Skocz do zawartości

Historia edycji

BuryKocur

BuryKocur

3 godziny temu, AdamH napisał(a):

Uważam, że hak z przodu to panaceum na wszelkie kłopoty z ustawianiem przyczepki.

Tak - zgadzam się, że zmieniając w pojeździe napędowym - przy jeździe do tyłu - umiejscowienie jego osi skrętnej na położoną bliżej pojazdu holowanego - w tej sytuacji de facto pchanego - można tym spowodować faktycznie prostszą jazdę do tyłu takiego zespołu i łatwiej można zespół taki "złamać" wjeżdżając w bramę - czyli wpychając przyczepkę takim "pchaczem" - bo raczej w tym przypadku nie holownikiem.

Tyle, że powiedz - ile znasz pojazdów z takim hakiem?

Mój Superb takiego haka nie ma - montować go nie zamierzam - mając do wyboru montaż takiego haka z przodu wolę mieć w przyczepce klasycznego moovera - jest jak dla mnie mniej problematyczny niż montaż haka z przodu auta a jednocześnie spełnia założenia.

Tym bardziej, że moover "odziedziczyłem" z zakupioną przyczepką.

I to chyba byłoby na tyle w tej materii.

Pzdr

Wl.

 

BuryKocur

BuryKocur

3 godziny temu, AdamH napisał(a):

Uważam, że hak z przodu to panaceum na wszelkie kłopoty z ustawianiem przyczepki.

Tak - zgadzam się, że zmieniając w pojeździe napędowym - przy jeździe do tyłu - umiejscowienie osi skrętnej na położoną bliżej pojazdu holowanego - w tej sytuacji de facto pchanego - można tym spowodować faktycznie prostszą jazdę do tyłu takiego zespołu.

Tyle, że powiedz - ile znasz pojazdów z takim hakiem?

Mój Superb takiego haka nie ma a ja mając do wyboru montaż takiego haka z przodu wolę mieć w przyczepce klasycznego moovera - jest jak dla mnie mniej problematyczn niż montaż haka z przodu auta a jednocześnie spełnia założenia.

Tym bardziej, że moover "odziedziczyłem" z zakupioną przyczepką i bardzo go sobie chwalę.

Pzdr

Wl.

 

BuryKocur

BuryKocur

3 godziny temu, AdamH napisał(a):

Uważam, że hak z przodu to panaceum na wszelkie kłopoty z ustawianiem przyczepki.

Tak - zgadzam się, że zmieniając w pojeździe napędowym - przy jeździe do tyłu - umiejscowienie osi skrętnej na położoną bliżej pojazdu holowanego - w tej sytuacji de facto pchanego - można tym spowodować faktycznie prostszą jazdę do tyłu takiego zespołu.

Tyle, że powiedz - ile znasz pojazdów z takim hakiem?

Mój Superb takiego haka nie ma a ja mając do wyboru montaż takiego haka z przodu wolę mieć w przyczepce klasycznego moovera - jest jak dla mnie mniej problematyczny niż montaż haka z przodu auta a jednocześnie spełnia założenia.

Jak to mawiają - każdemu wg jego potrzeb.

Pzdr

Wl.

 

BuryKocur

BuryKocur

3 godziny temu, AdamH napisał(a):

Uważam, że hak z przodu to panaceum na wszelkie kłopoty z ustawianiem przyczepki.

Może - ale powiedz - ile znasz pojazdów z takim hakiem ?

Więc ja wolę moovera - jest mniej problematyczny niż montaż haka z przodu auta.

Pzdr

Wl.

 

  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.