Skocz do zawartości

Gizbern

Użytkownicy
  • Postów

    518
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Gizbern

  • Urodziny 28.01.1981

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Knaus 500KD
  • Holownik
    Toyota PROACE City Verso 1.5 D-4D 130KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Gizbern

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Też brałem z OBI. Akurat trafiłem nawet na jakąś promocję. wyszło tanie niż na stronie 4SUN.
  2. Też tak założyłem dlatego napisałem np. 55 :)...ale chciałem się upewnić
  3. Podeślij link do tego sitka Szukam go od dawna.. w górnym prawym rogu który mas urwany na zdjęciu jest numer..np. 55
  4. No to nie pozostało ci nic innego tylko zmienić miejsce zamieszkania Będzie szybciej A później przerejestrować ....
  5. 4 kawy to zużycie marginalne. Suszarki na dziko nie używamy:-) Potwierdzam to z testów z natury:-) kawy wieczorem nie piję :-)
  6. Jak kupiłem LiTime 100ah z max 100A jak piszesz to zrobiłem testy. Podłączyłem suszarkę 2000W. Stopniowo zwiększałem parametry. Dopiero na maksymalnym grzaniu i wentylatorze odstawiło przetwornicę. BMS akumulatora nawet nie zareagował. Jak miałem max grzanie i 2 (z 3 stopnie) wentylator to dalej wszystko śmigało. Moja przetwornica to GC 1500/3000. Typowy ekspres Tchibo 1250W śmiga jak ta lala... Suszarka 1200W którą mam w przyczepie też.
  7. Sam mam akumulator litime 100ah i złego słowa nie mogę powiedzieć. Śmiga już rok. Jak kupowałem rok temu to jeszcze przetwornicy i monitora nie było w ofercie. Sam kupiłem przetwornicę GC 3000/1500 pełny sinus. 1000 W przetwornica wydaj się być za mała jak się chce użyć np. do eskpresu do kawy :). https://www.amazon.pl/Green-Przetwornica-samochodowa-przemiennego-sinusoidalna/dp/B081QBV7FX?pd_rd_w=S86Xd&content-id=amzn1.sym.aceb71c1-d949-459d-9d9a-7a317937c806&pf_rd_p=aceb71c1-d949-459d-9d9a-7a317937c806&pf_rd_r=7W6HPS26QK81K8N5AD15&pd_rd_wg=YkW6p&pd_rd_r=416ae3d1-8a81-401c-915c-02adf60014f3&pd_rd_i=B081QBV7FX&ref_=pd_bap_d_grid_rp_0_1_ec_ppx_yo_dt_b_bia_t&th=1 Jeżeli chodzi o sam monitor to wygląda ciekawie. Sam się zastanawiam. Ale jak mam już MPPT Victrona z BT, czujnik temperatury akumulatora Z BT to czy nie lepiej już iść w monitor Victrona i mieć wszystko w apk. Odpalam apkę i widzę jaki jest poziom akumulatora. Czego więcej potrzeba
  8. No niby…ale jednak w instrukcji zalecają żeby główki nakrętek też zrobić…
  9. Oryginalnie okno dachowe maxxfun jest uszczelnione butylem i przykręcone wkrętami (zgodnie z instrukcją). Tak wrazie czego czym najsprawniej inajpewniej uszczelnić główki wkrętów. Butyl wiadomo że jest ciągnący i upierdliwy do nakładania. Pomyślałem o jakiejś gumie w sprayu jak ta: https://allegro.pl/oferta/guma-w-plynie-400-ml-wurth-bezbarwna-14982141487?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_workshop_car-acc-chem_pla_pmax_sc&ev_campaign_id=20986706554&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwoPOwBhAeEiwAJuXRh_B6krSaIfrOg77iB6iPSGnklQVOC5pOhJ3QO2yQHx6DQ2XGFZpPQRoCEkYQAvD_BwE Chyba że jakiś inny pomysł?
  10. Sikaflex®-252 może być nakładany w temperaturze pomiędzy 10 °C a 35 °C (otoczenie i produkt) jednak należy mieć na uwadze zmiany w reaktywności i właściwościach aplikacyjnych. Optymalna temperatura podłoża i kleju zawiera się pomiędzy 15 °C a 25 °C. Należy mieć na uwadze, że lepkość kleju wzrasta w niskich temperaturach. Dla łatwiejszej aplikacji należy przed użyciem klej kondycjonować w temperaturze pokojowej. Aby zapewnić jednolitą grubość spoiny, zaleca się nakładanie kleju w formie trójkątnej ścieżki (patrz rysunek 1). https://images.shop.sika.com/pimimages/h0c/h2e/8881651580958.png Rysunek 1: Rekomendowana forma ścieżki klejowej Sikaflex®-252 może być nakładany ręcznym, pneumatycznym lub elektrycznym pistoletem tłokowym lub za pomocą pompy. Czas otwarty kleju jest znacznie krótszy w gorącym i wilgotnym klimacie. Klejone elementy muszą być zawsze połączone przed upływem czasu otwartego. Nigdy nie należy kleić elementów po tym, jak klej zbudował naskórek. Tyle teorii. Ja miałem 1 tubkę na taki panel i było na styk. Kup dwie. Daj 3 ścieżki żeby mieć pewność że pokryjesz całą powierzchnię. Oczywiście pamiętaj o dystansach żeby nie wycisnąć całej siki Ja stosowałem taśmę dwustronną. Ale zabij mnie już nie pamiętam jaki dystans ...
  11. Ale po co kombinować...daj profile po długości dłuższego boku. Czyli potrzebujesz 2 x 1,7m. Zakładam że kupiłeś 2 x 2m. Czyli dotnij każdy do 1.7m i sprawa gotowa. Zresztą zobacz sam zobacz...tam też jest film. https://mrkapitan.pl/pl/p/Zestaw-do-montazu-panelu-fotowoltaicznego-na-przyczepe-lub-kampera/169
  12. Najważniejsze jak panel będzie rozmieszczony. Kątowniki dałbym wzdłuż dłuższej krawędzi panelu. Nawet jak szczelina będzie od przodu to jak panel dobrze zamontowany to nie odleci.
  13. Jak się ma sprzęt to się można bawić w wycięcia. Trochę masy przynajmniej zdjołeś...bo wentylacyjnie to już niewiele zmienia. Ale przyznam że ładnie to wygląda. Vincent se pogadał i zrobił inaczej. Teoria swoją drogą a praktyka swoją....
  14. Zasadniczo to większość (w tym Kapitan Przyczepa który się specjalizuje już głównie panelach) montują na kątowaniach większych bodajże 50x30 mm które dają wspomniany odstęp około 20 mm.
  15. W Dustera... najpierw skopali...a później przez szedł kierownik i poprawili z zegarem w ręku w 15. Powiedzieli że musieli tylko dodatkowa wtyczkę wpiąć...na bank nie ciągnęli kabla przez auto bo się by nie wyrobili W Toyocie, też zamontowali Auto Słupsk. Jak nie działało to pokazali mi instrukcje...pokazałem co do domówić bo jak byk było w instrukcji. Jak coś to mogę gdzieś odkopać z instukcji...możesz im pokazać:-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.