Skocz do zawartości

DamianSadowski

Konto firmowe
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DamianSadowski

O mnie

  • Płeć
    Mężczyzna

Sprzęt

  • Sprzęt
    Przyczepa

Ostatnie wizyty

403 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DamianSadowski

Forumowicz

Forumowicz (3/3)

  1. Tu jest fajny artykuł na temat wyboru okna. To jest link. Jeżeli nadal ktoś się zastanawia.
  2. W odpowiedzi na dyskusję, ustosunkowuję się do wymienionych kwestii. Adria: tak jak napisane było w opisie przyczepy Adria jest to przyczepa na 6 osób. Wspomniałem, że łóżko jest rozsuwane i ma szerokość 130cm. Dla potwierdzenia zamieszczam zdjęcia łóżka. Jest to z pewnością wymiar dla dwóch osób. (De facto jest to już przyczepa sprzedana). http://zapodaj.net/e9e8fb536e7a0.jpg.html http://zapodaj.net/5955d4f4d5245.jpg.html Polar: Wszystkie przyczepy wystawiane przez naszą firmę są dokładnie fotografowane z każdej strony, aby potencjalny klient widział faktyczny wygląd przyczepy. Chcę zaznaczyć, że przyczepa nie ma naruszonej konstrukcji, nie przecieka, a elementy nie oryginalne są jedynie wizualną zmianą. Jeżeli chodzi o nr rejestracyjny holenderski to oczywiście podamy, chociaż nie jestem zobligowany do przechowywania dokumentów jeżeli przyczepa jest zarejestrowana. Nr rej : WP-TP-99. Przyczepa jest zarejestrowana z racji tego, że była użytkowana w rodzinie przez 3 lata, reszta przyczep nie jest zarejestrowana. Dodam, że nie mieliśmy z nią jak najmniejszych problemów. Tabbert: Tak jak wspomniałem na zdjęciu widoczne zamazanie było efektem błędu i jeszcze raz potwierdzam, że nie retuszujemy zdjęć w żadnym Photoshopie, Paint czy innym programie do obróbki graficznej. I kłamstwem jest zarzut, że zdjęcie zostało obrobione w Paint. Dla potwierdzenia w ogłoszeniu zostały już wstawione nowe zdjęcia wskazujące, iż nie ma tam żadnych usterek. A dodatkowo wstawiamy dokładniejsze zdjęcia spornego miejsca. http://zapodaj.net/84bb0fa05a6ce.jpg.html http://zapodaj.net/e3e068c180bbe.jpg.html http://zapodaj.net/7644e3a1157ea.jpg.html Chciałbym też rozwiać zarzut dotyczący posługiwania się kilkoma kontami, dołączam się do prośby sprawdzenia IP przez Administratorów forum. Nie posiadamy więcej kont na forum. Uważamy, że rozwialiśmy wątpliwości, a osoby zainteresowane kupnem przyczepy serdecznie zapraszamy do obejrzenia.
  3. Jasnowidzem nie jestem, ale mając kilkuletnie doświadczenie kupującego, pracownika serwisowego oraz z urządzenie do pomiaru wilgotności drewna jestem wstanie w pełni ocenić czy dany element jest przemoczony czy nie. Tak jak napisałem wcześniej wiem, że moje intencję mogą być podejrzane przez wielu, bo stoję po drugiej stronie muru oraz wiem, że zmiana takiego stanu rzeczy nie będzie prosta to staram się obiektywnie pomagać, każdemu kto mnie o to poprosi nie reklamując się przy tym. To co mam na celu jest eliminowanie nieuczciwych handlarzy, którzy robią przyczepy na przysłowiową "sztukę" lub sprzedają przemoczone przyczepy.
  4. Wiedziałem, że nie będzie łatwo rozmawiać bo zawsze sprzedający to będzie to ten, który chce oszukać. Ale tak jak napisałem, będę zawsze obiektywnie pomagał każdemu. Przykład: Na pewno czytaliście wypowiedzi użytkownika Matteo, który kupił (tuż przed innym forumowiczem) Eiffeland. Sam mu rekomendowałem jako dobrą przyczepę. Nie chce wklejać tu naszej rozmowy, bo była prywatna (chyba, że Matteo się zgodzi), ale na pewno nie była reklamą moich przyczep tylko obiektywną poradą. Podobne rozmowy przeprowadzałem z innymi forumowiczami i zawsze były w 