Skocz do zawartości

Jaka Nawigacja najlepsza jadąc z cepką?


Odrzutowy

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, smok_wawelski napisał:

Wrzuć proszę może kiedyś jak dorwiesz chwile czasu symulacje traski np. na jakichś albańskich zadupiach - może ja dam się nawrócić na Sygica, który pierwotnie mi nie siad

oczywiście mogę wrzucić jak wrócę z ferii bo przed wyjazdem mogę już nie dać rady, zresztą jak obiecałem opisze swoje wrażenia po powrocie.

ja się tam specjalnie nie wiążę z żadną navi bo na co dzień korzystam z googlemaps i jestem zadowolony,

navi offline potrzebuje tylko jako dodatek do google maps na kraje z poza UE (sporadycznie), i jak czasem nie ma zasięgu .

Więc dalej w czasie jazdy będę używał googlemaps a Sygic jako dodatek ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnic Track, z mapami Here z tego co zauważyłem nie nadają się do kampera i przyczepy.

Mamy co prawda wysokości itd. Ale wydaje mi się że wybór kampera lub pojazdu osobowego z przyczepą zamyka mam wszystkie drogi ze znakiem B5. Przez co czasem prowadzi nas dziwnymi drogami. 

Jak to wygląda na Igo? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Suzu4x4 napisał:

oprócz aktualnego ograniczenia prędkości pokazuje ograniczenie jakie będzie w kolejnej miejscowości, mi się to bardzo podoba, szczególnie jak jedziesz 90 i wiesz wcześniej że za chwilę będziesz miał 40

Ja podchodzę do tego sceptycznie, tak jak do wszelkich innych urządzeń z "bazą fotoradarów" itp.

Niestety, wielokrotnie przejechałem się na tego typu informacji, ograniczenia potrafią dość dynamicznie się zmieniać ;)

Np. jeżdżę często z Wlkp. w Pomorskie i na przestrzeni ostatnich kilku lat, co wyjazd, to mogłem spodziewać się innych znaków w nowych miejscach. Nawet Janosik tu nie nadąża czasem.

Moim zdaniem, te urządzenia usypiają naszą czujność.

Dlatego obecnie poszukuję urządzenia które rozpoznaje znaki

Edytowane przez filipert (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, filipert napisał:

Ja podchodzę do tego sceptycznie, tak jak do wszelkich innych urządzeń z "bazą fotoradarów" itp.

Niestety, wielokrotnie przejechałem się na tego typu informacji, ograniczenia potrafią dość dynamicznie się zmieniać ;)

Np. jeżdżę często z Wlkp. w Pomorskie i na przestrzeni ostatnich kilku lat, co wyjazd, to mogłem spodziewać się innych znaków w nowych miejscach. Nawet Janosik tu nie nadąża czasem.

Moim zdaniem, te urządzenia usypiają naszą czujność.

Dlatego obecnie poszukuję urządzenia które rozpoznaje znaki

oczywiście że urządzenia tego typu nie działają idealnie i trzeba brać na to poprawkę, mi bardziej chodzi o to że jadąc pomiędzy wioskami gdzie masz 90 a na drodze jeszcze nie widzisz że za chwile będzie teren zabudowany (las, zakręt itd) a na nawi już widzisz że za zakrętem będziesz miał 40  to dla mnie cenna informacja, można już powili ściągnąć nogę z gazu szykując się do wytracenia prędkości bez konieczności hamowania "na ostatnią chwilę"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Suzu4x4 napisał:

mi bardziej chodzi o to że jadąc pomiędzy wioskami gdzie masz 90 a na drodze jeszcze nie widzisz że za chwile będzie teren zabudowany (las, zakręt itd) a na nawi już widzisz że za zakrętem będziesz miał 40  to dla mnie cenna informacja, można już powili ściągnąć nogę z gazu szykując się do wytracenia prędkości bez konieczności hamowania "na ostatnią chwilę"

tu się zgadzamy :)

