Skocz do zawartości

3 cm pęknięcie poszycia zew. przy drzwiach na łuku ?


cicik

Rekomendowane odpowiedzi

witam

koledzy, mam na oku przyczepkę hobby 420 94 rok.

nasz kolega z forum pomagał mi ją oglądnąć - ja jestem zielony.

przyuważył takie pęknięcie jak w temacie - niestety nie mam zdjęcia ale opis chyba wystarczy :)

o czym może świadczyć takie cóś?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie teorie.

Pierwsza radykalna mówi, że przyczepa była przeciàżona, sypie się podłoga i z daleka od takiego parcha.

Druga racjonalna mówi, że na polskich dziurawych i z pozapadanymi kanałami drogach rama ciężko pracuje a drzwi są w zasadzie najsłabszym elementem nieciągłości ściany.

Ma prawo pękać niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie to samo w Chateau. Na łuku znajdującym się po stronie zawiasów. Było, jest, i pewnie będzie. Nie powiększa się. Na razie wystarczyła odrobina białego silikonu.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z resztą zapytaj  Misia powie Ci co i jak to było u w Jego przypadku i z czym się takie pęknięcie może wiązać...

Edytowane przez Pierzasty (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i właśnie Pierzasty reprezentuje radykalny odłam opinii.

Zapomniałeś tylko dodać, że Misio miał zmienianą oś i zastrzał ramy przestał pełnić swoją funkcję.... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i właśnie Pierzasty reprezentuje radykalny odłam opinii.

Zapomniałeś tylko dodać, że Misio miał zmienianą oś i zastrzał ramy przestał pełnić swoją funkcję.... 

aha, spoko. Pęknięcie poszycia, to nie problem...bierz w ciemno :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach