BJoe Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 Z racji że ostatno zauważalna jest tendencja do odgrzebywania bardzo starych tematów proponuję zabawę która niema zasadnioczo żadnego sensu i niczemu nie służy To co z tego wyjdzie będzie to jeden wielki bajzel ale właśnie oto chodzi. Zasady zabawy są proste: 1. Każdy odszukuje swój pierwszy post jaki napisał na tym forum. Sprawdzić dokładnie czy to napewno pierwszy post bo wyszukiwarka coś nie dokońca działa prawidłowo. U mnie np. po pod przyciskiem "Moja zawartość pokazuje tylko posty od marca 2009 choć rok wsześniej się zarejestrowałem i pisałem na tym forum. Dlatego najlepiej użyć wyszukiwarki zaawansowanej w miejscu "znajdź autora" wpisać swój nick i ograniczyć wyszukiwanie do krótkiego czasu od daty rejestracji. 2. Pomijamy i nie wpisujemy tutaj postów z działu powitania! 3. Po odnalezieniu tego pierwszego naszego postu wchodzimy na stronę z nim i naciskamy przycisk "cytuj" pod naszym postem 4. Nastepnie przechodzimy do tego tematu i naciskamy przycisk "Dodaj odpowiedź" na prawie samym dole na tej stronie Powinien sie otworzyć edytor pisania postu już z wpisanym zacytowanym naszym postem. (Jeżeli tak nie jest to coś zrobione jest źle i trzeba jeszcze raz powtórzyć procedurę) 5. Jeżeli już zacytowaliśmy swój post naciskamy przycisk "dodaj odpowiedź" i już gotowe 6. Nie piszemy tu pod żadnym pozorem żadnych komentarzy, pytań itp. Jedynie cytaty naszych pierwszych forumowych postów Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BJoe Posted October 2, 2011 Author Share Posted October 2, 2011 Tomii wstaw jeszcze raz fotke tego ustrojstwa bo coś nie moge tego zobaczyć. A być może to zabawka którą dysponuje a nie wiem do czego to jest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptaku Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Witam. Mam problem : okno w przedsionku mam rozerwane od samej góry do dołu ,około 15 - 5 cm od krawędzi bocznej . 1. czy można to zakleić i czym ? 2. kupić (to chyba gruba folia) tylko gdzie i wymienić okno ? wolałbym opcje nr.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad_b Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Mam taką samą astre na lpg i u mnie nie jest tak dobrze ciężko jest utrzymać prędkość na 5 biegu, więc pozostaje jazda na 4 wtedy obroty są rzędu 3000-3400 (jechałem do 100km/h) okupione niestety spalaniem ok 14L lpg na 5 biegu udało mi się tylko jechać za ciężarówką chyba to był mój pierwszy poza powitaniem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
100pa Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Poszukuję markizy szer .do 3m ,może być sam mechanizm.Może ktoś z Was ma coś takiego takiego? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekwwa Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Cześć! Poszukujemy z żoną przyczepy o DMC maksymalnie 1245 kg. Zależy nam, żeby przyczepa była wygodna dla 4 osób. Najbardziej odpowiada nam układ 1 łóżko łączone po rozłożeniu stolika + 2 osobne łóżka w drugiej części przyczepy. Akceptowalny jest też układ 2 łóżka rozkładane o szer. min. 135-140 cm. Niestety większość ofert na które się natkneliśmy to przyczepy przekraczające DMC 1245 kg Macie jakieś sugestie co do marek i modeli przyczep spełniających nasze oczekiwania ? Może akurat przyczepa, której jesteście posiadaczem spełnia nasze oczekiwania i możecie coś na ten temat skrobnąć ? Z góry bardzo dziękuję za wszelką pomoc i opinie. Jacekwwa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
skrool Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Od kilku lat żegluję po zrobieniu uprawnień. Własna słomkową omegą po j. Miedwie. Ciekawa zabawa zwłaszcza w gronie rodzinnym lub wśród znajomych. Pływam także po morzu, ostatnio z Holandii do Szczecina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kodi Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Witam. To jest mój pierwszy post, więc na początek parę słów o sobie jak w filmie Rejs. Mieszkam w okolicach trójmiasta, mam 2 dzieci z tym, że jedno jest już dość duże więc wyjazdy przyczepą to maks. 3 osoby. Mam auto które może pociągnąć ze 2tony więc interesuje mnie coś średniego w okolicach 5-6m. Chcę aby był salon + osobna sypialnia, łazienka, kuchnia. Niestety nie mam za dużych środków finansowych jakie mogę przeznaczyć, więc szukam czegoś taniego. Jestem majsterkowiczem, więc chciałem kupić coś teraz tak do remontu, aby przez zimę mieć co robić. Na forum jest sporo inspiracji - więc jest z czego czerpać. Wczoraj