Skocz do zawartości

Historia edycji

vrs

vrs

3 godziny temu, Commander napisał:

Tak, F150 jest super ale moim zdaniem nie na europejskie warunki.

Godzinę temu, peja76 napisał:

Też myślałem nad Amarokiem 3.0 v6, ale na tą chwile jeżdżę Navarą d23 2.3bi-turbo 190km  powiem tak jak by był mocniejszy motor i szybsza skrzynia to nie jest zle, bo pod względem trakcyjnym i komfortem (ładnie niesie)  niema się czego czepiać, i chyba padnie na Mercedesa X 350cdi bo to praktycznie to samo poza motorem i skrzynią. Boję się że Amarok na resorach będzie podskakiwał.

 

32.jpeg

Amarok może mieć 70KM więcej, do tego 3L to nie to samo co 2,3. Na szybszą skrzynię w Mercedesie bym nie liczył. Te automaty nie mają być szybkie tylko wytrzymałe. Amarok ma sprawdzoną skrzynię ZF do tego stały napęd na 4 koła i dość przyjazne wnętrze. Z tylu pióra które mają swoich fanów wśród osób holujących tym samochodem różne przyczepy. Podobno jak są pióra to mniej bujanie przynosi się na holownik. Choć komfort inny niż na amortyzatorach. Jeździłem na jazdach testowych Rangerem na piórach i wrażenia trochę jak z samochodu ze sztywnym sportowym zawieszeniem. Mi to bardzo nie przeszkadzało, przypominały mi się czasy kiedy jeździłem trochę mniej rodzinnymi samochodami. Tylko ta cena Amaroka...

vrs

vrs

3 godziny temu, Commander napisał:

Tak, F150 jest super ale moim zdaniem nie na europejskie warunki.

Godzinę temu, peja76 napisał:

Też myślałem nad Amarokiem 3.0 v6, ale na tą chwile jeżdżę Navarą d23 2.3bi-turbo 190km  powiem tak jak by był mocniejszy motor i szybsza skrzynia to nie jest zle, bo pod względem trakcyjnym i komfortem (ładnie niesie)  niema się czego czepiać, i chyba padnie na Mercedesa X 350cdi bo to praktycznie to samo poza motorem i skrzynią. Boję się że Amarok na resorach będzie podskakiwał.

 

32.jpeg

Amarok może mieć 70KM więcej, do tego 3L to nie to samo co 2,3. Na szybszą skrzynię w Mercedesie bym nie liczył. Te automaty nie mają być szybkie tylko wytrzymałe. Amarok ma sprawdzoną skrzynię ZF do tego stały napęd na 4 koła i dość przyjazne wnętrze. Z tylu pióra które mają swoich fanów wśród osób holujących tym samochodem różne przyczepy. Podobno jak są pióra to mniej bujanie przynosi się na holownik. Choć komfort inny niż na amortyzatorach. Jeździłem na jazdach testowych Rangerem na piórach i wrażenia trochę jak z samochodu ze sztywnym sportowym zawieszeniem. Mi to bardzo nie przeszkadzało, przypominały mi się czasy kiedy jeździłem trochę mniej rodzinnymi samochodami. Tylko ta cena...

vrs

vrs

3 godziny temu, Commander napisał:

Tak, F150 jest super ale moim zdaniem nie na europejskie warunki.

Godzinę temu, peja76 napisał:

Też myślałem nad Amarokiem 3.0 v6, ale na tą chwile jeżdżę Navarą d23 2.3bi-turbo 190km  powiem tak jak by był mocniejszy motor i szybsza skrzynia to nie jest zle, bo pod względem trakcyjnym i komfortem (ładnie niesie)  niema się czego czepiać, i chyba padnie na Mercedesa X 350cdi bo to praktycznie to samo poza motorem i skrzynią. Boję się że Amarok na resorach będzie podskakiwał.

 

32.jpeg

Amarok może mieć 70KM więcej, do tego 3L to nie to samo co 2,3. Na szybszą skrzynię w Mercedesie bym nie liczył. Te automaty nie mają być szybkie tylko wytrzymałe. Amarok ma sprawdzoną skrzynię ZF do tego stały napęd na 4 koła i dość przyjazne wnętrze. Z tylu pióra które mają swoich fanów wśród osób holujących tym samochodem różne przyczepy. Podobno jak są pióra to mniej bujanie przynosi się na holownik. Nie wiem czy to prawda, może ktoś się wypowie. Tylko ta cena...

vrs

vrs

3 godziny temu, Commander napisał:

Tak, F150 jest super ale moim zdaniem nie na europejskie warunki.

Godzinę temu, peja76 napisał:

Też myślałem nad Amarokiem 3.0 v6, ale na tą chwile jeżdżę Navarą d23 2.3bi-turbo 190km  powiem tak jak by był mocniejszy motor i szybsza skrzynia to nie jest zle, bo pod względem trakcyjnym i komfortem (ładnie niesie)  niema się czego czepiać, i chyba padnie na Mercedesa X 350cdi bo to praktycznie to samo poza motorem i skrzynią. Boję się że Amarok na resorach będzie podskakiwał.

 

32.jpeg

Amarok może mieć 70KM więcej, do tego 3L to nie to samo co 2,3. Na szybszą skrzynię w Mercedesie bym nie liczył. Te automaty nie mają być szybkie tylko wytrzymałe. Amarok ma sprawdzoną skrzynię ZF do tego stały napęd na 4 koła i dość przyjazne wnętrze. Z tylu pióra które mają swoich fanów wśród osób hodujących tym samochodem różne przyczepy. Podobno jak są pióra to mniej bujanie przynosi się na holownik. Nie wiem czy to prawda, może ktoś się wypowie. Tylko ta cena...

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.