Skocz do zawartości

Historia edycji

jacek00

jacek00

18 minut temu, Ecik02 napisał:

W długie trasy moim zdaniem ważniejsza jest moc holownika, silnik minimum 2.0 do przyczepki ważącej około 1 tony. Silnik 1.4 może mieć problem pod wzniesienia i dostanie strasznie du... po takiej trasie. 

Ten 1.4 sobie nieźle poradzi. Ma parametry diesla. 140 KM i  200 Nm przy 1850-4900 - czyli maksymalny moment w całym zakresie obrotów. 2.0 benzyna wolnossąca od Toyoty np ma 150 Nm i 150 KM. I się okazuje, że taki silnik dużo gorzej będzie sobie radzić na tych podjazdach.

Z kolei we Francji, Holandii dużym uznaniem cieszy się uwaga uwaga silnik PSA 1.2 PT. 230 Momentu i 130 KM, też w zakresie od 1750 obrotów na minutę. Silnik parametrami podobny do mojego Diesla. Jeździłem trochę C4P z takim silnikiem i jeździ to dużo lepiej niż mój obecny C4P.

Nowoczesne benzyny to już charakterystyka diesli. Nie ma się czym martwić tylko jeździć :) Towcar.info to bardzo ładnie obrazuje. Małe uturbione benzyny bardzo dobrze wypadają w ich zestawieniach. 

jacek00

jacek00

16 minut temu, Ecik02 napisał:

W długie trasy moim zdaniem ważniejsza jest moc holownika, silnik minimum 2.0 do przyczepki ważącej około 1 tony. Silnik 1.4 może mieć problem pod wzniesienia i dostanie strasznie du... po takiej trasie. 

Ten 1.4 sobie nieźle poradzi. Ma parametry diesla. 140 KM i  200 Nm przy 1850-4900 - czyli maksymalny moment w całym zakresie obrotów. 2.0 benzyna wolnossąca od Toyoty np ma 150 Nm i 150 KM. I się okazuje, że taki silnik dużo gorzej będzie sobie radzić na tych podjazdach.

Z kolei we Francji, Holandii dużym uznaniem cieszy się uwaga uwaga silnik PSA 1.2 PT. 230 Momentu i 130 KM, też w zakresie od 1750 obrotów na minutę. Silnik parametrami podobny do mojego Diesla. Jeździłem trochę C4P z takim silnikiem i jeździ to dużo lepiej niż mój obecny C4P.

Nowoczesne benzyny to już charakterystyka diesli. Nie ma się czym martwić tylko jeździć :)

jacek00

jacek00

15 minut temu, Ecik02 napisał:

W długie trasy moim zdaniem ważniejsza jest moc holownika, silnik minimum 2.0 do przyczepki ważącej około 1 tony. Silnik 1.4 może mieć problem pod wzniesienia i dostanie strasznie du... po takiej trasie. 

Ten 1.4 sobie nieźle poradzi. Ma parametry diesla. 140 KM i  200 Nm przy 1850-4900 - czyli maksymalny moment w całym zakresie obrotów.
Z kolei we Francji, Holandii dużym uznaniem cieszy się uwaga uwaga silnik PSA 1.2 PT. 230 Momentu i 130 KM, też w zakresie od 1750 obrotów na minutę.

Nowoczesne benzyny to już charakterystyka diesli. Nie ma się czym martwić tylko jeździć :)

jacek00

jacek00

13 minut temu, Ecik02 napisał:

W długie trasy moim zdaniem ważniejsza jest moc holownika, silnik minimum 2.0 do przyczepki ważącej około 1 tony. Silnik 1.4 może mieć problem pod wzniesienia i dostanie strasznie du... po takiej trasie. 

Ten 1.4 sobie nieźle poradzi. Ma parametry diesla. 140 KM i  200 Nm przy 1850-4900 - czyli maksymalny moment w całym zakresie obrotów.

Z kolei we Francji, Holandii dużym uznaniem cieszy się uwaga uwaga silnik PSA 1.2 PT. 230 Momentu i 130 KM, też w zakresie od 1750 obrotów na minutę.

 

Nowoczesne benzyny to już charakterystyka diesli. Nie ma się czym martwić tylko jeździć :)

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.