Skocz do zawartości

Remont czy zakup innego egzemplarza? Swift Corniche 14/4


infer

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Jestem zupełnym nowicjuszezm w temacie karawaningu. Jako ustatkowany 35latek i ojciec 4 letnich bliźniaków nigdy nie myślałem o przyczepie. Zwykły dzień w pracy okazał sie dniem w którym dostałem od kumpla przyczepę. Swift Corniche 14/4 1990r. Stan typowy dla przyczep w tutejszym angielskim klimacie. Przyczepa miała 2 właścicieli, od 2001 zw rękach mojego znajomego. Z zewnątrz bez uszkodzeń, żadnych rys pęknięć itd.

W środku jak to w środku. Tyl miękkie oba narożniki plus pod oknem. Boki chyba zdrowe. Sciana przednia miekki jeden narożnik plus większość sufitu wydaje sie gabczasta.

 

Przyczepa kosztowała mnie dwie butelki polskiej wodki :)

Wszystkie sprzęty poza ogrzewaniem działają. Piecyk odłączony od gazu w 2001 i nigdy nieużywany przez znajomego.

 

Dzieciaki zachwycone tematem wiec albo muszę ogarnąć kompleksowo prezent albo kupic cos innego.

 

Jeśli chciałbym naprawić/odbudować to co mam jakie koszty wchodzą w gre ? Interesuje mnie zrobienie tak zeby nie wracac do tematu czyli chyba kompleksowy remont.

 

Pyt2. Przyjmijmy ze zapada decyzja o zakupie czegoś innego. Co wybrać ?

 

Kryteria:

-DMC 1200kg

- długość max 6m z małym hakiem (czy sa przyczepy ze składanym dyszlem). Szerokość 2.4m

-lozko podwójne plus 2x1 lub 2 lozka podwójne

-Kuchenka zlew, ogrzewanie lodowka plus ciepla woda na gaz, wc i umywalka. Prysznic mile widziany ale wielości nadającej sie do umycia wzglednie komfortowo.

To chyba tyle z wymagań.

 

Przyczepa na 2-3dniowe wypady nad ciepłe morze w UK lub gdzies w góry. Raz na rok moze wypad do PL.

 

Doradzcie proszę.

JakubDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też o tym pomyślałem.

Nie mniej jak się dzieciakom podoba pomysł to trzeba kupić suchą i w drogę.