28 minut temu, madmir napisał:Z powyższego opisu wynika, że nie jest to moduł współpracujący z magistralą CanBus tylko ją "oszukujący". Nie jest to także moduł dedykowany-oryginalny do tego samochodu. Producentem tego modułu nie jest Brink ani żadna firma produkująca dla Brinka. Moduł jest najprawdopodobniej polskiej produkcji.
MHS4-IM.pdf
MHS4-IO.pdf
ASO raczej nie zamontuje wiązki innej, niż dedykowana oryginalna. Hak możesz dać im swój ale nie wiązkę i moduł. Hak Brink też jest dedykowany u PSA.
7 godzin temu, BiaWoj napisał:Chciałbym podzielić się ciekawostką dotyczącą funkcjonalności modułu haka BRINK, jaki mi serwis Peugeot zamontował w moim Partnerze razem z hakiem od tej firmy.
Gdy pytałem ich o jakąś instrukcję, nic nie wiedzieli. Mieli tylko schemat podłączenia ale tego mi nie udostępnili bo to "tajemnica firmowa". Miły pan elektryk powiedział tylko skąd (który bezpiecznik), jakim grubym przewodem i którędy poprowadził instalację.
Natomiast zupełnie przypadkiem odkryłem bardzo pomocną funkcję sekwencji testowej oświetlenia przyczepy.
Gdy się podłączy wtyk przyczepy przy jednocześnie włączonym zapłonie i światłach awaryjnych, moduł włącza wspomnianą sekwencję zapalając na mniej więcej dwie sekundy wszystkie światła w przyczepie w kolejności: pozycje(razem L+P)/STOP/kierunki (RAZEM)/przeciwmgłowe/cofanie. I tak w kółko z siedem czy osiem razy.
Potem światła przechodzą na normalne świecenie.
Dobra rzecz [emoji4]
Gdzieś wyczytałem że taki moduł powinien współpracować z CanBus.
Czy ktoś wie może, czy to oznacza możliwość kontrolowania sprawności oświetlenia w przyczepie? Może to jakaś sprawa programowa w samym komputerze auta?
Powinieneś od nich dostać normalna instrukcje, homologację itp.
Schemat montażu haka to też nie jest wiedza tajemna a schemat dostępny praktycznie dla każdego. Masz w załączeniu te tajne dokumenty ich