Skocz do zawartości

cięższe przyczepy w ramach kat.B


Rybki

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

jak dobrze że nie musze sobie takimi pierdołami głowy zawracać :-] ustalili by raz coś konkretnego i tego się trzymali a nie co rok lub dwa jakieś zmiany żeby pokazać że coś wogóle robią :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche sie pogubilem....

znaczy sie za granicami Polski bez "E" tylko 3500kg? a w PL po Polskiemu tzn 4250??

reasumujac na zagranice jesli przekraczamy 3500kg to trzeba miec E... lub powolujemy se na konwencje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki jest koszt kategorii E i jaki stopień trudności, że wszyscy to tak omijają?

 

 

Ceny są zróżnicowane, w zależności od ośrodka gdzie się szkolisz, np znam taki gdzie za 700 zł. masz całość za E do B + jeszcze opłaty w WORD-zie za egzamin, a są i takie gdzie za E do B trzeba zostawić i 1300 zł.

 

Stopień trudności jest znikomy - problemem są "udziwnienia" egzaminatora i jego wymagania. W Poznańskim WORD-zie w zależności kto egzaminuje to zwraca szczególną uwagę na inne elementy na egzaminie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coś w ten deseń. Ustawodawca nie mówi o nowej kategorii - mówi o dodatkowym egzaminie. Niestety nic nie wiadomo na czym egzamin ma polegać czy jak będzie wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie skąd policjant będzie wiedział,że mam zdany dodatkowy egzamin?

Teraz jest chyba prościej jest E to znaczy ,że mogę jechać z przyczepką ,a egzamin to nic strasznego-tylko praktyka ,żadnych testów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ale Panowie, to nie rozwiązuje (na razie wirtualnie ;) ) do końca sprawy !

Nikt tutaj nie wspomniał o kolejnym idiotyzmie który zafundowali nam dzisiejsi włodarze, którym jest konieczność posiadania przez zwykłych użytkowników zestawów (samochód osobowy+przyczepka ciutkę po wyżej 3,5t ) urządzeń "viaTOOL" i opłacania każdego przejechanego km tak jak to robią profesjonalne firmy transportowe śmigając TIR-em. Średnio podróż dajmy na to z Warszawy do nad morze (do Gdańska) ok.50gr za 1km ! to koszt dodatkowych 175 zł w jedną stronę ! A trzeba jeszcze wrócić... :bzik:

Nie wspomnę o ludziach tzw. wolnych ptaków, którzy chcieli by powłóczyć się po kraju turystycznie ze swoim domkiem na haku.

Dlaczego płacąc już wiele podarków (nawet w paliwie) tylko dlatego że nie stać kogoś na drogie pensjonaty posiadając spartańską przyczepkę od paru lat teraz nagle ma płacić jeszcze więcej ? To jest rozwój, to jest pomoc obywatelom, to jest k-wa :wrrr: ułatwianie i znoszenie barier...???

O tym warto mówić !

 

 

P.S.

Nie zakładam oddzielnego tematu dotyczącego viaTool, pomyślałem że scalony w konsekwencji będzie dość czytelny. Dotyczy problemu z DMC zwykłych zestawów turystycznych.

Edytowane przez burnster (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.