100% obiektywnymi ocenami. Jednakże poprowadzę ten dialog i mam nadzieję, że będzie bardziej merytoryczny, niż emocjonalny. Zacznę od naszej firmy: -Chwiałbym zacząć od tego, że przyczepy które oferujemy są przyczepami z Holandii. A uważam, że przyczepy importowane z Holandii są w najlepszym stanie. -Są to przyczepy używane, więc mogą mieć jakieś uszkodzenia. Lecz dalej uważam że oferowane przez nas przyczepy są w stanie bardzo dobrym jak na używane. Mianowicie wszystkie są w pełni sprawne oraz nie przeciekające, a celowo mówię wszystkie bo tak faktycznie jest. A teraz odniosę się do ofert, które wypisaliście. Bardzo łatwo jest kogoś oczernić (czasem nie mając racji). Zacznijmy od Adrii: http://www.zel-wod.o...k-T4309952.html - jest to przyczepa 6 osobowa dla 6 osób. Są 2 łóżka na dole + 2 piętra=4 dodatkowo po środku jest łóżko rozsuwane na 2 osoby. Razem to daję 6 osób. Nigdy nie zawyżamy ilości miejsc do spania (przykład: Wilk http://www.zel-wod.otomoto.pl/wilk-420-stern-1999r-przedsionek-grodzisk-maz-T4287397.html Większość opisała by ten układ jako dla 4 osób, dla nas jest dla 3 osób. Z racji wąskiego łóżka) Polar: Rzeczywiście tył tego polara był wymieniony w Holandii. Jest to tak bardzo rzadka i droga przyczepa, że kupując nie zdawaliśmy sobie sprawy, że zderzak może być nieoryginalny (ciężko się odnieść do jakiejś przyczepy jeżeli nie ma ani jednego egzemplarza tej marki na allegro). Z racji tego została obniżona cena samej przyczepy. Cena to 25 tys zł, w Holandii takie przyczepy mają średnio cenę 35 tyś. zł. Sądzę, że cena 10 tyś. mniej (nie wspominając o imporcie i innych kosztach) jest adekwatna do przyczepy w 100% sprawnej, ale nie oryginalnej. Tabbert http://www.zel-wod.otomoto.pl/tabbert-650-2007r-terma-przedsionek-skora-T4280910.html- to jest przyczepa 4 osobowa. Jest łóżko francuskie na 2 osoby + rozkładane na 2 osoby (możliwe, że mniejsze 3 też się zmieszczą). To łóżko zostało przystosowane na 2 osoby, bo było 1 osobowe. Zdjęcie na którym widać zamazany element, jest faktycznie przez dodane (przez przypadek) przez program do edycji zdjęć. Nie ma tam żadnych uszkodzeń, jutro zostanie wstawione nowe. (Czy sądzicie, że ukrywalibyśmy w ten sposób uszkodzenia? Łatwiej było by nie dodawać jakiegoś zdjęcia. Nie, my nie ukrywamy ewentualnych uszkodzeń, ani nie upiększamy zdjęć.) Jeżeli ktoś ma dalej wątpliwości co do oferowanych przez nas przyczepy, bardzo proszę o zapoznanie się opiniami na owym forum lub przyjazdu osobistego. Wiem co oferują inni i jak opisują swoje ogłoszenia, my nie opisujemy przymiotnikami idealna, igła etc. żadnych przyczep, bo to jest rzecz subiektywna, ale ja subiektywnie uważam, że mamy przyczepy w bardzo dobrym stanie (chociaż tego nie piszę). Pozdrawiam, Damian Sadowski
  5. A dlaczego koniecznie chcesz kupić przyczepę z Anglii? Z racji termy gazowej? Wiesz, że przyczepy z Anglii są często w gorszym stanie?
  6. Ja też z chęcią pomogę zarówno w ocenie z zdjęć jak i osobiście w okolicach Warszawy. Mam sporę wiedzę z racji bycia importerem przyczep z Holandii. Pomogę zarówno od strony technicznej jak i wizualnej (wiem co jest oryginale, a co naprawiane). Wiem jakie sztuczki stosują handlarze
