Skocz do zawartości

Mercedes w211 kombi czyli E-klasa


jarobaro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukam opinii użytkowników takiego pojazdu czyli mercedesa e klasa. Poszukuję info na temat awaryjności możliwości ciągania przyczepy jaki silnik i skrzynie wybrać i ogólnie wszystkich przydatnych informacji na temat tego auta. I proszę o konkrety. Z góry dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, jarobaro napisał:

Witam szukam opinii użytkowników takiego pojazdu czyli mercedesa e klasa. Poszukuję info na temat awaryjności możliwości ciągania przyczepy jaki silnik i skrzynie wybrać i ogólnie wszystkich przydatnych informacji na temat tego auta. I proszę o konkrety. Z góry dzięki 

Powiem krótko 

mnie czepiaj się diesla 

dziekuje i dowodzenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jarobaro napisał:

Konkrety poproszę Bo to żadna opinia. Jeżdżę dislami od kilkunastu lat i nie narzekam.

Miałem 2.7 cdi 177km przez 3 miesiące 

najpierw regeneracja wtrysków ,za jakiś czas pompa sbc (to standard w tych modelach przedliftowych) a na koniec coś z automatem się działo bo zaczął delikatnie poszarpywać pod koniec 

cale szczęście ze jakiś się trafił na to 

podobno w poliftach po 2007 jest o niebo lepiej ale to musisz pytać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W211=skarbonka, szwagier szefa ma 2004r, 240tkm:
-miechy juz dwa
-skrzynia biegów
-sterownik airmatic
-pompa airmatic
-wtryski
-pompa cr
- skraplacz klimy
-parownik klimy
-sprężarka klimy
-tuner tv
-wspomaganie (pompa lub przekładnia)
I tak dalej.
Mało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mi się dowiedział dzieki panowie. Nie mam zamiaru kupić skarbonki pozostanę przy swoim c5 2.0hdi 140km w kombi,przynajmniej wiem co mam i że mnie niczym nie zaskoczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, automaciek napisał:

W211=skarbonka, szwagier szefa ma 2004r, 240tkm:
-miechy juz dwa