Skocz do zawartości

Historia edycji

jacek00

jacek00

Godzinę temu, lbuster napisał:

cały czas dowodzę, że dołożenie hybrydy do silnika X w trasie nic nie da lub w gorszych warunkach coś tam da, ale nie dużo - na pewno nie tyle co w mieście ;) 

Czyli nic nie da, albo może coś tam da ma być dowodem na to, że hybryda tylko do miasta? Skoro sam potwierdzasz, że może coś da, a w mieście na pewno da, to dlaczego w trasę hybryda się ma nie nadawać?

Z tego co właśnie napisałeś jasno wynika, że hybryda da więcej niż porównywalne auto spalinowe. W mieście gdzie najwięcej jeździmy hybryda ma przewagę, a w trasie, w którą ludzie jeżdżą od wielkiego dzwonu może coś da, albo będzie porównywalnie - czyli hybryda ma sens właśnie jako auto uniwersalne i podstawowe. Natomiast np. jakiś diesel jako drugie auto dla kogoś kto ciągle lata w trasy i robi duże przeloty

jacek00

jacek00

Godzinę temu, lbuster napisał:

cały czas dowodzę, że dołożenie hybrydy do silnika X w trasie nic nie da lub w gorszych warunkach coś tam da, ale nie dużo - na pewno nie tyle co w mieście ;) 

Czyli nic nie da, albo może coś tam da ma być dowodem na to, że hybryda tylko do miasta? Skoro sam potwierdzasz, że może coś da, a w mieście na pewno da, to dlaczego w trasę hybryda się ma nie nadawać? Z tego co napisałeś jasno wynika, że hybryda da więcej niż porównywalne auto spalinowe. W mieście gdzie najwięcej jeździmy hybryda ma przewagę, a w trasie, w którą ludzie jeżdzą od wielkiego dzwonu może coś da, albo będzie porównywalnie - czyli hybryda ma sens właśnie jako auto uniwersalne. Natomiast np jakiś diesel dla kogoś kto ciągle lata w trasy jako drugie auto.

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.