  7. Czy to "kaszka z mleczkiem" zależy od stopnia zaawansowania zgnicia. Czasem wystarczy zdjęcie okna i uszczelnienie. 2h pracy + odpowiedni uszczelniacz. A czasem może być zamoczony cały dach. Czy niewiadomo co jest w głębi? Osobiście sprawdzając byłbym wstanie określić w pełni stopnień zaawansowania przemoczenia, ale to jest kwestia doświadczenia, czyli czy obejrzało się przemoczonych przyczep 5 czy 100. Ale osoba mało doświadczona, jeżeli wie że jest problem akurat z przeciekającym oknem dachowym i dokładnie sprawdzi cały dach, będzie w stanie ocenić zaawansowanie przemoczenia. Czego nie będzie wiedział to kosztów naprawy. A tu jak napisałem wcześniej waha się od 50zł. Ale może się skończyć na zdejmowaniu całego dachu, czego w życiu nigdzie nie widziałem ani u nas w serwisie ani pracując w serwisie w Holandii. Baybus napisał: 15-30cm. A ja odpisałem, "30 cm to już jest sporo" a 30 cm kwalifikuję się już pod głębsza naprawę. Czy omijać przyczepy zamokłe? Powiem tak, ja oferując przyczepy, które nie są nigdzie cieknące jestem tego największym zwolennikiem, bo konkurujemy często z przyczepami przemokłymi o bardzo niskich cenach. Ale wiem, że nie wszyscy są wstanie kupić lub nie chcą od nas dlatego służę radą. Zostało zadane pytanie czy uszkodzenie "dyskwalifikuje przyczepę"? Odpowiedz jest taka jak napisałem wszystko zależy od stopnia zaawansowania. Oryginalna płyta do przyczep w hurcie kosztuję od ok 150zł za arkusz, ale żeby ją kupić trzeba przetransportować ją samochodem ciężarowym bo ma duże gabaryty. W Polsce są bardzo ciężko dostępne. Niedługo będziemy mieli w ofercie kilka rodzai oryginalnych płyt do przyczep, ale to sprawa na osobny wątek. P.S. Dodatkowo mogę dodać, że czasem mogło zostać otwarte okno dachowe na deszczową noc czy dwie. Wtedy również będzie mokry dach w okolicach okna i wystarczy zamknąć okno. Ale to tak jak powiedziałem, jest kwestią doświadczenia.
  8. Też widziałem, że przyczepa stoi już długo na allegro, ale to nie świadczy że jest zła. Ta wygląda bardzo dobrze jak na "anglika". Chociaż, że jestem przeciwnym wszystkim przyczepom z Anglii ta wygląda na dobra. Jeżeli chodzi o przedsionek to rzeczywiście można dokupić- do tej pewnie ok 2 tys. będzie kosztował. A okno? Fakt rzeczywiście kupienie takiego okna to ciężkie zadanie, a koszt? Pewnie ok 1500zł dużo, ale czy kupując Audi liczy się, że np błotnik nowy może kosztować 5 tys.? Zawsze istnieje ryzyko, że coś się uszkodzi. Plastiki z przodu czy pękają? Czasem tak, ale jeżeli nie będziesz jeździł po dużych dziurach i w mrozie to będzie ok
  9. Jeżeli jest już miętko to znaczy, że jest zamoczony sufit i trzeba po prostu zrywać to co jest zamoczone z zapasem. Nie jest to jakoś bardzo skomplikowane, ale 30 cm to już jest sporo. Można to naprawić, ale na pewno nie zrobisz tego ładnie, bo nie znajdziesz tej "sklejki" w originale. Musiałbyś użyć np. białej plecówki co będzie widać od razu. Bardzo niebezpieczne to to nie jest, ale nie widziałem wiec ciężko ocenić. Możliwe, że gnije sporo więcej + kantówki do wymiany. Same materiały nie są drogie okno 200zł (o ile trzeba wymieniać i jest 40x 40), uszczelniacz 50zł, plecówka grosze. Wszystko, zależy jak bardzo jest zgniłe, sam musisz zadecydować.
  10. Z tego co opisałeś: Klapa- cena 800zł skąd wiesz? ten handlarz Ci powiedział? Może i 800zł, może i nawet za 200zł kupisz tylko znajdź taką samą (graniczy to z cudem!) Odkształcenia- różnie to bywa, sprawdź po prostu czy w promieniu 0,5m2 nigdzie nie jest miękko. Jeżeli jest sucho to jest ok. Przetarcia- fakt jest ich sporo, nawet jak na anglika. Uwierz mi, że na żywo mogą być bardziej widoczne, ale jeżeli Ci to nie przeszkadza to OK. Przedsionek- tak jak napisałeś, przedsionek bez ścian to nie przedsionek. Gdzieś jeszcze widziałem dziurę w szafce albo stoliku O dziwo przyczepa ładna z zewnątrz, ale od środka już gorzej. Na plus: dużo miejsc do spania terma gazowa Jeżeli odpowiada Ci cena oraz to że jest zniszczona w środku to możesz się pokosić. Ale przede wszystkim sprawdź czy wszystkie instalacje są sprawne, dokumenty oraz czy nie przecieka!
