Skocz do zawartości

Historia edycji

jacek00

jacek00

26 minut temu, MichuP napisał:

We wskazanym wątku są podane podstawy prawne i dlatego pojawiają się wątpliwości...

Wskazany wątek dotyczy większego DMC niż pozycja w O1 Natomiast w podanym przez Ciebie temacie nie ma nic co potwierdza prawdziwość pkt 1 i 2 z tego artykułu: https://www.google.pl/amp/s/www.autodna.pl/blog/holowanie-przyczepy/amp/ Ten artykuł po prostu wprowadza w błąd. 


Żeby było śmieszniej to temacie, na który się powołujesz zostało nawet napisane dokładnie to co napisałem powyżej :D

 

Cytat

Nie przechodziłem kontroli policyjnej ani ważenia przejeżdżając zestawem przez kilka krajów jednak generalnie wszędzie jest tak samo - z policją lepiej nie dyskutować. I dlatego lepiej mieć spełnione te 4 warunki wspomniane wyżej.

Co znaczy lepiej nie dyskutować? Jak policjant Ci zacznie wmawiać, że na B to tylko przyczepa lekka i wystawi Ci mandat za brak uprawnień to też bez dyskusji go przyjmiesz? Policjant to nie żadna wyrocznia. Ty masz jechać zgodnie z przepisami. Wykładnia, którą podałem powyżej jest zgodna z przepisami właśnie. F3 to nie jest suma F2 i O1 i nigdy sumą taką nie była. Jeśli policjant nie ma racji to trzeba go uświadomić. On może skonsultować się z przełożonym itp i się douczyć. Ma możliwość też spojrzenia w ustawę i rozporządzenie i sprawdzić na miejscu jak ma braki w przepisach.

PS. Takie sytuacje, że F3 jest różne niż suma F2 i O1 jest normą w przypadku ciągników siodłowych. Mnóstwo ich tak właśnie jeździ, bo kluczowa dla F3 jest właśnie masa całego zestawu obciążona osobami i ładunkiem.

jacek00

jacek00

24 minuty temu, MichuP napisał:

We wskazanym wątku są podane podstawy prawne i dlatego pojawiają się wątpliwości...

Ja podstawy prawne akurat znam i zapewniam Cię, że w podanym przez Ciebie temacie nie ma nic co potwierdza pkt 1 i 2 z tego artykułu: https://www.google.pl/amp/s/www.autodna.pl/blog/holowanie-przyczepy/amp/ , który po prostu wprowadza w błąd.


Żeby było śmieszniej to temacie, na który się powołujesz zostało nawet napisane dokładnie to co napisałem powyżej :D

 

Cytat

Nie przechodziłem kontroli policyjnej ani ważenia przejeżdżając zestawem przez kilka krajów jednak generalnie wszędzie jest tak samo - z policją lepiej nie dyskutować. I dlatego lepiej mieć spełnione te 4 warunki wspomniane wyżej.

Co znaczy lepiej nie dyskutować? Jak policjant Ci zacznie wmawiać, że na B to tylko przyczepa lekka i wystawi Ci mandat za brak uprawnień to też bez dyskusji go przyjmiesz? Policjant to nie żadna wyrocznia. Ty masz jechać zgodnie z przepisami. Wykładnia, którą podałem powyżej jest zgodna z przepisami właśnie. F3 to nie jest suma F2 i O1 i nigdy sumą taką nie była. Jeśli policjant nie ma racji to trzeba go uświadomić. On może skonsultować się z przełożonym itp i się douczyć. Ma możliwość też spojrzenia w ustawę i rozporządzenie i sprawdzić na miejscu jak ma braki w przepisach.

PS. Takie sytuacje, że F3 jest różne niż suma F2 i O1 jest normą w przypadku ciągników siodłowych. Mnóstwo ich tak właśnie jeździ, bo kluczowa dla F3 jest właśnie masa całego zestawu obciążona osobami i ładunkiem.

jacek00

jacek00

22 minuty temu, MichuP napisał:

We wskazanym wątku są podane podstawy prawne i dlatego pojawiają się wątpliwości...

Ja podstawy prawne akurat znam i zapewniam Cię, że w podanym przez Ciebie temacie nie ma nic co potwierdza pkt 1 i 2 z tego artykułu: https://www.google.pl/amp/s/www.autodna.pl/blog/holowanie-przyczepy/amp/ , który po prostu wprowadza w błąd.


Żeby było śmieszniej to temacie, na który się powołujesz zostało nawet napisane dokładnie to co napisałem powyżej :D

 

Cytat

Nie przechodziłem kontroli policyjnej ani ważenia przejeżdżając zestawem przez kilka krajów jednak generalnie wszędzie jest tak samo - z policją lepiej nie dyskutować. I dlatego lepiej mieć spełnione te 4 warunki wspomniane wyżej.

Co znaczy lepiej nie dyskutować? Jak policjant Ci zacznie wmawiać, że na B to tylko przyczepa lekka i wystawi Ci mandat za brak uprawnień to też bez dyskusji go przyjmiesz? Policjant to nie żadna wyrocznia. Ty masz jechać zgodnie z przepisami. Wykładnia, którą podałem powyżej jest zgodna z przepisami właśnie. F3 to nie jest suma F2 i O1 i nigdy sumą taką nie była. Jeśli policjant nie ma racji to trzeba go uświadomić. On może skonsultować się z przełożonym itp i się douczyć. Ma możliwość też spojrzenia w ustawę i rozporządzenie i sprawdzić na miejscu jak ma braki w przepisach.

jacek00

jacek00

15 minut temu, MichuP napisał:

We wskazanym wątku są podane podstawy prawne i dlatego pojawiają się wątpliwości...

Ja podstawy prawne akurat znam i zapewniam Cię, że w podanym przez Ciebie temacie nie ma nic co potwierdza pkt 1 i 2 z tego artykułu: https://www.google.pl/amp/s/www.autodna.pl/blog/holowanie-przyczepy/amp/ , który po prostu wprowadza w błąd.

 

Zresztą nawet w tym całym temacie, na który się powołujesz zostało napisane dokładnie to co napisałem powyżej:

 

15 minut temu, MichuP napisał:

Nie przechodziłem kontroli policyjnej ani ważenia przejeżdżając zestawem przez kilka krajów jednak generalnie wszędzie jest tak samo - z policją lepiej nie dyskutować. I dlatego lepiej mieć spełnione te 4 warunki wspomniane wyżej.

Co znaczy lepiej nie dyskutować? Jak policjant Ci zacznie wmawiać, że na B to tylko przyczepa lekka i wystawi Ci mandat za brak uprawnień to też bez dyskusji go przyjmiesz? Policjant to nie żadna wyrocznia. Ty masz jechać zgodnie z przepisami. Wykładnia, którą podałem powyżej jest zgodna z przepisami właśnie. F3 to nie jest suma F2 i O1 i nigdy sumą taką nie była.

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.