Skocz do zawartości

Ankieta do Pracy Licencjackiej


student

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

 

Wiem, że to trochę dziwnie wygląda, założenie konta i pierwszy temat to ankieta. Obiecuję, że nie będzie to mój ostatni post na tym forum. skromny.gif Forum przeglądam od jakiegoś czasu, nie zakładałem konta, gdyż uważałem, że moje doświadczenie jest na niskim poziomie by doradzać innym użytkownikom. Jednakże nadszedł odpowiedni moment na założenie konta. Chcę przeprowadzić ankietę dotyczą oceny infrastruktury karawaningowej w Polsce, oraz oceny satysfakcji klienta korzystającego z dostępnej infrastruktury w Polsce.

 

Obecnie jestem studentem trzeciego roku kierunku Zarządzanie, specjalność Zarządzanie Logistyką i Jakością. Praca licencjacka którą piszę jak wspominałem związana jest z logistyką karawaningową. Badanie, które prowadzę ma na celu dostarczenie informacji na temat ważności kryteriów wpływających na satysfakcję turystów korzystających z dostępnej infrastruktury karawaningowej.

 

Proszę Was o poświęcenie chwili czasu mojemu badaniu. Ankieta jest skonstruowana w taki sposób, że z jednego komputera mogą wysłać odpowiedzi nawet dwie osoby. Jeśli więc w domu będzie więcej osób chętnych na rozwiązanie będzie mi bardzo miło. Dla mnie każda opinia jest bardzo ważna a im więcej ich będzie tym lepiej.

 

Po zakończonych badaniach i opracowaniu ich, mogę Was poinformować co karawaningowcy myślą o poszczególnych aspektach związanych z infrastrukturą.

 

Bardzo proszę o Pomoc w badaniach wink.gif

 

Link do ankiety:

 

http://www.ankietka.pl/ankieta/69047/ocena-satysfakcji-osob-korzystajacych-z-infrastruktury-karawaningowej-w-polsce.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

 

Ankietkę wypełniłem. Tylko nie mogę zbytnio znaleźć sensu co ankieta wniesie Ci do pracy :niewiem: Jaki jest temat pracy?