Witaj! z tego co pamiętam ..
Dźwignia hamulca ma być opuszczona .
Podnieć koła przyczepy na pachołkach aby koła nie dotykały podłoża.
Poluzować długi pręt który połączony jest z linkami hamulcowymi.
Linki Hamulcowe muszą być tej samej długości i tak należy je wyregulować aby długość była jednakowa obustronnie w miejscu gdzie spotykają się z długi prętem hamulcowym.
Poluzować zębatkę bębna do momentu kiedy zacznie obracać się bez otarć o szczęki hamulcowe, Lewe, Prawe.
Regulacja....
Obracając kołem L.R regulujemy tak aby było czuć delikatne tarcie, cofamy o 2,moźe 3 ząbki do swobodnego obrotu kół..
Teraz regulujemy naciąć pręta, zalecany luz 2mm.
Koła nie powinny obróci się po zaciągnięciu na 4,5 .. ząbek hamulca ręcznego...
Kolejna sprawa to wyjazd i wjazd na rolki w celu sprawdzenia poprawnego wykonania regulacji..
Pozdrawiam..