Skocz do zawartości

Pierwsza Przyczepa - Tysiąc pytań


marcinn8989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj nowy i chciałbym się z wami przywitać. Przy okazji jako kompletnie "zielony "w temacie przyczep mam pełno pytań do was. Z przyczepami nigdy wcześniej nie miałem doczynienia i nie wiele jeszcze wiem w kwestii ich obsługi. Otóż stałem się nie dawno posiadaczem przyczepy Chateau 928 cantara 2000 (zdjęcie poniżej) jestem kompletnie zielony w kwestii jej obsługi i liczę na waszą pomoc w rozwiklaniu moich wątpliwości. 

1.Czy mógłby ktoś wytłumaczyć obsługę tych wszystkich przełączników znajdujących się pod kuchenka gazowa? Zielony rozumiem lodowka a ten wcześniejszy czerwony? Później jest pokrętło od regulacji...? Dalej są 3 pokrętła od gazu a później znów nie wiem co reguluje następne pokrętło i dwa włączniki :(

2.W przyczepie jest coś takiego jak TrumaVent jak to działa i jak to ustawić żeby prawidłowo działało ogrzewanie? Jak kolwiek bym tego nie ustawił dmucha cały czas zimne powietrze z tego grzejnika? 

3. Załączam zdjęcie jakiegoś włącznika kompletnie nie ogarniam o co z nim chodzi (poprosiłbym kogoś znającego się na rzeczy o instrukcje dla zielonych)

4.Na jednym ze zdjęć jest zdjęcie łazienki jest odpływ prysznicowy jednak nigdzie nie ma węża prysznicowego? Czegoś tu brakuje? Coś jest przerobione? Wąż prysznicowy mozna dokupić jak kojarze kran powinien pełnić funkcje takiego węża? 

5.Znalazlem taką cześć schowana w przyczepie dobrze myślę że jest to jakaś pompka do wody?