3 godziny temu, Koczaj napisał:Podłączyłem przyczepę do samochodu. Napięcie wzrosło do 24V. Po odpaleniu silnika napięcie wzrosło do 26V.
W profilu widzę Okta 2ka, Aku z linkowanej specyfikacji też 12V a napięcia zmierzone jak z ciężarówki - gdzie i jak mierzyłeś te napięcia ?
3 godziny temu, Koczaj napisał:Do akumulatora podłączona jest ładowarka 4A Harman z Jula
Tak jak Koledzy piszą - raczej imitacja ładowarki, zobacz na jej specyfikacje dla jakich aku jest przeznaczona, zobacz w specyfikacji akumulatora jakim prądem i jaki czas ma być ładowany. Tak upraszczając na szybko EP800 92Ah ładowany tą Julką która na maxa to pewnie daje nie 4 a z 3,5A - podziel 92:4 i masz że ładować musisz dobę - czyli dobrze kombinujesz
3 godziny temu, Koczaj napisał:Nie wiem jak sprawdzić czy jest coś w układzie co cały czas pobiera prąd.
@Cezarr Ci odpowiedział "jak w aucie" - sorry bez obrazy ale wydaje mi się że kapke słabo elektryczny jesteś wiec pozwolę sobie uzupełnić cesarza
Jeśli że nie masz w budzie urządzeń które wymagają ciągłości podawania napięcia możesz pominąć robienie obejścia jeśli masz takowe zrób obejście
następnie robisz tak jak na tutku gostka gaduły
https://www.youtube.com/watch?v=mEHtUNQ_kXY
Szybciej i obrazkowo masz tutaj http://www.dobreakumulatory.com.pl/mynews.php?newsId=9 czekać na wyłączenie e;elektroniki nie musisz bo raczej jej w budzie nie ma a zreszta nie szukamy takiego poboru jakby ona mogła żreć.
I to właśnie zrobiłbym jako pierwsze bo nawet na lekko podładowanym aku pokaże
Sprawdzenie czy aku trzyma po naładowaniu też bym zrobił ale jako 2-gie bo jest bardziej kłopotliwe i czasochłonne - poza tym co ci to da jak aku będzie ok a na budzie coś prąd żre
Jeśli aku jest na gwar i nie trzyma to oczywiście że jest to powód do reklamacji
Zmierz podaj wyniki pomiaru - będziemy kombinować dalej