Skocz do zawartości

On Michał

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

  • Płeć
    Brak danych

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Eriba troll
  • Holownik
    Ford tourneo Connect

Ostatnie wizyty

33 wyświetleń profilu

Osiągnięcia On Michał

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Może usystematyzuj zwoje oczekiwania i potrzeby w stosunku do kwoty jaka chcesz przeznaczyć na coś co ma służyć Wam przez kilka najbliższych lat , pytanie które zadałeś lepiej pasuje do konkretnych osób co sprzedają budki akurat niż do rynku ogólnie , kupujesz używane rzeczy wiec i wybór jest inny niż w przypadku nowego w salonie , decyduje tu wiele czynników , nie przekreślał bym rynku tzw polskich handlarzy mam tu na myśli firmy które dadzą Ci gwarancje a sprzęt możesz zobaczyć i dotknąć nie mówię o imporcie z ogródka itd... skaczesz po viatolu z jednej strony chcesz go uniknąć z drugiej mówisz ze to pare groszy tylko ...15-20 tys to kwoty minimalne na rynku za coś co nadaje sie do użytku nowa RAV to chyba powyżej 100tys i deprecjacja na rok ok 15% gdzie tu sens i logika Przeanalizuj raz jeszcze swoje oczekiwania , może warto zejść na ziemie i mocno przemyśleć co i jak , sama Klima to koszt ok 8 tys i możesz sam ja założyć do większości przyczep bo powinna być chyba sprawna i nie waląca grzybem , zreszta ten parametr już powoduje ze w używanych masz tylko kilka procent z tym urządzenie. I to racEj oferty z tych droższych budek ....
  2. On Michał

