Skocz do zawartości

Wszystko co potrzebne w pierwszej podróży.Porady dla laika


lilla

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem nowicjuszką i nawet nie wiem zabardzo jakie wyposarzenie powinnam mieć wyjeżdżając za granice.czego nie mam;pompka do wody ze zwrotnym zaworem?uzdatniacz wody,zbiornik na wode-z zaworkem czy bez zaworka.redukcja przejściówki z 13/7 + wtyczka,ogrzewacz do wody cieplej(mam w lazience tylko umywalke i WC chemiczne),plyny do WC neutralizujące.Prosze o pomoc,w wyjaśnieniu,każda informacja jest dla mnie cenna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiem tak, najpierw może przedstaw się tak od serca, napisz cos o twojej przyczepce.

Bo zadajesz pytanie a nie bardzo rozumiem w czym te urzadzenia które wymieniasz sie znajdują.

 

Może najpierw przeczytaj forumowe wątki, bedą na początku bardzo pomocne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowicjuszką i nawet nie wiem zabardzo jakie wyposarzenie powinnam mieć wyjeżdżając za granice.czego nie mam;pompka do wody ze zwrotnym zaworem?uzdatniacz wody,zbiornik na wode-z zaworkem czy bez zaworka.redukcja przejściówki z 13/7 + wtyczka,ogrzewacz do wody cieplej(mam w lazience tylko umywalke i WC chemiczne),plyny do WC neutralizujące.Prosze o pomoc,w wyjaśnieniu,każda informacja jest dla mnie cenna.

 

 

Przyczepka to BUERSTNER 3 osobowy,mam do zamontowania to co w/w i proszę o poradę;czy kupić pompke ze zwrotnym zaworem,do czego zawór zwrotny jest potrzebny.Uzdatniacz wody?zbiornik na wodę , lepiej żeby mial kranik,czy jest to obojętne.Jakie plyny neutralizujące do WC(dzieci mam dorosle nie podróżują już ze mną),itp Notebook to też dla mnie nowość.Pozdrówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !