Skocz do zawartości

bluedragon

Użytkownicy
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bluedragon

  • Urodziny 07.06.1985

O mnie

  • Imię
    Kuna
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Szczecin

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Weinsberg CaraOne 500FDK
  • Holownik
    Skoda Kodiaq 2.0TDI 150 PS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bluedragon

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Sformułowanie "spektakularny" użyte był w sensie, że nie robi rewolucji🤪 Miało być maksymalnie zbliżone do oryginału, żeby nie wyglądało tandetnie.😁
  2. Tak wyszło. Efekt jest może mało spektakularny l, ale patrząc na parujące dwie lampy, jest super😁
  3. Fotkę wrzucę jutro, jak zrobię. O tym że padają kompletne lampy ledowe, przekonałem się w jednym z poprzednich samochodów. Wymiana przepalonej lampy kosztowała w kiance 1,5 tys😬 Co do oślepiania, pierwsze co zrobiłem po podłączeniu, to sprawdziłem jak to wygląda w nocy. Jak by było zbyt jasno, to bym odesłał. Też szukając zamiennika celowałem w coś z homologacją, bo mógłby być problem z przeglądem. Można dostać komplety bez niej, wypasione, z których można ułożyć nawet dynamiczne kierunki.
  4. bluedragon

    Zagadka

    Zbyt łatwe 😁👍 zadawaj
  5. Ja raczej jestem z tych, co lubią mieć zrobione i się nie martwić. Z lepiarstwa typu silikon wyrosłem jakiś czas temu. Nie lubię wracać do tego samego tematu. Wymieniałem całe lampy, więc klosze też wypadły. Dynamicznych pasków faktycznie brak, ale brak też zmartwień o przepalone żarówki. W mojej poprzedniej przyczepie miałem wieczny problem z oświetleniem. Wynikało to z jej wieku (15lat), ale trauma została. Zresztą jadąc po drogach, często się widzi przyczepy kempingowe z oświetleniem niekompletnym. Lampy ledowe temat załatwiają, bo nic się nie zepsuje. Co do kombinowania. Ja to traktuję jako case study do rozpracowania🤪 Efekt końcowy wyszedł fajnie, szczególnie w nocy robi robotę, bo LEDy są bardziej widoczne😁 Ja raczej jestem z tych, co lubią mieć zrobione i się nie martwić. Z lepiarstwa typu silikon wyrosłem jakiś czas temu. Nie lubię wracać do tego samego tematu. Wymieniałem całe lampy, więc klosze też wypadły. Dynamicznych pasków faktycznie brak, ale brak też zmartwień o przepalone żarówki. W mojej poprzedniej przyczepie miałem wieczny problem z oświetleniem. Wynikało to z jej wieku (15lat), ale trauma została. Zresztą jadąc po drogach, często się widzi przyczepy kempingowe z oświetleniem niekompletnym. Lampy ledowe temat załatwiają, bo nic się nie zepsuje. Co do kombinowania. Ja to traktuję jako case study do rozpracowania🤪 Efekt końcowy wyszedł fajnie, szczególnie w nocy robi robotę, bo LEDy są bardziej widoczne😁
  6. bluedragon

