Skocz do zawartości

jarek8114

Użytkownicy
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarek8114

  • Urodziny 08.10.1992

O mnie

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bogatynia

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Hobby 440
  • Holownik
    Audi a4 b5 1997r

Ostatnie wizyty

242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jarek8114

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Dzięki wielkie, spróbuje do konca tygodnia wymontować lodówkę i zrobić tak jak napisałeś. W lodówce trzeba odłączyć przewód od gazu?
  2. Witam serdecznie, mam problem z lodówką. Opiszę swoją sytuację: Lodówka Electrolux RM4270 Lodówka dobrze działa na gazie (chłodzi i mrozi bez problemu), od 6 lat nie była podłączana pod 230V. Przy moim pierwszym wyjeździe z przyczepą (6lat temu) podłączyłem ją pod 230V (lodówka bardzo lekko chłodziła). Pomyślałem, że grzałka jest już pewnie na wykończeniu, wczoraj zamontowałem nową grzałkę – grzałka dobrze grzeje, jest bardzo gorąca, ale lodówka nie chłodzi. W czym może być problem? Dziękuję za pomoc Łukasz
  3. Cześć, Wyczyściłem przewody masowe w samochodzie jak pisał kolega Thomas - jeszcze nie miałem okazji się przejechać z przyczepą i sprawdzić czy to pomogło. Z obserwacji zauważyłem, że temperatura nie ma wpływu na odpalanie auta, zbiornik paliwa jest zazwyczaj pełny. Autko posiadam dwa lata, kupiłem je od osoby prywatnej, wcześniej nie było problemu z odpalaniem. Aktualny przebieg to 366 000 tys. km, jak kupowałem auto miało ok. 245 000 tys. km. Czujnik temperatury i przewody paliwowe były wymienione w tamtym roku, wszystkie filtry wymienione dwa miesiące temu (od Filtron-a). Wymieniłem również kostkę stacyjki, zaprogramowałem na nowo transpondery i kluczyki. Po przyjeździe z przyczepą na miejsce auto normalnie odpaliło, bez dłuższego kręcenia rozrusznikiem. Na drugi dzień pojawił się problem z odpaleniem silnika. Rozrusznik kręcił a auto po 8-10sek odpaliło, ale bardzo ciężko. Oczywiście spróbuję Twojej rady z pozostawieniem pracującego silnika na 3-5min po dotarciu do celu - myślę, że to może pomóc Dzięki Cześć, Komputer nie pokazuje błędów, spróbuję podłączyć kompa jak problem się ponownie pojawi. Dziś przestawię dawkę startową - też może pomóć, przebieg mojej audi nie jest taki mały
  4. Cześć Thomas, Jutro sprawdzę jeszcze miejsce masy i wszystko wyczyszczę. Można również dołożyć dodatkowy kabel masowy czy to nie pomoże? Spróbuję zrobić jak napisałeś Dzięki
  5. Wczoraj podłączyłem cepke i zrobiłem 30-35km, auto odpaliło po podłączeniu instalacji przyczepy. Na drugi dzień chciałem odpalić auto (bez przyczepy), po raz pierwszy pojawił się ten sam problem - rozrusznik kręcił kilka sekund i auto odpaliło, ale ciężko. Sprawdziłem ładowanie alternatora, ten przy włączonym silniku ma 14.5V Jak pisze kolega Thomas, problem może leżeć również w instalacji samochodu.
  6. Kręci dobrze rozrusznikiem, ale nie chce zaskoczyć. Przepraszam za mój błąd, moja audi ma 81kW. Mam Vaga i kabel KLL. Myślisz, że przestawienie dawki paliwa coś zmieni? :)
  7. Dobry pomysł, dziś sprawdzę napięcie alternatora Aku mam 72Ah, jak zaleca producent. Z przyczepą odpala jak żona popchnie z górki
  8. Witam wszystkich, Mam mały problem, po zrobieniu 60 - 300 km, auto bardzo ciężko odpala. Dodam, że przy jeździe bez przyczepy nie ma tego problemu. Akumulator mam nowy. Posiadam audi a4 b5 1.9TDI 110KW i przyczepkę Hobby 440. Miał ktoś z was podobny problem?
  9. Cześć Chris, Wiem, jak przestanie padać to ogarnę sprawę Najważniejsze że okienko można otwierać
  10. Cześć chłopaki, Jak już pisałem na/w prowadnicach nie było ani grama smaru. Popsikałem prowadnice WD 40, rozruszałem okno i po 10 minutach wszystko się pięknie otworzyło. Dzięki za pomoc
  11. Próbowałem je przeważyć na bok ale to nie da rady. Okno nie było używane chyba przez parę dobrych lat. Spróbuję odkręcić okno i wszystko namazać smarem
  12. Witam wszystkich, Od niedawna jestem posiadaczem przyczepy hobby 440. Chciałbym się dowiedzieć czy to duże okno dachowe da się otworzyć całkowicie czy tylko lekko uchylić? Uchyliłem je tylko delikatnie, nie chcę czegoś urwać. W wszystkie okna w mojej przyczepie były bez grama smaru i długo nieużywane, tak długo, że w łazience i nad łóżkiem osy zrobiły sobie miejsce i postawiły gniazdo.. Poniżej zdjęcia okna. Dzieki za odpowiedz
  13. Dzieki za wszystko informacje. Mam dodatkowo zakupione lampy cofania z homologacją E20, takie właśnie założę
  14. Cześć Kristofer, Przewody od zasilania lodówki (dwa pierwsze z lewej strony) też były wpięte do energobloku, po włączeniu zasilania z aku przyczepki lodówka również odpaliła na 12V :D. Odnośnie Twojej odpowiedzi, myślałem instalacje samochodu. Kupując gniazdo samochodowe 13 pin myślałem, że przewody pinu 10 i 11 będą podłączone do tego gniazda, nie były. Teraz wszystko dokładnie zrozmumiałem z Twojego opisu. Przewody pociągnę z aku do przekaźnika a później do gniazda pod pin 10 i 11. Dzięki za pomoc
  15. Myślałem, że są gdzieś dodatkowo wpięte do instalacji 12v, ale widocznie nie Jutro koniecznie biorę się za montaż wtyczki 13 pin. Mam dwa przekaźniki, ale prawdopodobnie wykorzstam tylko jeden. Chciałbym do tego celu wykorzystać poniższy schemat. Możesz mi napisać w którym miejscu najlepiej zamocować przekaźnik? Nie wiem jeśli dobrze zrozumiałem, ale bezpiecznik ma być tuż przy samym akumulatorze tzn. przewody muszę pociągnąć przez całe auto aż do aku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.