Skocz do zawartości

Odcięli mnie od świata


piotrekbb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja ostatnio przedłużałem umowę na playonline i ustaliłem z konsultantem( podobno po rozmowie z przełożonym )  że będę płacił 29,90zł. za to co wynegocjowałem w rozmowie z w/w . Przychodzą warunki pocztą i nigdzie nie widzę tej kwoty , więc napisałem do bok że coś nie zgadza się , tel. z play i ustaliliśmy że reklamacja . Dzisiaj tel. i pani mówi że to co mi kosultant zaproponował  to czegoś takiego wogóle nie ma :look:  i że oni tak sami z siebie takie propozycje składają . To ja mówię żeby odsłuchali rozmowę a ona że to i tak nic nie da , nic nie rozumiem z tego . Wychodzi na to że konsultant może sobie gadać co mu ślina na język przyniesie a póżniej to zależy czy klient jest upierdliwy czy oleje sprawę i będzie płacił tyle ile play będzie chciało .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja walczę trzeci miesiąc z Tmobile. Dostaję za małe faktury i nie potrafią ustalić problemu. Powinienem mieć FV na 90zł, a przychodzi mi na 25 złotych. Usilnie wpłacam im na konto 90 i mam nadpłatę, a pomimo to dostałem pismo że nie płacę i podadzą mnie do sądu :krzykacz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !
Trochę nie rozumiem tego, co tu piszecie.
Nie jestem w Play, ale w innej sieci. Jestem w niej od początków telefonii komórkowej w Polsce, czyli od czasu telefonów, które miały wielkość walizki, a których pewnie większość z Was nigdy nie widziała na oczy.
Nigdy nie miałem najmniejszych problemów technicznych lub związanych z obsługą.
Jedynie na samym początku kłopot z zasięgiem w pewnych częściach kraju, ale to normalne, gdy sieć dopiero powstaje.
Co więcej, wiele razy byłem pozytywnie zaskakiwany podejściem do klienta i ciekawymi propozycjami.
Efekt jest taki, że nigdy nie chodzi mi po głowie zmiana operatora, choćby na początek obiecywał nawet darmowe połączenia i telefon w złotej obudowie. Oferty trzeba wybierać świadomie, a nie pod wpływem reklam. Wiem jedno, jeśli płaci się terminowo faktury, to operator nigdy nie robi problemów. Jeśli jakaś sieć ma częste wpadki techniczne lub kłopoty z obsługą, to należy taką sieć zmienić, zamiast użerać się z biurokracją. :hmm:
IMHO


Ja walczę trzeci miesiąc z Tmobile. Dostaję za małe faktury i nie potrafią ustalić problemu. Powinienem mieć FV na 90zł, a przychodzi mi na 25 złotych. Usilnie wpłacam im na konto 90 i mam nadpłatę, a pomimo to dostałem pismo że nie płacę i podadzą mnie do sądu :krzykacz:

 

Moim zdaniem, to jest wynikiem nie tyle złej woli operatora, co kwestią powierzenia komputerom automatycznej obsługi rozliczeń.
To dopiero początek takich historii. Wyobraźcie sobie teraz, co się będzie działo, gdy lada moment zakończy się wdrażanie automatycznego systemu dla fotoradarów "CANARD".
Komputery same będą wszystko analizować i same będą wysyłać mandaty.
Viatoll ma już nie takie pomyłki na swoim koncie. Nie wiem, czy oglądaliście film "Elizjum". Jest tam scena pięknie przedstawiająca rozmowę człowieka z urzędnikiem - automatem. Bezsilność wobec absurdów, wymuszone ślepe posłuszeństwo i brak sprawiedliwości. Wygląda na to, ze na takiej właśnie jesteśmy pozycji, dyskutując obecnie z machiną urzędniczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio przedłużałem umowę na playonline i ustaliłem z konsultantem( podobno po rozmowie z przełożonym )  że będę płacił 29,90zł. za to co wynegocjowałem w rozmowie z w/w . Przychodzą warunki pocztą i nigdzie nie widzę tej kwoty , więc napisałem do bok że coś nie zgadza się , tel. z play i ustaliliśmy że reklamacja . Dzisiaj tel. i pani mówi że to co mi kosultant zaproponował  to czegoś takiego wogóle nie ma :look:  i że oni tak sami z siebie takie propozycje składają . To ja mówię żeby odsłuchali rozmowę a ona że to i tak nic nie da , nic nie rozumiem z tego . Wychodzi na to że konsultant może sobie gadać co mu ślina na język przyniesie a póżniej to zależy czy klient jest upierdliwy czy oleje sprawę i będzie płacił tyle ile play będzie chciało .

Ja miałem taki problem z telewizją cyfrową. W końcu poprosiłem panią o przesłanie mi pocztą nagrania (bo zawsze nagrywają) z mojej rozmowy z telewmawiaczami ,w celu wyjaśnienia tego z odpowiednim urzędem w Polsce ,a przy okazji niech sobie również przesłucha tych nagrań,gdyż rozmawiałem z 4 osobami i każda mi mówiła inne informacje ,a okazało się zupełnie coś innego w praktyce. Za parę dni dostałem pismo że przyjmują i uznają moją reklamację. Więc walcz o to żeby wysłali Ci nagranie z rozmowy z konsultantem.Muszą Ci to wysłać. Powiedz im tylko dla ułatwienia kiedy rozmawiałeś i o której godzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

powierzenia komputerom automatycznej obsługi rozliczeń.

To dopiero początek takich historii.

...

wdrażanie automatycznego systemu

...

Komputery same będą wszystko analizować

...

rozmowę człowieka z urzędnikiem - automatem. Bezsilność wobec absurdów, wymuszone ślepe posłuszeństwo i brak sprawiedliwości.

...

Dlatego nie przepadam za współczesnym drętwym technologicznym światem. 

"Człowiek to brzmi dumnie" dziś nie brzmi już w ogóle. Jest człekomaszyną taką samą jak mechamaszyny i ma przynosić dochody. Nic więcej!

Troszkę z innej bajki:

Przestałem kupować z Sresco od czasu jak zlikwidowali tak kilka kas z Paniami, a wstawili kilka kas z automatami.

Początkowo to akceptowałem, ale jednak stawałem w kolejce do tradycyjnej kasy.

Pewnego razu nie wytrzymałem na namowę Pani nadzorującej która namawiała do obsługiwania się w autokasach.

Powiedziałem że nie będę rozmawiał z klekotem, bo klekot nie rozumie co JA do niego mówię i nie pozwolę się zdominować klekotowi.

Pani nadal zapraszała z pytaniem dlaczego???

W końcu niegrzecznie odparłem , że te maszyny w końcu zabiorą pracę Pani i koleżankom i nikt, tak jak ta zasrana maszyna Pani nie wysłucha - jest Pani tego świadoma?

Od tamtej pory w Gubińskim Sresco bywam bardzo rzadko. 

Edytowane przez WojtEwa (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.