3 godziny temu, AdamH napisał(a):Uważam, że hak z przodu to panaceum na wszelkie kłopoty z ustawianiem przyczepki.
Tak - zgadzam się, że zmieniając w pojeździe napędowym - przy jeździe do tyłu - umiejscowienie jego osi skrętnej na położoną bliżej pojazdu holowanego - w tej sytuacji de facto pchanego - można tym spowodować faktycznie prostszą jazdę do tyłu takiego zespołu i łatwiej można zespół taki "złamać" wjeżdżając w bramę - czyli wpychając przyczepkę takim "pchaczem" - bo raczej w tym przypadku nie holownikiem.
Tyle, że powiedz - ile znasz pojazdów z takim hakiem?
Mój Superb takiego haka nie ma - montować go nie zamierzam - mając do wyboru montaż takiego haka z przodu wolę mieć w przyczepce klasycznego moovera - jest jak dla mnie mniej problematyczny niż montaż haka z przodu auta a jednocześnie spełnia założenia.
Tym bardziej, że moover "odziedziczyłem" z zakupioną przyczepką.
I to chyba byłoby na tyle w tej materii.
Pzdr
Wl.