Skocz do zawartości

Historia edycji

roro

roro


update

W dniu 3/13/2018 o 14:14, Kristofer napisał:

Na pewno "z wyczuciem", jak przedmówca napisał, jednak moment powinien być prawidłowy. Rozbieżność wartości jest duża dla różnych pojazdów. Generalnie, koła przyczep są bardziej obciążone i narażone na większe obciążenia dynamiczne, niż standardowo w samochodzie osobowym. Nie popełnisz błędu, jeśli będziesz dokręcał każde koło z wartością ok. 120 Nm - obręcz koła Alu, oraz ok. 110 Nm - obręcz stalowa. Dokręcenie kół, jak i stan ciśnienia w ogumieniu, powinny być okresowo podczas każdej jazdy sprawdzane, zwłaszcza po pierwszych 20 km przejechanej trasy.

IMHO

Dziękuje Kristoferowi i reszcie za odp. Mam stalowe felgi wiec będę celował w 110Nm tym bardziej że DMC przyczepy to 1500kg. 90Nm wydaje mi sie trochę za mało tak jak piszę JurekM.

roro

roro

W dniu 3/13/2018 o 14:14, Kristofer napisał:

Na pewno "z wyczuciem", jak przedmówca napisał, jednak moment powinien być prawidłowy. Rozbieżność wartości jest duża dla różnych pojazdów. Generalnie, koła przyczep są bardziej obciążone i narażone na większe obciążenia dynamiczne, niż standardowo w samochodzie osobowym. Nie popełnisz błędu, jeśli będziesz dokręcał każde koło z wartością ok. 120 Nm - obręcz koła Alu, oraz ok. 110 Nm - obręcz stalowa. Dokręcenie kół, jak i stan ciśnienia w ogumieniu, powinny być okresowo podczas każdej jazdy sprawdzane, zwłaszcza po pierwszych 20 km przejechanej trasy.

IMHO

Dziękuje Kristoferowi i reszcie za odp. Mam stalowe felgi wiec będę celował w 110Nm tym bardziej że DMC przyczepy to 1500kg.

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.