Skocz do zawartości

Historia edycji

Cathay

Cathay

1. Naprawa w serwisie jest nieopłacalna finansowo czyli: wtopiłem kupując złom.

2. Nie stać mnie na porządną naprawę czyli: nie stać mnie na taki model kampera jakiego kupiłem.

Ani troszkę Cię nie próbuje urazić czy wyśmiać. Każdy z nas pewnie wtopił kiedyś na aucie, a i każdy z nas chciał auto ponad stan. To przecież ludzkie.

 

Wyjścia masz dwa.

Na pierwszym pewnie stracisz finansowo trochę, bo jest nim sprzedaż dalej tego auta tak jak stoi.

Druga opcja, jeśli kupiłeś go naprawdę tanio, a jednak nie musisz mieć "aż takiego" kampera, to wymontować co się da, kupić zdrową blaszankę i przemontować klamoty do środka. Wszystko czego nie wykorzystasz sprzedasz. A kampera będziesz miał fajnego.

Pamiętaj też że każdy kamper jest mało bezpieczny w przypadku kolizji, lecz  najgorsze są integry  które mają poziom bezpieczeństwa zbliżony do daewoo tico. Wyobraź więc sobie jaki będzie poziom bezpieczeństwa integry zrobionej przez rzemieślnika. To że ściana będzie wyglądała nawet ok, to nie znaczy że będzie choć trochę bezpieczna w razie bum.

Raz jeszcze podkreślam, że piszę bez napinki i życzę powodzenia.

 

Cathay

Cathay

1. Naprawa w serwisie jest nieopłacalna finansowo czyli: wtopiłem kupując złom.

2. Nie stać mnie na porządną naprawę czyli: nie stać mnie na taki model kampera jakiego kupiłem.

Ani troszkę Cię nie próbuje urazić czy wyśmiać. Każdy z nas pewnie wtopił kiedyś na aucie, a i każdy z nas chciał auto ponad stan. To przecież ludzkie.

 

Wyjścia masz dwa.

Na pierwszym pewnie stracisz finansowo trochę, bo jest nim sprzedaż dalej tego auta tak jak stoi.

Druga opcja, jeśli kupiłeś go naprawdę tanio, a jednak nie musisz mieć "aż takiego" kampera, to wymontować co się da, kupić zdrową blaszankę i przemontować klamoty do środka. Wszystko czego nie wykorzystasz sprzedasz. A kampera będziesz miał fajnego.

Pamiętaj też że każdy kamper jest mało bezpieczny w przypadku kolizji, lecz integry mają poziom bezpieczeństwa zbliżony do daewoo tico. Wyobraź więc sobie jaki będzie poziom bezpieczeństwa integry zrobionej przez rzemieślnika. To że ściana będzie wyglądała nawet ok, to nie znaczy że będzie choć trochę bezpieczna w razie bum.

Raz jeszcze podkreślam, że piszę bez napinki i życzę powodzenia.

 

Cathay

Cathay

1. Naprawa w serwisie jest nieopłacalna finansowo czyli: wtopiłem kupując złom.

2. Nie stać mnie na porządną naprawę czyli: nie stać mnie na takiego drogiego, nowego kampera jakiego kupiłem.

Ani troszkę Cię nie próbuje urazić czy wyśmiać. Każdy z nas pewnie wtopił kiedyś na aucie, a i każdy z nas chciał auto ponad stan. To przecież ludzkie.

 

Wyjścia masz dwa.

Na pierwszym pewnie stracisz finansowo trochę, bo jest nim sprzedaż dalej tego auta tak jak stoi.

Druga opcja, jeśli kupiłeś go naprawdę tanio, a jednak nie musisz mieć "aż takiego" kampera, to wymontować co się da, kupić zdrową blaszankę i przemontować klamoty do środka. Wszystko czego nie wykorzystasz sprzedasz. A kampera będziesz miał fajnego.

Pamiętaj też że każdy kamper jest mało bezpieczny w przypadku kolizji, lecz integry mają poziom bezpieczeństwa zbliżony do daewoo tico. Wyobraź więc sobie jaki będzie poziom bezpieczeństwa integry zrobionej przez rzemieślnika. To że ściana będzie wyglądała nawet ok, to nie znaczy że będzie choć trochę bezpieczna w razie bum.

Raz jeszcze podkreślam, że piszę bez napinki i życzę powodzenia.

 

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.