Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co to jest takiego? Zapodaj jakieś fotki, opisz problem. Już nie raz po naklejkach, tabliczkach dochodziliśmy do pewnych szczegółów.

Opublikowano (edytowane)

dzieki, własnie to tez znalazłem , ale u mnie jest problem z jezykiem ,zwłaszcza technicznym,jescze raz dzieki , pozdrawiam

Jestem w stanie to rozpracować, ale to zajęłoby mi trochę czasu którego nie za wiele wolnego mam. Jestem przekonany że elektryk któremu w żyłach zamiast krwi płyną elektrony, równie łatwo z tym sobie poradzi. Ale napisz chociaż o jaki obwód ci chodzi, czy może o całe ustrojstwo?

Edytowane przez Wojtek Chrysler (wyświetl historię edycji)
Opublikowano

generalnie to nie jest skomplikowane , schemat tez jest ( wczesniej kolega wysłał) ale mam kilka niejasności ;

1- znalazłem tyko wtyk ( 10 na schemacie) plusowy do ogrzewania( mam truma combi4) i nie wiem co z minusem bezporednio z aku ?

2- to samo z oswietleniem tylko są wtyki plusowe (8,9,12 na schemacie) mase brac z budy czy kablem z aku ?

3- i chodzi o wtyki 15,7 sa to do (w wolnym tłumaczenu) akumulatory rozruchowe do lodówki 15- minus 7- plus a obok wtyki 14 i 13 do lodówki przy czym wtyki 15 i 14 są z mostkowane i nie wiem co do nich podłączyc

4- w opakowaniu ( urządzenie jest nowe kupione w niemczech) była kartka ja podłaczyc aku , foto w zał o co z tym chodzi

post-7838-0-94198800-1318503451_thumb.jpg

Opublikowano (edytowane)

Z reguły minus/masa/biegun ujemny spotykają się często we wspólnym punkcie i jest to jak najbardziej poprawne o ile połączenia są czyste, pewne i nie zaśniedziałe.

Starter bateria zapewne jest opcją dla lodówki do zasilania iskrownika do odpalania płomienia gazu.

To ze minusy obydwu aku doprowadzone są do pkt 5 i 6 nie oznacza że są odseparowane, przeciwnie, punkty 5i6 najprawdopodobniej są wewnątrz ze sobą połączone. Tak się robi dla łatwości podpinania przewodów od każdego źródła lub obwodu z osobna.

Opublikowano