Skocz do zawartości

Adam1988

Użytkownicy
  • Postów

    584
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adam1988

  • Urodziny 06.03.1988

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Zawód
    Technik Mechanik

Kontakt

  • Telefon
    506 909 083

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa
  • Model
    Chateau Cantara 908
  • Holownik
    Fiat Scudo 1.9TD ... micro (...?..)

Ostatnie wizyty

846 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Adam1988

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Dzień dobry.

    Wpadła mi w oko taka oto przyczepa: http://swiatkempingow.pl/przyczepa/470-lunar-chateau-1414

    Czy w wolnej chwili mógłby Pan zerknąć na nią? To nic pilnego, chciałabym tylko wiedzieć czy jest warta przejechania 500 km i zakochania się na dobre ;).

    Z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam Dorota

    1. dorotak97

      dorotak97

      I może jeszcze tak ogólnie co mają do 20000? Jest sporo angielek, w jakim stanie są przyczepy. Dziękuję.

  2. Witam.Tomek z tej strony.Mam pytanie.potrzebowal bym oglądać przyczepa w komisie we Wiórki. Mógłbyś mi pomoc kolego?chodzi mi o podjechanie i oglądnięciu.

  3. Dzen dobry;)

    zamierzam kupić przyczepę, na forum jestem od dzis- czy możesz obejrzec ogloszenie?

    nie bardzo wiem , gdzie mogę wkleić link do oferty , by inni użytkownicy ją obejrzeli...?

    https://www.otomoto.pl/oferta/hobby-lavita-mover-tv-roleta-mover-automat-roleta-tv-ID6zx23u.html

    mogę prosic o ocenę?

     

     

  4. Prosimy o dopisanie również Nas. 2szt + pies
  5. Kolego. Teoretycznie dopuszcza sie ubytki czynnika w samochodowce ze wzgledu na polaczenia gumowe. Jednak nie powiedziane ze to sie musi zdążyć. Tak jak kolega pisal czynnik w procesie chlodzenia sie nie zuzywa. Oleju przy serwisie sie nie wymienia bo to nie możliwe za pomocą odsysania. Olej uzupenia sie po wymianie sprężarki lub wymienników albo osuszacza. Ewentualnie po duzej nieszczelności. Czynnik sie uzupenia. rzadko odsysa. Maszyny kupuja mechanicy lub wulkanizatorzy którzy o klimie nie maja pojęcia. Odgrzybianie parownika trzeba rozpoczac od oczyszczania meczanicznego. Pozniej Kosol albo Renewz.... Temat rzeka...
  6. My też już w domu zameldowani... rozgrzani... Raz tylko powiem.... Więcej z "Bobkowiakami" nie jadę
  7. Ja też zarobiony jestem... dlatego będę w Gołuchowie... tym... w drugą stronę zupełnie.... ... niż Ci "Roszczeniowi"
  8. Adaś, najlepszego od nas :)

