Skocz do zawartości

marian36

Użytkownicy
  • Postów

    375
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marian36

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Jacek, tak, pełna zgoda. Dilerzy tak chcą, ale pewnie dilerzy tak chcą, bo z kolei klienci tak chcą, a przynajmniej spora ich część. Uboższe społeczeństwo niż w Europie zachodniej, to i potrzeba cięcia kosztów. Niekoniecznie finalnych, ale tych w katalogu Z tym Knausem nie chodziło mi, że konkretnie nie ma TT2, tylko że też jest wykastrowany + dobierany jakiś 1, czy 2 pakiety, żeby był "sprzedawalny". Taka polityka. Chciałem osobny prysznic, oczywiście, że tak, ale jednak cena zrobiła swoje. Mocno celowałem w Adrię Altea 552 PK, chociaż jest trochę surowa w środku, ale ma swój urok. Jednak finalna różnica w cenie była za duża i odpuściłem. Blat będę dorabiał składany, bo od razu zrobię większy tak, żeby nieco nachodził na drzwi, ale żeby można go było złożyć jeśli zajdzie potrzeba. Cargo fajnie by było mieć pod spodem, ale wtedy już z mniejszym blatem, co jeszcze nie jest problemem, ale problemem jest obecna szafka, a konkretnie jej zagięcie rantu. Chyba, żeby zrobić cargo od razu płytsze i wtedy to zagięcie nie będzie dziwnie wyglądało.
  2. Ten kawałek blatu zamierzam dorobić, bo w ogóle wg mnie blatu nigdy za dużo. Chociażby jakiś składany, ale coś będę dokładał. Co do bojlera, to tak, taki dziś jest trend, żeby różnych rzeczy nie było w standardzie, które później i tak diler zamawia, ale w katalogu przyczepa jest nie tylko tańsza, ale i lżejsza. Mnóstwo firm tak robi. Oczywiście te wyższe modele te rzeczy mają w standardzie, ale nie wszystkie. W Premio Life, to nawet amortyzatorów nie ma, AKSa, zbiornik na wodę ma chyba 10, czy 15L pojemności itd. Tak jest w LMC, Burstnerze, Dethleffisie, Kanussie, Weinsbergu, Adrii,... Klimatyzacja będzie w miejscu okna (tego przedostatniego z tyłu). Okno oczywiście zamierzam zabrać, w końcu moje. Ps. Mieli 2 identyczne, różniły się tylko tapicerką. Ja wziąłem z ciemną tapicerką i jasnymi zasłonkami, druga była identycznie skonfigurowana, ale miała jasną tapicerkę i ciemne zasłonki. Może to lepiej wyglądało, ale na bank dużo mniej praktyczne, zwłaszcza przy dzieciach.
  3. W sumie racja, żeby nie było, że to przyczepa widmo, to już się dzielę. Przyczepa ponad standard wyposażona u producenta w: - ATC - Big Footy - osłona dyszla - pakiet prysznicowy (kurtyna, brodzik, armatura) - pakiet Premio4 (nadmuch powietrza 12V, heki2 zamiast MPK, moskitiera na drzwiach na całej powierzchni, bojler TT2, oświetlenie ambientowe, drzwi jednoczęściowe ze śmietnikiem i oknem) - okno w łazience - potrójne łóżko piętrowe zamiast podwójnego (z 3 oknami zamiast 2) - zbiornik na wodę na kółkach - elektrycznie podgrzewana podłoga - ultraheat - przygotowanie do klimatyzacji - dodatkowe gniazda USB Z tym wg homologacji i wg konfiguratora masa w stanie gotowości do jazdy, to 1160. Dodatkowo podniosłem (po długich bojach) DMC do 1500, a diler mi montuje klimatyzację Dometic FreshJet FJX4 2200.
  4. Tak mi się też wydaje, że to był błąd proceduralny, a nie techniczny. Z resztą jak widać udało się, a gdyby był problem techniczny, to by nie było możliwe. Była to wyłącznie kwestia ustalenia poprawnego kompletu dokumentów i w tym zakresie zawalił diler.
  5. Jacek, ja już o tym nawet nie chcę myśleć. Inna sprawa, że producent też coś leciał w pręta, bo powinien znać procedurę zmiany DMC i wysłać to, co potrzeba. Grunt jednak, że w końcu się udało.
  6. Dzięki, teraz to już pozostaje się tylko schlać
  7. Szanowni - okazuje się, że miłe panie w WK też nie miały tym razem obiekcji i po 6 wizytach w WK i po 26 dniach prób wyszedłem z tablicą rejestracyjną i dowodem! Przyczepa oczywiście zarejestrowana z DMC 1500.
  8. Dostałem taką homologację, czy ktoś widzi coś niepokojącego? Do tego nowe oświadczenie dilera 8 nową naklejkę
  9. Ps. Dostałem nową homologację, 16.1 i 16.2 = 1500. Czy w homologacji ma być gdzieś wpisany nacisk na oś? To u mnie też ma się zmienić, a w homologacji nie widzę.
  10. Dzięki, a ile W z niej wyciskasz? Wg opinii ten akumulator da więcej niż 100A ze specyfikacji, dlatego celowałem w przetwornicę, która realnie będzie w stanie utrzymać te 1500W. Sprawdzałeś może?
  11. I z tym się zgadzam, bo kieruję się zasadą, że nie stać mnie na tanie rzeczy. Masz coś konkretnego na myśli?
  12. To jeszcze pytanie pomocnicze - jaką przetwornicę brać? Takie 1500W mocy ciągłej bym chciał uzyskać (biorąc pod uwagę opinie i doświadczenia z tym akumulatorem).
  13. Teraz wszedłem i z oboma kodami mam go za 268,83 EUR w koszyku już z formularzem do zamówienia. To chyba jednak jest: https://www.litime.de/en/products/12v-100ah-lifepo4-batterie-heizung-niedertemperatur
  14. HEAT20 - 20 EUR na tym akumulatorze BEST6 - 6% od całości zamówienia Każdy inny kod usuwał HEAT20, a tylko ta kombinacja powodowała, że zadziałały oba. Ponadto jak pisałem była dodatkowa promocja, bo ten akumulator kosztował jeszcze kilka dni temu nieco ponad 1700zł. Do tego mam kartę w banku z bdb kursem i wyszło jak powyżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.