I gaz nie tylko dostał się do palników ale również do powietrza bo instalacja była nie skręcona. Mając negatywne doświadczenia z ProCampem  oraz dużą odległość odkryłem że prawdopodobnie mogę zrobić przegląd szczelności w Kampi. Najpierw pracownik mówił że postarają się zrobić...a później za którymś przypomnieniu się w temacie wymyślili że dalej mają jakiś problem. Pewnej soboty przejeżdżając koło serwisu stwierdziłem że zajadę. I patrz trafiłem na właściciela. Przedstawiłem mój temat i powiedział że osobiście zajmie się tematem. Poprosił o numer telefonu. Ja poprosiłem żeby mi swój podał żebym miał jak się przypomnieć...na to stwierdził że nie da bo luzie później do niego dzwonią z bzdurami. Ale obiecał że na 100% oddzwoni. Czekam już 9 miesięcy...

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.