Skocz do zawartości

klosek23

Użytkownicy
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Police Zachodniopomorskie
  • Zainteresowania
    motorowodniactwo, mechanika, wędkowanie
  • Zawód
    Ratownik Medyczny

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Hobby 560 kmfe 2003r.
  • Holownik
    Ford Galaxy mk3 2014 2.0 TDCI 140hp

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia klosek23

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Niewiem do czego służy trójnik ale mam nierdzewny zamiennik trumy plastikowej
  2. tak, to kolanko jakby szybkiego montażu, było też górne (czerwone) w zestawie z wbudowanym odpowietrzeniem, ale otrzymałem połamane i sobie darowałem szukania.
  3. Więc tak. Zakończyłem prace przy montażu trumy, lecz spotkał mnie pewien problem. Podczas podłączania kabla od sterownika do płyty głównej odpadły mi 2 kabelki. Ktoś wcześniej lutował/zmieniał kabel łączący włącznik z bojlerem. Efekt był taki że nie potrafiłem sobie poradzić z przylutowaniem ponownym tych kabelków. Oddałem sprawę w ręce fachowca. Koszt to całe 30zł, i mam problem z głowy. Pozdrawiam wszystkich Majstrów.
  4. A więc tak. Dziś pomyślnie przetestowałem trume. Wszystko śmiga elegancko. Następnie będę zmieniał na miedź. Ale. Wczoraj korzystając z dnia odwiedziłem swoich gazowników ( są 30lat na rynku) opowiedziałem im o informacji o przewodzie Faro i powiedzieli że pierwsze słyszą. Następny gazownik to samo. Obdzwonilem kilka sklepów które wyskoczyły w google jako dystrybutorzy tego przewodu. Żaden nic o tym nie wiedział. Czy możesz powołać się na jakieś źródło tej informacji. Jestem bardzo ciekawy tego tematu, zapewne nie tylko ja. Pozdrawiam
  5. Szukałem informacji na temat który został opisany, czyli przepuszczalność Faro. Nic nie znalazłem. Bo ciekawi mnie przy jakim ciśnieniu był przeprowadzany test. Wąż ten używany jest najczęściej pomiędzy gniazdem tankowania a wielozaworem. I tam faktycznie jest ciśnienie. Natomiast ciśnienie które mamy w przyczepach jest bardzo niskie i jak to sie ma do opisanego problemu przepuszczania gazu przez ścianki. Powiem szczerze że ja ten wąż zmienię na miedź, ale chciałbym zgłębić temat bardziej z samej ciekawości bo nie słyszałem o takim temacie wcześniej. Ta dziura jest tam fabrycznie.
  6. A taka dziura w podłodze obok trumy daje jakieś poczucie bezpieczeństwa?
  7. Dzięki za słowa poparcia. Jeżeli chodzi o okno to w ogóle go nie używam. Jeżeli już to przednie otwieram.
  8. Podjąłem decyzję że chcę boiler gazowy. Zastanawiałem się nad carverem jeszcze. Ostatnie kupiłem trume w bdb stanie. Gazowo-elektryczna. Długo myślałem nad umiejscowieniem. Dziś myślę że carver jest bardziej ustawny. Ale miałem już b10 wiesz idę za ciosem. Wszystko co potrzebne do podłączenia gazu kupiłem w serwisie montującym instalacje LPG. Koszt wszystkich złącz i przewodu elastycznego to łącznie 130zl. Dodaje fotkę palnika trumy. Sprawdziłem przed montażem jego stan. Za boiler kompletny dałem 1600zl
  9. Witajcie, nie znalazłem nigdzie pomocy w montażu takiej trudny jak w temacie. Więc dodaje moje wypociny dla przyszłych majstrów. Zaznaczam że jeszcze nie skończyłem. A wszelką krytykę przyjmuje na klatę.
  10. ten prysznic to pierwsza rzecz, o której pomyślałem gdy kupiłem przyczepę, używam go zawsze gdy stoimy na dziko. Zrobiłem sobie jedynie gniazdo zapalniczki przy drzwiach od łazienki. Polecam również
  11. Witajcie, po powrocie z urlopu popełniłem kilka napraw. Nie wiedziałem że to takie czasochłonne. Dwa narożniki robiłem po jednym dniu na stronę. Ponadto zauważyłem że fabryczne śruby spinające budę do podłogi nie trzymają w bakiście. Wymieniłem je na porządne i uszczelniłem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.