Dziękuje Radku za potwierdzenie - no i proste da się normalnie, no da się. Przecież ten tryb jest naprawdę super prosty i wg mnie zarówno normalny jak i zapewniający bezpieczeństwo jak i strawny dla kieszeni "Kowalskiego" wszyscy są happy i jest bezpiecznie - jakby wspomniane "dzieci" p. Adama miały tak tutaj klaskałyby uszami a ja zaklaskałbym jako pierwszy . Czemu więc nie wprowadzić tego nad Wisłą ? Czemu nie brać przykładu ze sprawdzonych dobrych wzorców ?
Jasne że za czyjąś wiedzę, pracę nawet jak to tylko adaptacja typówki, wzięcie odpowiedzialności za poprawne wytyczne i nadzór trzeba zapłacić - tak trzeba - pytanie tylko ile jest kwotą adekwatną a ile łupieżczą.
Przechodząc na warunki w PL - oferta jednej z krakowskich firm zajmujących się tymi rzeczami to ok. 12,000zł
W tym 2 fotele nówki z Intapa to ca 4000-5000zł niech dojdą szyny, klej itp jeszcze 1000 więc mamy 6000 tu nie uszczkniemy tego - dorzućmy tu jeszcze 1000 za montaż
Mamy 5000zł za jakiś iluzoryczny nadzór i wspomniane przez Radka 100-200eur to jednak jest spora wielokrotna różnica, mało tego ta różnica powiększy również podstawę do wyliczenia należnej akcyzy w myśl ustawy która niebawem wejdzie - chore - no chore nie dlatego że mnie dotyczy i mi nie pasi - to po prostu logicznie chore bo utrąca zarówno mnie jak i tego krakowskiego przedsiębiorcę co wykonuje takowe przeróbki i nimi zarabia na życie a nabija kasę nie wiadomo komu a nie służy tylko bezpieczeństwu jak nam się wmawia.
Historia edycji
Dziękuje Radku za potwierdzenie - no i proste da się normalnie, no da się. Przecież ten tryb jest naprawdę super prosty i wg mnie zarówno normalny jak i zapewniający bezpieczeństwo jak i strawny dla kieszeni "Kowalskiego" wszyscy są happy i jest bezpiecznie - jakby wspomniane "dzieci" p. Adama miały tak tutaj klaskałyby uszami a ja zaklaskałbym jako pierwszy . Czemu więc nie wprowadzić tego nad Wisłą ? Czemu nie brać przykładu ze sprawdzonych dobrych wzorców ?
Jasne że za czyjąś wiedzę, pracę nawet jak to tylko adaptacja typówki, wzięcie odpowiedzialności za poprawne wytyczne i nadzór trzeba zapłacić - tak trzeba - pytanie tylko ile jest kwotą adekwatną a ile łupieżczą.
Przechodząc na warunki w PL - oferta jednej z krakowskich firm zajmujących się tymi rzeczami to ok. 12,000zł
W tym 2 fotele nówki z Intapa to ca 4000-5000zł niech dojdą szyny, klej itp jeszcze 1000 więc mamy 6000 tu nie uszczkniemy tego - dorzućmy tu jeszcze 1000 za montaż
Mamy 5000zł za jakiś iluzoryczny nadzór i wspomniane przez Radka 100-200eur to jednak jest spora wielokrotna różnica, mało tego ta różnica powiększy również podstawę do wyliczenia należnej akcyzy w myśl ustawy która niebawem wejdzie - chore - no chore nie dlatego że mnie dotyczy i mi nie pasi - to po prostu logicznie chore bo utrąca zarówno mnie jak i tego krakowskiego przedsiębiorcę co wykonuje takowe przeróbki i nimi zarabia na życie a nabija kasę nie wiadomo komu
Dziękuje Radku za potwierdzenie - no i proste da się normalnie, no da się. Przecież ten tryb jest naprawdę super prosty i wg mnie zarówno normalny jak i zapewniający bezpieczeństwo jak i strawny dla kieszeni "Kowalskiego" wszyscy są happy i jest bezpiecznie - jakby wspomniane "dzieci" p. Adama miały tak tutaj klaskałyby uszami a ja zaklaskałbym jako pierwszy . Czemu więc nie wprowadzić tego nad Wisłą ? Czemu nie brać przykładu ze sprawdzonych dobrych wzorców ?
Jasne że za czyjąś wiedzę, pracę nawet jak to tylko adaptacja typówki, wzięcie odpowiedzialności za poprawne wytyczne i nadzór trzeba zapłacić - tak trzeba - pytanie tylko ile jest kwotą adekwatną a ile łupieżczą.
Przechodząc na warunki w PL - oferta jednej z krakowskich firm zajmujących się tymi rzeczami to ok. 12,000zł
W tym 2 fotele nówki z Intapa to ca 4000-5000zł niech dojdą szyny, klej itp jeszcze 1000 więc mamy 6000 tu nie uszczkniemy tego - dorzućmy tu jeszcze 1000 za montaż
Mamy 5000zł za jakiś iluzoryczny nadzór i wspomniane przez Radka 100-200eur to jednak jest spora wielokrotna różnica, mało tego ta różnica powiększy również podstawę do wyliczenia należnej akcyzy w myśl ustawy która niebawem wejdzie - chore - no chore nie dlatego że mnie dotyczy i mi nie pasi - to po prostu logicznie chore
Dziękuje Radku za potwierdzenie - no i proste da się normalnie, no da się - czemu więc nie wprowadzić go nad Wisłą ? czemu nie brać przykładu ze sprawdzonych dobrych wzorców ? Przecież ten tryb jest naprawdę super prosty i wg mnie zarówno normalny jak i zapewniający bezpieczeństwo jak i strawny dla kieszeni "Kowalskiego" wszyscy są happy i jest bezpiecznie - jakby wspomniane "dzieci" p. Adama miały tak tutaj klaskałyby uszami a ja zaklaskałbym jako pierwszy .
Jasne że za czyjąś wiedzę, pracę nawet jak to tylko adaptacja typówki, wzięcie odpowiedzialności za poprawne wytyczne i nadzór trzeba zapłacić - tak trzeba - pytanie tylko ile jest kwotą adekwatną a ile łupieżczą.
Przechodząc na warunki w PL - oferta jednej z krakowskich firm zajmujących się tymi rzeczami to ok. 12,000zł
W tym 2 fotele nówki z Intapa to ca 4000-5000zł niech dojdą szyny, klej itp jeszcze 1000 więc mamy 6000 tu nie uszczkniemy tego - dorzućmy tu jeszcze 1000 za montaż
Mamy 5000zł za jakiś iluzoryczny nadzór i wspomniane przez Radka 100-200eur to jednak jest spora wielokrotna różnica, mało tego ta różnica powiększy również podstawę do wyliczenia należnej akcyzy w myśl ustawy która niebawem wejdzie - chore - no chore nie dlatego że mnie dotyczy i mi nie pasi - to po prostu logicznie chore
-
Witamy
Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.