odniosłem się z moim sceptycyzmem do idei "bazy znaków i fotoradarów" ogólnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie do rezygnacji z TomToma w Sygic przekonywała właśnie ta jedna funkcjonalność w postaci możliwości dzielenia trasy na państwa i wybierania tras dla poszczególnych państw (zwłaszcza chodzi o omijanie autostrad), ale jednak jakoś mi ten program nie podszedł. Nie pamiętam już konkretnie dlaczemu... Jednym z powodów było wyznaczanie tras jakoś zupełnie inaczej niż TomTom i pewnie tu zadziałała kwestia przyzwyczajenia, czyli niemerytoryczne argumenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, BUMERANG napisał:

Miał ktoś do czynienia z navi Road Lords ?

Kiedyś jeździłem, ale prowadził tak sobie nie wiem jak jest teraz.  
Tylko dodam że Sygnic Track a zwykły to dwie różne navigacje :D 
Track i jest bez tych wszystkich wodotrysków z wersji zwykłej. Jest jak dla mnie bardzo czytelny. Ale trzeba jeździć na profilu auta osobowego. 

Screenshot_20220210-115925.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.02.2022 o 21:40, Ventyl napisał:

Jak ktoś potrzebuje Sygica i chciałby potestować to zapraszam na Priv, albo na https://www.facebook.com/groups/1164188570264215/

Od kilku miesięcy regularnie próbuję się tam dostać ale nikt nigdy nie zatwierdził mojego zgłoszenia. Lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Cześć!

Po przeczytaniu kilku ostatnich stron, z najświeższymi odpowiedziami i przyznam szczerze.. Mam niezły mętlik w głowie.. :P

Przyznam szczerze że szukałem na początku nawigacji samochodowej w formie oddzielnego urządzenia.

Fabrycznie nowe są dość drogie (jeszcze nie ten etap caravaningu) a używanych nie ma prawie wcale (sensownych).

Zatem zacząłem rozglądać się za nawigacją w formie aplikacji na Androida.

Generalnie wychodzi na to że najczęściej polecają użytkownicy forum dwie nawigacje: Sygic oraz iGO.

Zainstalowałem obydwie w wersjach podstawowych i... wiem że nic nie wiem :P

Chyba lepiej podpasował mi na początku Sygic. Chciałbym móc wpisać wymiary auta i żeby nawigacja to uwzględniała.

Co lepsze Sygic czy Sygic Truck? Czy warto inwestować w wersję premium Sygic Truck?

A może ktoś korzysta na bieżąco z iGO i jej wersji Premium i będzie mógł opowiedzieć coś nieco więcej?

 

Czekam na wszelkie opinie! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Duchu30 napisał:

Co lepsze Sygic czy Sygic Truck? Czy warto inwestować w wersję premium Sygic Truck?

Odpowiedź na Twoje pytanie: nie warto. Do niedawna broniłem jeszcze tej nawigacji, chociaż parę razy wyprowadziła mnie w buraki, ale zawsze jakoś udawało się wrócić na właściwy szlak, a mnie żal było z niej rezygnować bo mi się podobał interfejs. Jednak po ostatnich wakacjach zdecydowałem ze rozstaję się z Sygic Truck na dobre. Generalnie, niezależnie jakie parametry pojazdu podasz, navi nie uwzględnia tego w planowaniu tras, albo robi to wyjątkowo wybiórczo. Dzięki temu zwiedziłem w Dolomitach przełęcz na wysokości 1800m, na którą ledwo się wywlokłem, a zjeżdżając prawie spaliłem budę. Jak się później dowiedziałem ze starej mapy papierowej, droga ta była zamknięta, albo niezalecane dla ruchu zestawów z przyczepami. 

Odpowiedź na pytanie zadane w temacie wątku: papierowa. Dopiero potem wszelkie navi elektroniczne. Aktualnie szukam dobrego i dokładnego atlasu drogowego Europy, który posłuży mi jak dawniej mapy do zgrubnego planowania tras. Elektronika ma mnie później wspierać w drodze, a do tego Google wystarczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.