RULAK Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Koledzy ,chciałem przyjrzeć się hamulcom w mojej budce.(moja pierwsza budka) Nurtuje mnie problem pod lewarowania cepki?? Czytałem na forum że nie można na samych podporach bo sie pokrzywi budka? Z drugiej strony mam to zrobić lewarkiem pod oś??a podpory tylko ją ustabilizują ,a może podpiąć po samochód dla stabilizacji?? Przeciesz jakoś koło trzeba w drodze czasem zmienić?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kit Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 lewarek podstaw pod rame jak najbliżej osi dla stabilizacji możesz wtedy opuścić podpory warto poszukać na forum bo było sporo na ten temat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RULAK Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 Szukałem ,czyli podnosić jednocześnie na lewarze i podporach? a lewar nie na osi tylko na ramie blisko osi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kit Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 nie jednoczesnie podstaw lewarek pod rame jak najbliżej osi (pod os ciężko bo jest pozaokrąglana) i podlewaruj do góry ... wtedy tylko dla ustabilizowania możesz opuścić sobie podpory ale tylko by staneły na ziemi a nie unosiły budki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BUMERANG Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 Przeciesz jakoś koło trzeba w drodze czasem zmienić?? Koła w trasie zmieniasz bez odpinania przyczepy. A lewarek podkładasz z tyłu osi ( lub pod oś ), a nie przed żebyś nie podnosił z budką samochodu. Jak masz sanki z zapasem to czasem trzeba się trochę pogimnastykowć. Obyś nie musiał przerabiać tego w trasie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RULAK Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 Kit ,dzięki wielkie. W sobotę biorę się za przegląd hamulców,już nie wiele czasu do zlotu w Sandomierzu. Beruang,mam ten saneczki zaraz za osią , również dziekuje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gfizyk Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 I warto przećwiczyć wyciąganie zapasu w domu. żeby się nie okazało, że nie można go wyjąć. :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socale Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 (edited) I warto przećwiczyć wyciąganie zapasu w domu. żeby się nie okazało, że nie można go wyjąć. :-) O!!! Tu słuszna uwaga. Co ja się kiedyś mordowałem żeby te sanki spod p-py wydobyć... przekląłem angoli za ten pomysł , ale szybko mi przeszło bo pomysł nie tylko z wysp Wystarczy nasmarować coby potem w drodze kłopotu nie było. Edited October 25, 2011 by Wojtek Chrysler (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodzioklb Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 RULAK tutaj sobie zerknij http://forum.karawaning.pl/topic/7096-uklad-hamulcowy-bpw/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RULAK Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 Dzieki Bodzioklb bardzo pomocne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.