Skocz do zawartości

Historia edycji

jacek00

jacek00

18 godzin temu, ed napisał:
Tablice czerwone dostaniesz gdy masz przegląd. Jak wcześniej wspomniano, niech importer załatwi przegląd.

I po co wprowadzasz w błąd? Akurat czerwone tablice wydawane są na 30 dni w celu umożliwienia przeprowadzenia badania technicznego lub naprawy pojazdu.

Art. 74.2 Prawo o Ruchu Drogowym:
Czasowej rejestracji dokonuje się:
1) z urzędu – po złożeniu wniosku o rejestrację pojazdu;
2) na wniosek właściciela pojazdu – w celu umożliwienia:
a) wywozu pojazdu za granicę,
b) przejazdu pojazdu z miejsca jego zakupu lub odbioru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) przejazdu pojazdu związanego z koniecznością dokonania jego badania technicznego lub naprawy;


Jedyny minus takiej rejestracji czasowej to konieczność kupienia pojazdu, a potem trzeba się udać do swojego WK z dokumentami po blachy i wrócić po pojazd. Jak ktoś kupuje pojazd na drugim końcu Polski to opłacalność tego jest dyskusyjna, bo trzeba jechać tam dwa razy. Raz aby kupić pojazd, a drugi raz aby go odebrać. Najlepiej aby pojazd zarejestrował jednak sprzedający, nawet na koszt kupującego. 

jacek00

jacek00

18 godzin temu, ed napisał:
Tablice czerwone dostaniesz gdy masz przegląd. Jak wcześniej wspomniano, niech importer załatwi przegląd.

I po co wprowadzasz w błąd? Akurat czerwone tablice wydawane są na 30 dni w celu umożliwienia przeprowadzenia badania technicznego lub naprawy pojazdu.

Art. 74.2 Prawo o Ruchu Drogowym:
Czasowej rejestracji dokonuje się:
1) z urzędu – po złożeniu wniosku o rejestrację pojazdu;
2) na wniosek właściciela pojazdu – w celu umożliwienia:
a) wywozu pojazdu za granicę,
b) przejazdu pojazdu z miejsca jego zakupu lub odbioru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) przejazdu pojazdu związanego z koniecznością dokonania jego badania technicznego lub naprawy;


Jedyny minus tablic czerwonych to konieczność kupienia pojazdu, a potem trzeba się udać do swojego WK z dokumentami po blachy i wrócić po pojazd. Jak ktoś kupuje pojazd na drugim końcu Polski to opłacalność brania czerwonych tablic jest dyskusyjna, bo trzeba jechać tam dwa razy. Raz aby kupić pojazd, a drugi raz aby go odebrać. Najlepiej aby pojazd zarejestrował jednak sprzedający, nawet na koszt kupującego. 

jacek00

jacek00

18 godzin temu, ed napisał:
Tablice czerwone dostaniesz gdy masz przegląd. Jak wcześniej wspomniano, niech importer załatwi przegląd.

I po co wprowadzasz w błąd? Akurat czerwone tablice wydawane są na 30 dni w celu umożliwienia przeprowadzenia badania technicznego lub naprawy pojazdu.

Art. 74.2 Prawo o Ruchu Drogowym:
Czasowej rejestracji dokonuje się:
1) z urzędu – po złożeniu wniosku o rejestrację pojazdu;
2) na wniosek właściciela pojazdu – w celu umożliwienia:
a) wywozu pojazdu za granicę,
b) przejazdu pojazdu z miejsca jego zakupu lub odbioru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) przejazdu pojazdu związanego z koniecznością dokonania jego badania technicznego lub naprawy;


Jedyny minus tablic czerwonych to konieczność kupienia pojazdu, a potem trzeba się udać do swojego WK z dokumentami po blachy i wrócić po pojazd. Jak ktoś kupuje pojazd na drugim końcu Polski to opłacalność brania czerwonych tablic jest dyskusyjna, bo trzeba jechać tam dwa razy. Raz aby kupić pojazd, a drugi raz aby go odebrać. Najlepiej aby czerwone tablice załatwił sprzedający

jacek00

jacek00

18 godzin temu, ed napisał:
Tablice czerwone dostaniesz gdy masz przegląd. Jak wcześniej wspomniano, niech importer załatwi przegląd.

