Skocz do zawartości

Historia edycji

jacek00

jacek00

1 godzinę temu, ed napisał:

Można i tak - daj sobie tych przyssawek ile chcesz - w moim przypadku przy kupnie było zamontowanych osiem po cztery na korpus i dodatkowo dwie zapasowe.

No właśnie to nie są zapasowe, a do opcjonalnego zamontowania na paskach. Przyssawki dodatkowe powinny być 4, u mnie w przypadku dwóch zakupów tak zawsze było. Znalazłem jakieś zdjęcie ze sklepu gdzie pokazany jest właśnie cały komplet - 4 przyssawki na korpusie zamontowane fabrycznie + 4 dodatkowe:

image.png.f126abf5aba808ed073f34f2a88bb760.png

Cytat

trochę za mało, żeby "obsłużyć" wszystkie paski. A te otwory w paskach w/g mnie służą w pierwszej kolejności do skokowej regulacji ich długości - dopasowanie do różnych lusterek. I to by było na tyle.

Ja mówię o tych dwóch otworach, które służą właśnie do zamocowania przyssawek, a nie do żadnej regulacji. Pozostałe dziurki, te prostokątne służą jak najbardziej do regulacji i jak widać różnią się kształtem.

image.thumb.png.5bda85b8561b0ffd29fa62d24cb29479.png

 

Ale jak Ci się trzyma bez tych dodatkowych przyssawek to bardzo dobrze. Znaczy, że w Twoim wypadku ich nie potrzebujesz. Ale obudowy lusterek mają różne kształty i właśnie po to te przyssawki, aby jak najlepiej lusterko dopasować do obudowy. Nie trzeba zaklinać rzeczywistości i twierdzić, że jest inaczej ;) 

 

13 godzin temu, Stu napisał:

Ja też używam tych lusterek i są wg mnie jednymi z lepszych - ale trzeba przy nich zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz. Otóż ze względu na ich wielkość i odległość od  boku pojazdu czasami zdarza się, że złożą się od podmuchu podczas wymijania innego pojazdu. Dlatego trzeba je tak ustawić, żeby podczas składania nie uderzyły w szybę, tylko najlepiej w rant drzwi...

To chyba kwestia samych lusterek w aucie. U mnie nigdy nie było sytuacji, aby lustro samochodowe się złożyło. 

jacek00

jacek00

Godzinę temu, ed napisał:

Można i tak - daj sobie tych przyssawek ile chcesz - w moim przypadku przy kupnie było zamontowanych osiem po cztery na korpus i dodatkowo dwie zapasowe.

No właśnie to nie są zapasowe, a do opcjonalnego zamontowania na paskach. U mnie były na każdy pasek, czyli 4 szt. W obu przypadkach, bo kupiłem już dwa komplety tych lusterek, bo jak pisałem jedno mi odpadło i pękło.

Godzinę temu, ed napisał:

trochę za mało, żeby "obsłużyć" wszystkie paski. A te otwory w paskach w/g mnie służą w pierwszej kolejności do skokowej regulacji ich długości - dopasowanie do różnych lusterek. I to by było na tyle.

Ja mówię o tych dwóch otworach, które służą właśnie do zamocowania przyssawek, a nie do żadnej regulacji. Pozostałe dziurki, te prostokątne służą jak najbardziej do regulacji i jak widać różnią się kształtem.

image.thumb.png.5bda85b8561b0ffd29fa62d24cb29479.png

 

Ale jak Ci się trzyma bez tych dodatkowych przyssawek to bardzo dobrze. Znaczy, że w Twoim wypadku ich nie potrzebujesz. Ale obudowy lusterek mają różne kształty i właśnie po to te przyssawki, aby jak najlepiej lusterko dopasować do obudowy. Nie trzeba zaklinać rzeczywistości i twierdzić, że jest inaczej ;) 

 

13 godzin temu, Stu napisał:

Ja też używam tych lusterek i są wg mnie jednymi z lepszych - ale trzeba przy nich zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz. Otóż ze względu na ich wielkość i odległość od  boku pojazdu czasami zdarza się, że złożą się od podmuchu podczas wymijania innego pojazdu. Dlatego trzeba je tak ustawić, żeby podczas składania nie uderzyły w szybę, tylko najlepiej w rant drzwi...

To chyba kwestia samych lusterek w aucie. U mnie nigdy nie było sytuacji, aby lustro samochodowe się złożyło. 

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.