Skocz do zawartości

Czy ktoś na Forum ma też 1,8 GDI ?? Bo ja tak i mam problem :(


Kajetan

Rekomendowane odpowiedzi

Kajetan Ty już w Oplu nie pracujesz ?

 

Pracuje i mam Opla. A jakbyś poczytał mój profil, to mam jeszcze drugi, zapasowy holownik :) 

 

A próbowałeś na pl.misc.samochody?

 

A nie :hmm:  Pisałem na forum Mitsubishi. Poza tym stoi w ASO Mitsubishi w B-B

 

A jaki to problem?

 

Pali 12,5 litra a powinien powiedzmy 9-10 l na mieście, co jakiś czas zaświeca sie check i dławi go na zimnym.... potem jakoś idzie. generalnie wszystko od za dużej dawki paliwa. Ale skąd ona się bierze?? Ot i zagadka. Błąd jest od sondy lambda - sonda jest już nowa - pracuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pracuje i mam Opla. A jakbyś poczytał mój profil, to mam jeszcze drugi, zapasowy holownik :)

 

 

A nie :hmm: Pisałem na forum Mitsubishi. Poza tym stoi w ASO Mitsubishi w B-B

 

 

Pali 12,5 litra a powinien powiedzmy 9-10 l na mieście, co jakiś czas zaświeca sie check i dławi go na zimnym.... potem jakoś idzie. generalnie wszystko od za dużej dawki paliwa. Ale skąd ona się bierze?? Ot i zagadka. Błąd jest od sondy lambda - sonda jest już nowa - pracuje.

Dziwiłem się, że chłopaki z pracy nie wiedzą, ale to nie o opla chodzi rozumiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim powymieniaj filtry od gazu (jeśli problem jest na lpg)przy okazji filtr powietrza też można by zmienić. Niech ktoś ci sprawdzi również ustawienie zapłonu.

Wychodzę z tego założenia, że każdą naprawę zaczynam od najprostszych ( czasem też i najtańszych) czynności.

Kiedyś szukałem poważnej przyczyny, a nie pomyślałem o błachostce-teraz zmieniłem podejście i przeważnie jest ok  :skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim powymieniaj filtry od gazu (jeśli problem jest na lpg)przy okazji filtr powietrza też można by zmienić. Niech ktoś ci sprawdzi również ustawienie zapłonu.

Wychodzę z tego założenia, że każdą naprawę zaczynam od najprostszych ( czasem też i najtańszych) czynności.

Kiedyś szukałem poważnej przyczyny, a nie pomyślałem o błachostce-teraz zmieniłem podejście i przeważnie jest ok  :skromny:

 

Hmmmm. Tyle, że w GDI nie zakłada się LPG.... I ja też go nie mam :) uwierz mi, że błahostki już są dawno sprawdzone, z fazami rozrządu włącznie. To będzie duperela ale znaleźć ją  :look:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź również poprzez komputer odczyty czujników IAT i CLT ( temperatura powietrza dolotowego i czujnik temperatury cieczy chłodzącej)

 

są prawidłowe.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.