  9. Te 46 nie oznacza że jest z wypożyczalni. Co prawda nie umiem wytłumaczyć sensu tej nalepki ale często widąć ją na pojazdach w Poznaniu. Najczęściej na jakiś BMW albo na motorach. Uncle Google podpowiada coś o sportowcu Valentino Rossi Te naklejki kupije się np. na allegro : http://allegro.pl/naklejka-naklejki-the-doctor-valentino-rossi-46-i3761074275.html Pozdro
  10. Moi drodzy proszę o poradę. Co zrobyć gdy zaplanowaliśmy na przyszły weekend wypad na Jarmark Adwentowy do Drezna a wczoraj okazało się że jeden z kompanów podróży ma nie ważny dowód osobisty? Jego dowód osobisty stracił ważność 21 listopada. Do końca przyszłego tygodnia nie jest wstanie wyrobić nowego dowodu ani tymbardziej paszportu ponieważ bez ważnego dowodu paszportu nie odbierze. Jak myślicie? podczas kontroli np. w DE przeterminowany dowód może być problemem? Dane w dowodzie ma wciaż takie same a do kompletu ma prawo jazdy Rezygnować z wyjazdu czy pojechać na przypał... jak myślicie??? grozi Nam jakaś kara? lub problemy w DE Pozdrawiam A.Sz.
  11. Niepotrzebnie się denerwujesz. Na pewno nie mam zamiaru się reklamować. Wówczas założył bym konto firmowe jednak tego nie zrobiłem bo ma wystarczająco dużo pracy i nie musze jej szukać na forum. Nie wiem jakie masz doświadczenie (ile lat) ale pewny jestem że nie ładuje się takich ciśnień do prób. Po drugie kupuje czynniki renomowanej firmy Air products. Jedno muszą sobie tutaj wszyscy wziąć do serca! Wymiana osuszacza okresowa to jest naciąganie!! Osuszacz wymienia się wtedy kiedy jest zapchany! A zapchać się może jak np. auto jeździ z rozszczelnioną klimą ze 2 lata. Powiem Ci tylko że pogrzebałem już dosyć dużo w tematach chłodniczych, wydaje mi się ze wiecej od Ciebie. Z zawodu jestem mechanikiem w specjalności systemy chłodnicze. Naprawiam wszystko co chłodzi, zaczynając od lodówek, zamrażarek, klimatyzatorów przeniśnych, split, VRV, VRF, pomp ciepła, agregatów skraplających, chłodni, mroźni etc. Żyje z tego, to chyba coś znaczy prawda? Acha i najważniejsze! do klimy samochodowej nie używam maszyny. Mam zestaw narzędzi typu, bateria manometrów, pompa próżniowa, waga, butla azot, reduktor, etc. Maszyna nie musi za mnie myśleć, radze sobie dobrze sam. Pozdrawiam i odpuszczam ten temat.
  12. Co Wy Panowie za bzdury piszecie? Jeśli jest cokolwiek czynnika i Ty go odzyskujesz maszyną to o jakim powietrzu TY piszesz? Jak jest powietrze to nie ma czynnika. jedno się z drugim wyklucza. Kto robi próżnie przed próbą ciśnieniową i po co? a może próba na próżni? Kto podaje 25bar azotu na próbe do układu klimatyzacji samochodowej. Jakbyś mi nabił takie Cisnienie to ja już nigdy bym do Ciebie nie przyjechał! 25bar w samochodówce grozi rozerwaniem parownika!!! Na jakim cisnieniu pracuje 134a? Na jakim cisnieniu presostat wyłącza sprężarkę? dlaczego Ty przekraczasz to ciśnienie do próby? Jak nie idzie znaleźć nieszczelności to trzeba centymetr po centymetrze sprawdzić instalację nabitą azotem z rozsądnym ciśniemiem za pomocą pianki zwanej wykrywaczem nieszczelnosć np Wurth'a Długa próżnia ok. chociaż nie wiem po co skoro był czynnik w układzie później azot. Po co dodatkowo barwnik do czynnika skoro dzisiaj R134a tak jak wiekszość gazów objętych protokołem z Kioto jest fluorowana już w rozlewni? A tak na marginesie to czujnikiem to możesz sobie szukać Propan-Butanu w przyczepie a nie nieszczelnosci w klimie. Ostatnie pytanie! Kto Wam powiedział o okresowej wymianie filtra-osuszacza?
  13. To i ja sie wypowiem. Klimatyzacja zajmuje sie zawodowo. Nadmiar oleju nadmiernie obciaza uklad wiec kazdorazowe dobijanie jest bledem. Oleju dorzuca sie tylko przy naprawie nieszczelnosci lub wymianie elementow tj sprezarki lub osuszacza etc. Przy serwisie nie koniecznie. Maszyna nie wysysa oleju! A pojemniczek przy maszynie to separator ktory wylapuje drobinki oleju z czynnika zeby nie miszal sie z olejem w pompie prozniowej w maszynie. Co wiecej czynnik chlodniczy miesza sie z olejem! Szczegolnie w fazie cieklej w strefie wysokiego cisnienia. Problem ze sprzeglami klimy podejrzewam wystepuje w autach grupy VW po roku chyba 2001 bo ich tam poprostu nie ma. Sprezarka pracuje non stop na malym lub duzym obiegu i steruje tym zwor a nie elektromagnes. Rozszczelnienie instalacji powoduje zanik obiegu oleju w sprezarce w efekcie jej zatarcie i urwanie paska. W innych autach presostat rozlacza sprzeglo po spadku cisnienia i zapobiega powaznej awari sprezarki i ukladu jej napedu czyli paska.
  14. Nasmarujemy tym razem porządnie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.