I po co wprowadzasz w błąd? Akurat czerwone tablice wydawane są na 30 dni w celu umożliwienia przeprowadzenka badania technicznego lub naprawy pojazdu.

Art. 74.2 Prawo o Ruchu Drogowym:
Czasowej rejestracji dokonuje się:
1) z urzędu – po złożeniu wniosku o rejestrację pojazdu;
2) na wniosek właściciela pojazdu – w celu umożliwienia:
a) wywozu pojazdu za granicę,
b) przejazdu pojazdu z miejsca jego zakupu lub odbioru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) przejazdu pojazdu związanego z koniecznością dokonania jego badania technicznego lub naprawy;


Jedyny minus tablic czerwonych to konieczność kupienia pojazdu, a potem trzeba się udać do swojego WK z dokumentami po blachy i wrócić po pojazd. Jak ktoś kupuje pojazd na drugim końcu Polski to opłacalność brania czerwonych tablic jest dyskusyjna, bo trzeba jechać tam dwa razy. Raz aby kupić pojazd, a drugi raz aby go odebrać. Najlepiej aby czerwone tablice załatwił sprzedający

jacek00

jacek00

18 godzin temu, ed napisał:
Tablice czerwone dostaniesz gdy masz przegląd. Jak wcześniej wspomniano, niech importer załatwi przegląd.

I po co wprowadzasz w błąd? Akurat czerwone tablice wydawane są na 30 dni w celu umożliwienia przeprowadzenka badania technicznego lub naprawy pojazdu.

Art. 74 Prawo o Ruchu Drogowym:
1. Czasowej rejestracji pojazdu dokonuje, w przypadkach określonych w ust. 2, starosta właściwy ze względu na miejsce zamieszkania (siedzibę) właściciela pojazdu, wydając pozwolenie czasowe i zalegalizowane tablice (tablicę) rejestracyjne.

2. Czasowej rejestracji dokonuje się:
1) z urzędu – po złożeniu wniosku o rejestrację pojazdu;
2) na wniosek właściciela pojazdu – w celu umożliwienia:
a) wywozu pojazdu za granicę,
b) przejazdu pojazdu z miejsca jego zakupu lub odbioru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
c) przejazdu pojazdu związanego z koniecznością dokonania jego badania technicznego lub naprawy;


Jedyny minus tablic czerwonych to konieczność kupienia pojazdu, a potem trzeba się udać do swojego WK z dokumentami po blachy i wrócić po pojazd. Jak ktoś kupuje pojazd na drugim końcu Polski to opłacalność brania czerwonych tablic jest dyskusyjna, bo trzeba jechać tam dwa razy. Raz aby kupić pojazd, a drugi raz aby go odebrać. Najlepiej aby czerwone tablice załatwił sprzedający

jacek00

jacek00

Tablice czerwone dostaniesz gdy masz przegląd. Jak wcześniej wspomniano, niech importer załatwi przegląd.
I po co wprowadzasz w błąd? Akurat czerwone tablice wydawane są na 30 dni w celu umożliwienia przeprowadzenka badania technicznego lub naprawy pojazdu.

Jedyny minus tablic czerwonych to konieczność kupienia pojazdu, a potem trzeba się udać do swojego WK z dokumentami po blachy i wrócić po pojazd.

Jak ktoś kupuje pojazd na drugim końcu Polski to opłacalność brania czerwonych tablic jest dyskusyjna, bo trzeba jechać tam dwa razy. Raz aby kupić pojazd, a drugi raz aby go odebrać.
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.