Skocz do zawartości

Historia edycji

Suzu4x4

Suzu4x4

2 godziny temu, Misio napisał:

No niestety świat staje na głowie i do auta z DMC 5500kg wstawiany jest silnik 2,0...miejmy nadzieję ze to ma jakiś tam retarder ... bo inaczej w górach może być to bardzo niebezpieczny "pocisk"...

racja, jedną z wad dowsizingu jest  spadek "wydajności" hamowania silnikiem,  faktycznie jest to odczuwalne.

może do busów też wejdą silniki hybrydowe i problem zniknie.

w hybrydch plug-in  przy włączonej rekupuracji hamowanie (*ładowanie) silnikiem elektrycznym jest tak wydajne że praktycznie hamulca używam tylko w końcowej fazie hamowania lub w nagłych wypadkach ;)

 

Suzu4x4

Suzu4x4

2 godziny temu, Misio napisał:

No niestety świat staje na głowie i do auta z DMC 5500kg wstawiany jest silnik 2,0...miejmy nadzieję ze to ma jakiś tam retarder ... bo inaczej w górach może być to bardzo niebezpieczny "pocisk"...

racja, jedną z wad dowsizingu jest  spadek "wydajności" hamowania silnikiem,  faktycznie jest to odczuwalne.

może do busów też wejdą silniki hybrydowe i problem zniknie.

w hybrydch plug-in  przy włączonej rekupuracji hamowanie silnikiem elektrycznym jest tak wydajne że praktycznie hamulca używam tylko w końcowej fazie hamowania lub w nagłych wypadkach ;)

 

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.