Skocz do zawartości

Historia edycji

Jarosław69

Jarosław69


korekta zdublowanego tekstu

Jak zobaczyłem ten temat to mogłem natychmiast postawić duży zakład o to jak on się zakończy.

Po pierwsze to trochę nie tak   ,że ktoś wpada z wygórowanymi wymaganiami za przysłowiowy grosz ( określenie celowe stosunku skali wymagań do oferty RYNKOWEJ)

 i stawia wszystkim zadanie rozwiązania jego cudownego problemu. 

Lista życzeń była piękna .Szkoda ,że nie mająca nic wspólnego z realiami. Bo gdyby tak było to wszyscy mający już doświadczenie kupowaliby tylko te wspaniałe "stany".

Żeby tak było to Niemcy musieliby kupować pełne wypasione wersje , przechowywać je pod wiatami przez 20 lat po czym powinni sami zagazowywać się zbiorowo po to ,żeby zaspokoić oczekiwania licznych chętnych z krajów ościennych w tym Polaków. Niestety nie mają na tyle gazu......  ;)

 

I jeszcze jedno - teoria ,że wszystko jest z tego samego a tylko logo odróżnia poszczególne produkty jest kompletną bzdurą . Widziałem na własne gały linię produkcyjną LMC , widziałem

Concorde i widziałem też marki z tej niższej półki. Jeśli ktoś chce porównać np. Rimora  i choćby Hymera  czy  Knausa , LMC albo Fendta to powinien najpierw zapoznać się nieco z technologią materiałów użytych , z technologią montażu i a potem jak już zrozumie w czym są różnice - próbować się wypowiedzieć na temat "taksamowatości".

Inaczej wychodzi na to ,że się opowiada bzdury zasłyszane albo zmyślone na jakimś zakrapianym zlocie. Fakty są niestety inne. Pobożne życzenia też nie są w stanie nagiąć faktów .

Dodam jeszcze swoich 5 groszy w temacie użytkowania - bo co może się zniszczyć? No powodzenia życzę nie biorącym aspektu kultury użytkowania w przypadku pierwszych właścicieli typu Romowie ,Włosi i ich stada bambini   czy czarna Francja a np. Niemcy , Holendrzy , Duńczycy . To dwa światy bardzo odległe od siebie.

To tyle moim zdaniem w temacie nie tworząc następnych 100 wpisów o cudownych okazjach bo one są tak samo prawdopodobne jak wygrana w totolotka.

 

 

 

 

Jarosław69

Jarosław69

Jak zobaczyłem ten temat to mogłem natychmiast postawić duży zakład o to jak on się zakończy.

Po pierwsze to trochę nie tak   ,że ktoś wpada z wygórowanymi wymaganiami za przysłowiowy grosz ( określenie celowe stosunku skali wymagań do oferty RYNKOWEJ)

 i stawia wszystkim zadanie rozwiązania jego cudownego problemu. 

Lista życzeń była piękna .Szkoda ,że nie mająca nic wspólnego z realiami. Bo gdyby tak było to wszyscy mający już doświadczenie kupowaliby tylko te wspaniałe "stany".

Żeby tak było to Niemcy musieliby kupować pełne wypasione wersje , przechowywać je pod wiatami przez 20 lat po czym powinni sami zagazowywać się zbiorowo po to ,żeby zaspokoić oczekiwania licznych chętnych z krajów ościennych w tym Polaków. Niestety nie mają na tyle gazu......  ;)

 

I jeszcze jedno - teoria ,że wszystko jest z tego samego a tylko logo odróżnia poszczególne produkty jest kompletną bzdurą . Widziałem na własne gały linię produkcyjną LMC , widziałem

Concorde i widziałem też marki z tej niższej półki. Jeśli ktoś chce porównać np. Rimora  i choćby Hymera  czy  Knausa , LMC albo Fendta to powinien najpierw zapoznać się nieco z technologią materiałów użytych , z technologią montażu i a potem jak już zrozumie w czym są różnice - próbować się wypowiedzieć na temat "taksamowatości".

Inaczej wychodzi na to ,że się opowiada bzdury zasłyszane albo zmyślone na jakimś zakrapianym zlocie. Fakty są niestety inne. Pobożne życzenia też nie są w stanie nagiąć faktów .

Dodam jeszcze swoich 5 groszy w temacie użytkowania - bo co może się zniszczyć? No powodzenia życzę nie biorącym aspektu kultury użytkowania w przypadku pierwszych właścicieli typu Romowie ,Włosi i ich stada bambini   czy czarna Francja a np. Niemcy , Holendrzy , Duńczycy . To dwa światy bardzo odległe od siebie.

To tyle moim zdaniem w temacie nie tworząc następnych 100 wpisów o cudownych okazjach bo one są tak samo prawdopodobne jak wygrana w totolotka.

 

Jak zobaczyłem ten temat to mogłem natychmiast postawić duży zakład o to jak on się zakończy.

Po pierwsze to trochę nie tak   ,że ktoś wpada z wygórowanymi wymaganiami za przysłowiowy grosz ( określenie celowe stosunku skali wymagań do oferty RYNKOWEJ)

 i stawia wszystkim zadanie rozwiązania jego cudownego problemu. 

Lista życzeń była piękna .Szkoda ,że nie mająca nic wspólnego z realiami. Bo gdyby tak było to wszyscy mający już doświadczenie kupowaliby tylko te wspaniałe "stany".

Żeby tak było to Niemcy musieliby kupować pełne wypasione wersje , przechowywać je pod wiatami przez 20 lat po czym powinni sami zagazowywać się zbiorowo po to ,żeby zaspokoić oczekiwania licznych chętnych z krajów ościennych w tym Polaków. Niestety nie mają na tyle gazu......  ;)

 

I jeszcze jedno - teoria ,że wszystko jest z tego samego a tylko logo odróżnia poszczególne produkty jest kompletną bzdurą . Widziałem na własne gały linię produkcyjną LMC , widziałem

Concorde i widziałem też marki z tej niższej półki. Jeśli ktoś chce porównać np. Rimora  i choćby Hymera  czy  Knausa , LMC albo Fendta to powinien najpierw zapoznać się nieco z technologią materiałów użytych , z technologią montażu i a potem jak już zrozumie w czym są różnice - próbować się wypowiedzieć na temat "taksamowatości".

Inaczej wychodzi na to ,że się opowiada bzdury zasłyszane albo zmyślone na jakimś zakrapianym zlocie. Fakty są niestety inne. Pobożne życzenia też nie są w stanie nagiąć faktów .

Dodam jeszcze swoich 5 groszy w temacie użytkowania - bo co może się zniszczyć? No powodzenia życzę nie biorącym aspektu kultury użytkowania w przypadku pierwszych właścicieli typu Romowie ,Włosi i ich stada bambini   czy czarna Francja a np. Niemcy , Holendrzy , Duńczycy . To dwa światy bardzo odległe od siebie.

To tyle moim zdaniem w temacie nie tworząc następnych 100 wpisów o cudownych okazjach bo one są tak samo prawdopodobne jak wygrana w totolotka.

 

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.