Skocz do zawartości

Czarek236

Użytkownicy
  • Postów

    261
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Czarek236

  • Urodziny 10.07.1961

O mnie

  • Imię
    Cezary
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dolnyśląsk
  • Zainteresowania
    Elektronika
  • Zawód
    Elektronik

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Knaus blu line 400
  • Holownik
    Nowy żwawy

Ostatnie wizyty

223 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Czarek236

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Witaj, wygląda na brak czynnika, należy sprawdzić... Spuścić czynnik odczytać ile wyszło porównać z tabliczką znamionową ile powinno być. N tej podstawie dalsze kroki naprawy....
  2. Sprawdzałem czy przewody się nie grzeją, wszystko idealnie...
  3. Stu, widzisz masz szczęście, posiadam 2 przetwornice VOLT, Sinus 1500 plus,oraz 600, obie do bani, mało tego 600tka.. przy obciążeniu 150 Wat klęka. Pozdrawiam.
  4. Witaj!!! z przetwornic to. Odp 1 Nie !! tragedia mam taką samą nie jest w stanie pociągnąć 800 W. Odp 2. nie znam. Odp 3.nie znam. Kup lepiej pewniejszą bardziej stabilną... Tą bym polecał. Przykładowo. https://allegro.pl/oferta/przetwornica-phoenix-12-1200-ve-victron-energy-15500 Osobiście mam Victrona sprawuje się idealnie, cena troszkę duża ale, coś za coś. Może inni użytkownicy mają i użytkują inne typy. Pozdrawiam.
  5. Witaj, sprawdzałeś w gnieździe samochodu pin 6. wyjście świateł hamowania Gniazdo 13 pin..
  6. Witaj! z tego co pamiętam .. Dźwignia hamulca ma być opuszczona . Podnieć koła przyczepy na pachołkach aby koła nie dotykały podłoża. Poluzować długi pręt który połączony jest z linkami hamulcowymi. Linki Hamulcowe muszą być tej samej długości i tak należy je wyregulować aby długość była jednakowa obustronnie w miejscu gdzie spotykają się z długi prętem hamulcowym. Poluzować zębatkę bębna do momentu kiedy zacznie obracać się bez otarć o szczęki hamulcowe, Lewe, Prawe. Regulacja.... Obracając kołem L.R regulujemy tak aby było czuć delikatne tarcie, cofamy o 2,moźe 3 ząbki do swobodnego obrotu kół.. Teraz regulujemy naciąć pręta, zalecany luz 2mm. Koła nie powinny obróci się po zaciągnięciu na 4,5 .. ząbek hamulca ręcznego... Kolejna sprawa to wyjazd i wjazd na rolki w celu sprawdzenia poprawnego wykonania regulacji.. Pozdrawiam..
  7. Witaj,te opaskę przewodu gazowego musisz zarobić na zaciskaną ,bezpieczeństwo bardzo ważne.. Pozdrawiam.
  8. Witaj !!! Jedziesz drogą krajową 22. będzie Pan Zadowolony,
  9. Witaj!! Astrah co będziesz remontować, chyba podrzucę swój dla Ciebie widzę masz wprawę. Pozdrawiam.
  10. Witaj,co do miast masz rację,odnośnie europy Szwajcaria przejazd przez góry znaczy tunele to zakaz dotyczy do Euro 3. To samo tyczy się innych tuneli we Włoszech tzw.granicznych,kierunek Francja.
  11. https://www.telmor.pl/pl/Produkty/Wzmacniacze-przedwzmacniacze
  12. CZYLI BIEGNIESZ DO SKLEPU I KUPUJESZ bądź masz zasilacz antenowy,podpinasz do anteny i sprawdzasz. Podepnij się na krótko do anteny bez zasilacza,może złapie sygnał,nie wiem jak daleko masz do nadajnika.
  13. No to mamy mały krok do przodu,teraz jak masz multimetr sprawdź na wyjściu wzmacniacza antenowego,czy występuje 12Volt,ma występować gdy w antenie jest zainstalowany wzmacniacz antenowy,domniemam że jest,z uwagi na gabaryty anteny. Pomiar na wtyku ANT.INPUT. Dalej czekamy na odp. Pozdrowionka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.