    Hymer

    To o jednego więcej jest
  3. F3 to DMC dla zespołu holownik+budka i wartość ta ustala producent holownika i nie jest to suma DMC h+b jak twierdził diagnosta tylko nowe DMC dla zespołu wiec musza Cie zważyć aby to sprawdzić a nie z arytmetyki dowodów Rej . Jeden model auta może mieć w różnych wersjach np silnikowych lub skrz biegów różne wartości a i może byc F3 bez limitu czyli ograniczają Cie jedynie parametry typu kat prawa jazdy lub stosunek masy cepka do holownika
  4. W sytuacji jak posiadasz uzasadniona racje wg Ciebie a urzędnik odmawia , wymyśla itd ... poproś o odmowę na piśmie z wymieniem jego nazwiska i krótkim uzasadnieniem ....ruszy dubsko i pójdzie do przełożonego tam bedzie narada i inne myślenie bo napisać musza a sie boją wiec zaczną główkować i ewe końcu sie dowiedzą jak jest w innym przypadku masz bezkarne państwo w państwie Urzędnik nigdy niczego sie tak nie boi jak prawa i udokumentowanego braku kompetencji (swojego oczywiście) ale tu musi być dowód ze odmówił , głupoty plótł itd Ja gdy pojechałem na stacje okręgowa opowiedzieć Panu "mądremu" ze jego teoria o F3 nie jest suma DMC z kwitów budka holownik a DMC zespołu ustalonego przez producenta holownika to miotał sie ze swoim stekiem bzdur które polegały na jego nie wiedzy dość długo upierał sie itd Poprosiłem aby mi to napisał ze jest to jego interpretacja .... ruszył myślenie i okrakiem sie wycofał , przemyślał podzwonił i przyznał racje Tydzień wcześniej zabił moje marzenia o zakupie ....swoją ignorancja brakiem wiedzy i gdyby nie forum może bym sie poddał , Ci ludzie są wynajęci przez nas i jeśli prawo pozwala to nie interesuje nas ich widizmisie , podejrzliwością , insynuacje , łaski i nie trzeba kombinować , są kancelarie prawne które pewne wątpliwości , pytania skierują w twoim imieniu i wtedy już tak nie jak im sie wydaje to jedyny sposób na ograniczonych osiołków , w innym przypadku zrobia z nas pastuchów chodzących po prośbie Nie wymyślaj głupot bo jak napisał kolega wyjdzie jeszcze pasztet z tego i po co , tylko dokumenty w łapę pismo i Walcz
  5. Świadectwo homologacji jest dokumentem nadrzędnym i powinno być respektowane po to producent wykonał wszelkie testy wg norm widzimisie urzędnika w tym momencie jest zbędne i może wynikać z jego braku wiedzy niestety .
  6. Wiesz tu nikt nie dyskutował ze mną nie machał tabelami czy swoimi przeypuszczeniami po prostu wydali nowy dowód z nowym wpisem wiec za wiele nie powiem w tym temacie musisz pamiętać ze to nie ty składasz wniosek a właściciel Holender i tego nie zmienisz a on musi chcieć lub musi mu sie opłacać Myślisz ze tak z masakry wejdą w cud malina ? Starex pamietam z dwóch generacji i zawsze był mechanicznie "kupowały" sam wygląd to jeszcze mało .... no i DMC bedzie wysokie cieżko bedzie sie złapać w B w zespole Myślisz ze tak z masakry wejdą w cud malina ? Starex pamietam z dwóch generacji i zawsze był mechanicznie "kupowały" sam wygląd to jeszcze mało .... no i DMC bedzie wysokie cieżko bedzie sie złapać w B w zespole
  7. Miałem DMC 1200 we wniosku składałem na 1100 masa własna zapewne określa jakiś poziom DMC nie wiem czy są jakieś wytyczne specjalne w tym zakresie poza logika ze DMC nie może być mniejsze o masy własnej + coś tam
  8. i jest happy end mojej przygody z Trollem :-) dziękuję wszsytkim za pomoc , która okazała sie bezcenna w szczególności Panu Mirosławowi Kleja za pokazanie właściwego kierunku aby zmienić DMC w dowodzie , proces przeprowadził sprzedawca w Holandii trwał ok 3 tygodni i zakończył się nowym dokumentem z RDW w którym jest zmieniona wartość DMC z 1200 na 1100 kg , właśnie przyciągnąłem swoją wymarzoną Eribę i radość olbrzymia dla całej rodziny :-) ! Osobną historią jest fakt że proces wyrejestrowania przyczepy w Holandii przebiegł na miejscu w salonie i trwał ok 20 min po czym Troll został podpięty i wyruszyłem w drogę powrotną , całość postepowania kosztowała 130€ (wyrejestrowanie, tablice , ubezpieczenie) ...amaizing !!! wszsytko przeprowadził pracownik salonu w systemie RDW ! łącznie z wyklejeniem tablic rejestracyjnych ...można !
  9. Ja to rozumiem dokładnie tak samo niestety pan diagnosta nie rozumiał tego zagadnienia a na moje próby użycia logiki przy pytaniu to po licho Ford wpisuje pole O1 1115kg ... Tu mu brakło argumentów i użył mitycznego "bo tak "
  10. Tak dokładnie jest teraz mam to poukładane F3. Oznacza maksymalne dopuszczenie do ruchu zespołu w masie rzeczywistej na drodze co i jest słuszne i logiczne a brak w DR czasem tego wpisu limituje wtedy tylko zespół w relacji przepisów jak stosunek masy budki do holownika itd Czyli my zakładamy podróże razem z żona i psem nasza masa wspólnie to ok 160 kg
  11. witam, mam nastepujący problem (przepraszam jesli wpisałem nie tu gdzie trzeba ale nie ogarniam for ) długi czas łaziłem za przyczepą wiedząc ze ma być nie za duża , koncentrowałem sie na masach DMC od 1100-1200 , zakochałem sie w marce Eriba a konkretnie w dwóch modelach Triton i Troll , znalazłem takową a jest nim Troll z 2003 z DMC 1200 i tu opiszę co następuje : posiadany holownik to Ford Tourneo Connect z 2015 podam parametry z dowodu rej O1 1117 kg F1 2270 kg F2 2270 kg F3 3140 kg !!! sugerowałem sie wartościami O1+F2=3387 kg co jest < 3500 i wszystko "prawie grało " aż do wizyty na stacji diagnostycznej w celu doinformowania sie jak to jest ( a bardziej czy mogę obniżyc DMC Troll'a ) Pan na stacji diagnostycznej uświadomił mnie że moj pojazd może ciągnąć przyczepę o masie z różnicy F3-F2 = 870kg !!!! sugerowałem sie wartością O1 czyli 1117 kg (myśląc o ewentualnym obniżeniu DMC Troll'a - czytałem w tej kwestii kilka wątków ) a tu Pan na stacji walnął mi w łeb ze sie pozbierac nie mogę , prawdziwa katastrofa dla mnie , mam zaliczkowaną Trolla z 2003 :-( !!! (podswiadomie cały czas myslalem ze wybieram wśród małych budek ) , dwa zastanawiam sie jak holują pojazdy jak focusy , i inne małe bo widuje na drogąch ich mnóstwo , zastanawiam sie czy Ford Tourneo jest jakimś "niewydarzonym" w tej kwestii ??? podpowiedzcie mi co można zrobić jak to faktycznie jest , wiele aut nawet nie wiem jak szukać takiego co różnice F3-F1 ma na poziomie dla mnie zadawalającym (ok 1200kg) czy w ogóle takie auto jest a co z cięższymi przyczepami ??? czy to jest normalne że to jest aż tak skomplikowane ?
  12. On Michał

    Powitania

    witam, Mam na imię Michał i jestem z okolic Gliwic opętany wizją podróży z domkiem na kołach pod znakiem Eriba :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.