Skocz do zawartości

Zlot na zakończenie lata


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ Tomek zamknął dyskusję na temat propozycji oficjalnego X zlotu naszego forum, nie można tam dokończyć zaczętej debaty (miejscami zbyt ostrej). Jednak z zamkniętej dyskusji można odczuć, że przyszłość X zlotu stoi pod dużym znakiem zapytania. Chciałbym zatem zapytać tutaj, czy Waszym zdaniem jest szansa, by jakieś większe spotkanie na koniec lat gdzieś zorganizować? Nie ważne jak się by nazywało, byle by byli chętni i padła jakaś konkretna propozycja. Nie mam doświadczenia z zlotach (byłem na jednym), ale uważam, że to fajne imprezy i szkoda byłoby rezygnować ze spotkań w większym gronie miłośników karawaningu.

Osobiście jako rejon podtrzymuję omawianą proponuję Pojezierza Drawskiego. Z tym, że jako lokalizację proponuję Czaplinek nad jeziorem Drawskim. Zalety miejsca to: chyba raczej duży i dobry kemping (nie znam szczegółów, bo byłem tam dawno i przelotem), ładne miasteczko, czyste okoliczne jeziora, możliwość spływów kajakowych Drawą - rewelacja (sporo pływałem po dzikich rzekach i mogę tu dużo pomóc - znam tę rzekę), piękne trasy rowerowe, ładne lasy, miejsce to pewien ukłon w stronę Szczecinian, którzy zawsze na zloty mieli daleko lub bardzo daleko. Poza tym koniec lata czy jesień w tym rejonie jest przepiękna.

Czy byliby Waszym zdaniem chętni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach