Bardzo dziękuję wszystkim za wypowiedzi - dokładnie tego rodzaju naprostowania potrzebowałem
W dniu 14.02.2022 o 09:10, filipert napisał:@cyberhubert, chciałbyś zjeść ciastko i mieć ciastko.
Trochę tak. Wiecie, mam w głowie różne scenariusze i pytam praktyków co z tego ma sens.
Odnosząc się do moich uwarunkowań - zaczynając od wagi: 750kg to rzeczywiście zbyt wyśrubowana wartość, 1100kg wydaje się realne i nie muszę rozszerzać uprawnień, maks na co mogę sobie pozwolić przy obecnym aucie to przyczepa 1300kg, ale wtedy musiałbym zrobić rozszerzenie B96 lub B+E, czy dobrze rozumiem?
Myślę, że źle wyraziłem się co do 2 sypialni - chodzi mi o dwa niezależne miejsca do spania, przy czym najlepiej, żeby część dzieciaków była odseparowana i odsunięta od wejścia. To mogą być 2 osobne łóżka albo łóżko piętrowe. Układ jak na zdjęciu wydaje mi się być całkiem ok. Dzieciaki śpią w przedzie a my mamy swobodę wejścia/wyjścia i korzystania z kuchni i ubikacji.
Z drugiej strony, wspomniany przez Was Solifer mnie urzekł. W jego wyglądzie zewnętrznym jest coś takiego co krzyczy "lata 80 rządzą". W sumie może i niebrzydki, na pewno charakterystyczny.
Ta sztuka jest w Polsce: https://www.otomoto.pl/oferta/solifer-510-caloroczna-primus-solar-1100kg-przyczepa-kempingowa-zimowa-6-osobowa-pietrowe-spanie-ID6Ekgn6.html
czy ktoś zna tą firmę? Ostatnie opinie są z 2019 roku, ale raczej pozytywne.DMC 1100, ładowność 160kg. To chyba strasznie mało?
Z drugiej strony, ciekawostka - ten sam model za granicą ma inne parametry:
https://viitamaacaravan.fi/fi/auto/510/n-a/1577973
DMC 1010kg, ale ładowność taka sama. Chyba, ze sprzedawcy wyszła literówka
i jeszcze ciekawostka z tej samej strony: https://viitamaacaravan.fi/fi/auto/n-126-ntl/n-a/1582628
Czy ktoś sprowadzał już przyczepę z Finlandii? W sumie namierzyłem kilka ciekawych sztuk w cenie do 4000EUR...