    Zagadka

    Ok, to gdzie znajduje się ta zapora:
  7. bluedragon

    Zagadka

    Barcice Ślimak?
  8. Cześć, Podczas ostatniej jazdy, niemiecka policja zatrzymała mnie z powodu braku jednego światła stopu. Żarówkę wymieniłem, ale niesmak pozostał. Skończyło się bez mandatu. Przepalenie najprawdopodobniej powstało z powodu zbierającej się w lampach wilgoci. Lampa cofania też się rozszczelniła i szlag ją trafił. Przyczepa jest 3 letnia, a mimo to w lampach zbierała się woda. Jako rasowy polski dłubacz, wymyśliłem, że wymiana żarówek jest dla leszczy i zamówiłem komplet lamp LED. Lampy oczywiście dobierałem na czuja, bo dedykowanych brak (Weinsberg wciąż wypuszcza przyczepy w których wszystko jest w LEDzie, a oświetlenie tylne w żarówkach, żenada 😐). Wrzucam post bo trochę się nakombinowałem, żeby cokolwiek znaleźć, a później żeby działało. Lampy które prawie pasują, rozmiar jest ok, rozstaw śrub ok, ale trzeba przyfrezować zderzak, żeby ładnie weszły to: - kierunkowskazy Hella 2BA 357 027 - cofania Hella 2ZR 357 028-041 - pozycyjne/hamowania Hella 2SB 357 028-011. Po zamontowaniu wszystko wygląda petarda, ale nie działało prawidłowo. LEDy mają niższy prąd zapłonu i trzeba dołożyć oporniki. W związku z tym, że się grzeją, to nie chciałem tego robić pod plastikowym zderzakiem, więc znalazłem dedykowaną wiązkę. Po podpięciu załatwia sprawę: Fristom LED Control box alu 13 12V, tylko nie całkiem. Mimo że ma ona, 13 pinów, to tylko 7 przewodów. Światła działają świetnie, a zasilanie budy już nie. Musiałem dorobić dodatkowe obwody pod brakujące piny. Podsumowując, wszystko wyszło fajnie. Jeżeli komuś ten post pomoże, to się cieszę 😁
  9. Dzień dobry, Na majówkę w tym roku wybraliśmy się do Saksonii. Jako bazę wypadową wybraliśmy kemping LuxOase. Wyjazd rodzinny, z dwójką dzieci 7 i 8 lat. Sam kemping, czystość, obsługa w pełni zasługuje na 5 gwiazdek. Nie korzystaliśmy ze spa, ale wewnętrzna sala zabaw dla dzieci, place zabaw, tor dla dzieciaków do jazdy rowerami, restauracja i sanitariaty na super poziomie. Dodatkowo położony jest nad jeziorem, w którym lokalsi już pływali!!! Z kempingu rowerami łatwo dojechać do pociągu i później już do miejsca zwiedzania. Byliśmy z przyczepą, więc raz odbyliśmy taką podróż do Drezna, później już jeździliśmy samochodem. Byliśmy 6 nocy. Za kemping z prądem zapłaciliśmy 293 euro (sam prąd 29,25). W zasięgu oprócz Drezna (piękne miasto, masa zwiedzania), jest jeszcze Szwajcaria saksońska. Największą jej atrakcja, czyli bastei, mocno przereklamowana, reszta fajna👍 Szwajcaria czeska, spalona i część szlaków wyłączonych, ale i tak jest pięknie. Masa zamków, Miśnia z fabryką porcelany.
  10. Odkręciłem zawory, odkręciłem krany. Bojler szlag trafił. Z balonem nie próbowałem, ale mam kompresor i nim będę przedmuchiwał.
  11. Cześć. Mimo tego że zrzuciłem wodę na zimę, okazało się że rozsadziło mi zbiornik Trumy TT2. Znalazłem filmik na YouTube w którym facet mówi, że miał tak samo. Wychodzi na to, że jest to ich cecha To była pierwsza zima z tą przyczepą. Wcześniej miałem angielski boiler gazowy Trumy i po spuszczeniu wody nic się nie działo. Jak zabezpieczacie swoje budy przed taką historią. Teraz się zastanawiam, czy gdzieś jeszcze nie zostało trochę wody. Jak wymienię boiler, to może się okazać, że spłuczka, albo pod brodzikiem jeszcze coś było:(
  12. Wtedy też był, ale go zamknęli. Babka w recepcji powiedziała, że to decyzja szefostwa w ramach oszczędności 🤣🤪
  13. Aż sprawdziłem fakturę za pobyt w Prenzlau na Sonnenkap. Zapłaciłem w sierpniu 23 r. 0,75 E/kwh. Teściowa z trójką dzieci przez tydzień zużyła 30,6 kWh=22,93 E. Ten kemping to patelnia, więc jechali na klimie. Mają tam fajny system rozliczania. Podczas rejestracji mówisz, że chcesz prąd, a oni Ci mówią nr słupka do którego się podłączasz. Licznik mają w systemie i na koniec dostajesz tylko wydruk. Żadnych dziwnych podliczników, wszystko komputerowo. Swoją drogą fajny kemping z czystym jeziorem:)
  14. Ryczałt na Camp66 to grube przegięcie. Na najtańszym prądzie, nawet ekspres do kawy wywala. Jak poszedłem do recepcji i powiedziałem ci o tym myślę, to przyszli i mnie przyłączyli w ramach dobrej współpracy. Nie chciałem się ogrzewać tylko napić kawy rano😂
  15. Mam problem odwrotny, hak jest zbyt wysoko. Jest fabrycznie zamontowany i wyjechał z salonu w sierpniu 23. Jak pojechałem z awantura, to mi wytłumaczyli że "to nie jest wada, tylko cechą" jak załaduje bagażnik, to wtedy hak jest na normatywnej wysokości. Odnosząc się do kół. Kombinuj. Ja zwiększałem średnicę felg i opony, możesz kombinować i zmniejszyć. Generalnie pozostał bym przy oponach wzmacnianych. Są solidniejsze, a rozwalenie opony w przyczepi podczas jazdy to przeciętne doznanie. Dodatkowo może będą bardziej odporne na odkształcanie, jak przyczepa będzie stała całą zimę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.