Skocz do zawartości

Laweta Westfalia remont


Rudiger

Rekomendowane odpowiedzi

Tak na finisz zatem - przyczepa zarejestrowana, ubezpieczona, zawiozłem na zimowy postój. Jedzie bardzo dobrze za holownikiem.

Na zimę dostała ładunek w postaci ZAZa. Oczywiście zawieszenie odciążyłem na czas postoju.

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/laweta-10/koniec01.jpg

 

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/laweta-10/koniec02.jpg

 

 

 

KONIEC

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To w przyszłym roku. Kwestia tylko wyboru pomiędzy prostym siłownikiem hydraulicznym który będzie podnosił ramę w okolicach tej klamry na dyszlu albo podnośnikiem trapezowym z samochodu. Skłaniam się ku drugiej koncepcji - lżej i prościej, bez ryzyka wycieków. Teraz wjechaliśmy Zazem z rampy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Po różnych próbach i pomysłach z podnoszeniem finalnie zastosowałem podnośnik od przyczep i lawet 1000kg ALKO. Wymagało to wyspawania dość szczególnych uchwytów na dyszel i na ramę. Do tego wahliwych uchwytów bo inaczej  podnośnik próbowal się wyboczyć podczas podnoszenia. Mam nadzieję że się sprawdzi.

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/galeria-x/lewar2.jpg

Laweta na razie była przetestowana pod zabytkową Octavią z 59, kolega mówił że na trasie prowadziła się idealnie.

Co wahacz ze sprężyną to wahacz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

fajna sprawa to pochylanie najazdów choć i tak ledwo ledwo się wpasowuję Skodą :)

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/laweta-10/lewar02.jpg

 

i cały zestaw

http://www.czarprlu.pl/wp-content/gallery/laweta-10/lewar03.jpg

 

 

jest tylko pewne ALE które widać na tym drugim zdjęciu - to zagadka dla spostrzegawczych :) Co jest nie tak?

Jako podowiedź napiszę że przekonałem się o tym dopiero po wjechaniu na lawetę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest tylko pewne ALE które widać na tym drugim zdjęciu - to zagadka dla spostrzegawczych  :) Co jest nie tak?

Jako podowiedź napiszę że przekonałem się o tym dopiero po wjechaniu na lawetę.

 

Wychodzisz z auta oknem?   ;)

 

Wlasnie mialem pisac czy Ci sie masy zgadzaja (tzn czy masz odpowiedni nacisk na hak) wiozac auto tylem do przodu he he he :)

Edytowane przez RadekNet (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radek - bingo! :)

Wcześniej, na wyższych oponach dało się otworzyć drzwi, na niższych slickach - już niestety nie. Jest to problem bo okno w skodzie ma wymiar kartki A3. Niezła gimnastyka. Myślę co z tym zrobić.... brakuje ze 2,5cm. Cięcie barierki niczego nie zmieni bo błotnik stoi też na drodze.

 

Tylnosilnikowa Skoda musi stać tyłem naprzód inaczej za mocno odciążą hak. Finalny docisk mogę regulować przesuwając wóz do przodu lub do tyłu. Dziś wyspawałem stopery na trapy więc będzie łatwiej samochód ustawiać.

Edytowane przez Rudiger (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.