  11. Fajnie, że dodał tyle zdjęć ale przy takiej ilości właśnie można zgubić kupującego bo ogląda się 3 sec jedno zdjęcie. Sam się na tym złapałem. Uważam, że Tabbert jest w dobrym stanie, poza usterkami wynikającymi z wieku przyczepy. Mianowicie obdarte meble, lampa itp. Widać jakieś małe naprawy, ale nie rzutujące na całą przyczepę. Moim zdaniem przyczepa warta przynajmniej oględzin. A na duży plus to jest duża ilość miejsc do spania. Poczytaj jeszcze jakie dokumenty musisz mieć, żeby ją zarejestrować bo przyczepa importowana
  12. A jeżeli chodzi o stan to uważam, że jest OK. Z małych wad: - widać, że szafki były dorabiane (mają inny kolor) - przyczepa ma bardzo bardzo dużo zaczepów do przedsionka (ciekawe po co?) Sprawdz czy jak były wkręcane czy odpowiedni sylikon był użyty. - Przyczepa ma nowy zestaw najazdowy, to jest na plus chyba, że był uszkodzony podczas wypadku to wtedy sprawdz ramę czy jest prosta i nie malowana. - Przy zalożeniu nowego zestawu najazdowego, wybrali wersje bez stabilizatora (na przyszłość warto dokupić nawet używany). Napisałeś o uszkodzonym zderzaku- z tym nie będzie problemu jeżeli poszycie nie jest rozerwane. Za to jeżeli będzie zderzak mocno uszkodzony to będziesz miał kłopot z kupnem nowego, bo są bardzo drogie i cieżeko dostępne. Sporym plusem jest też terma gazowa trumy! Ja oceniam przyczepę bardzo dobrze, tyle ze zdjęć
  13. Nie znam się za bardzo na przyczepach angielskich, ale to co wiem to, że "angliki" są często w słabym stanie, ale za to cena za nimi przemawia. Czy tu cena jest rewelacyjna jak na anglika? Średnia, bo dochodzą koszty transportu. Co zwróciło moją uwagę to przy toalecie na ścianie jest jakaś listwa, nie wiem czy jest oryginalna, w przyczepach z kontynentu takich nie ma. A ten dach no to bywa różnie, czasem może to być np. zawilgocona tylko ta podsufitka i wtedy nie ma tragedii, gorzej jak jest przegniły cały dach. Dodam jeszcze, że jest to w miejscu gdzie nie ma żadnego okna czy wywietrznika, więc przeciek pewnie leży gdzieś dalej. Jeżeli dach gdzieś, popuścił to bym zdecydowanie poszukał czegoś innego. Na plus terma gazowa i prysznic, ale to standard w anglikach.
  14. Typowy anglik.... Chociaż zdjęć jest mało, albo nawet bardzo mało to już widać kilka wad. Kolega już wspomniał o stoliku i oknie. Ja dodam jeszcze, że jedno okno w drzwiach jest w innym kolorze. Następna wada, przy zderzaku prawy tył boczek zderzaka jest przykręcony nieoryginalnie (coś było przerabiane). Nie chce się czepiać, ale trochę za czysty (za nowy) wydaję mi się ten tylny zderzak. Jeżeli chodzi o folie to jest tak, że przyczepy z Anglii często mają takie folie, z racji że są użytkowane całoroczne. Jeżeli chcesz ją koniecznie to kupuj, ale byłbym bardzo ostrożny przy zakupie. Zdjęć jest mało, a już po tych można znaleźć kilka uszkodzeń czy przeróbek. Ja bym odpuścił.
  15. Jeżeli chodzi o ten model Knaus'a te one cenią się bardzo drogo. Przyczepa wygląda na ładną, ale wszystko jest i tak kwestia w jakim jest stanie. A tak ogólnie to jak na ten rocznik to jest to cena normalna, a jeżeli mówimy o tym Knausie to wydaje mi się, że nie jest wygórowana Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak masz sprawdzić przyczepę to podjedz do mnie (bo masz nie daleko) to Ci wszystko pokażę, a trochę się na tym znam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.