Witajcie.
Właśnie sprzedałem duży holownik i nie zdążę przed wyjazdem kupić następnego... Plan: założyć hak do cabrio. W dowodzie dmc cepki 1500 kg. W USA haki do niego są, w Europie nie. Ale zamówiłem na próbę wpinany hak od sedana, zobaczymy po przymiarce. Żeby było śmiesznie w USA cabrio Lexa ma homologację pod hak, a ASO lexa w PL powiedziało mi ze w Europie is250 c nie miał homologacji na hak. Śmieszne bo na przeglądzie normalnie system wypluł dane co do mas przyczepy. Na szczęście mój to is350c z USA wiec ma homologację ;))))
Historia edycji
Witajcie.
Właśnie sprzedałem duży holownik i nie zdążę przed wyjazdem kupić następnego... Plan: założyć hak do cabrio. W dowodzie dmc cepki 1500kg. Kwestia czy hak pasuje od sedana. W USA haki do niego są, w Europie nie. Ale zamówiłem na próbę wpinany hak, zobaczymy po przymiarkę. Żeby było śmiesznie w USA cabrio Lexa ma homologację pod jak a ASO lexa w PL powiedziało mi ze w Europie is250 c nie miał homologacji na hak. Śmieszne bo na przeglądzie normalnie system wypluł dane co do mas przyczepy. Na szczęście mój to is350c z USA wiec ma homologację ;))))
Witajcie.
Właśnie sprzedałem duży holownik i nie zdążę przed wyjazdem kupić następnego... Plan: założyć hak do cabrio. W dowodzie dmc cepki 1500kg. Kwestia czy hak pasuje od sedana. W USA haki do niego są, w Europie nie. Ale zamówiłem na próbę wpisany hak, zobaczymy po przymiarkę. Żeby było śmiesznie w USA cabrio Lexa ma homologację pod jak a ASO lexa w PL powiedziało mi ze w Europie is250 c nie miał homologacji na hak. Śmieszne bo na przeglądzie normalnie system wypluł dane co do mas przyczepy. Na szczęście mój to is350c z USA wiec ma homologację ;))))
-
Witamy
Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.