byłem oglądać fajną przyczepkę LMC Siesta z 1986 roku. Całość nie najgorsza i cena z przedsionkiem 5tys. Oczywiście jak zacząłem dokładnie sprawdzać (wcześniej przydatny był opis dla kupującego - dzięki) okazało się, że prawy przód, podszybie jest zawilgocone, a szkielet drewniany to próchno - czarne drewno - łuszczy się w palcach, więc przeciek nie jest od wczoraj. co dziwne w środku nie czuć stęchlizną. Podłoga ok., spód również, tylko ten nieszczęsny narożnik. Według mnie niewątpliwie do remontu. I tutaj pytanie do doświadczonych. Warto się w to bawić? Za tę cenę oczywiście nie kupię, ale może coś obniży (znajoma mojego kolegi) a wtedy warto to przemyśleć. Czy jest to trudny temat i będzie tylko gorzej. Szukać dalej. Co robić. Czy osoba - amator mająca pojęcie o budowie ale nie przyczepy kampingowej da sobie z tym radę. Wiem, że ciężkie pytanie - ale biję się z myślami. Pytanie czy za tą cenę w ogóle dostanę coś wartościowego. Nie oczekuję cudów - mam tego świadomość. Ta widziałem a jak pojadę ze 300-500km po inną a będzie jeszcze gorsza? Jaki może być stan przyczep mających 20 lat i więcej? I jeszcze jedno pytanie. Przyczepa zakupiona w 2007 roku. Postawiona na działce i nigdy nie jeżdżona. Ciekawe jak chodzi zawieszenie, hamulce.? Dziękuję i pozdrawiam z deszczowego trójmiasta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartosz_b Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Witam ponieważ wybieram się w tym roku na Chorwację i o ile kwestia Słowacji z winietami i Chorwacji jest dla mnie jasna i logiczna to mam pytanie jak wygląda sprawa winiet w Austrii i na Słowenii. Mój skład z przyczepą podchodzi pod 4 tony (KIA Carnival + Hobby Excelent). Czy w takim razie muszę kupować w Austrii i na Słowenii winietki na małe ciężarówki do 12t? Z góry dziękuję za odpowiedź Przeprasza za zaśmiecanie tematu już doczytałem w wątku Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
California Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Witam kolegów temat bardzo ciekawy jeżeli chodzi o 230V w przedziale z butlą , osobiście zrobił bym to tak gniazdo najwyżej jak się da, czujnik gazu zamontowany w połowie wysokości od podłogi do gniazda 230V oraz jedno fazową różnicówkę w obwodzie tego gniazda. A no i jeszcze jedno w takim przedziale zawsze jest jakaś wentylacja czyli stężenie gazu raczej nie będzie aż tak duże.Być może się mylę ale uważam że to wystarczy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
david_dv Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 ja proszę o 3 szt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gregorio Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 oooo nawet ja się na fotkach załapałem Świętojanki na Miedziance są ok PS okolicznościowa statuetka stoi w firmie na honorowym miejscu a dąbek rośnie na działce, za jakieś 20 lat zrobimy zlocik knausiaków w jego cieniu.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JINX_Sanok Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 poranna prasa przy kawie http://www.joemonste...cykl_campingowy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
finger Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Mam małe doświadczenie z ciąganiem domków , bardziej towarówek ale i tu są rzeczy , które dają ten sam efekt - większe spalanie . Zgadzam się z przedpiszącymi , ogromne znaczenie ma technika jazdy poprzez odpowiedni dobór biegów . Inną rzeczą jest charakterystyka trasy . Inaczej będzie furka spalać na A-4 a inaczej na krętej krajówce . Moim zdaniem najmniej odczuwalne róznice w spalaniu jadąc solo lub w zestawie występują w odpowiednio dobranym holowniku do ciągnionej przyczepy . Przyznacie , że głupio wyglada konik PONY gdy ciągnie furmankę z węglem . Nie twierdzę też , żeby ciągać przyczepę czołgiem ale czy często mieszamy biegami jadąc w dobranym dobrze zestawie ??? Czy przesilamy auto ??? NIE . Tak czy siak zjawiska większego zużycia paliwa całkowicie nie wyeliminujemy . Wręcz trzeba się z tym pogodzić , że podróżować będzie się trochę drożej ale za to jak dumnie !!! Pozdrawiam !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Werusie Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Będzie w końcu to SPOTKANIE LOKALNE czy tylko Panowie potrafią się .W prawdzie my jesteśmy w trakcie remontu ,ale kto wie? -może nawet nie kompletną byśmy się sypneli w wyznaczone miejsce .No Panowie Długoletni Posiadacze Przyczep Weżcie Się W Garść I Podajcie Miejsce I Termin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.