Skocz do zawartości

Niemiecki TüV -100km/h na przyczepę zarejestrowaną w Polsce


Rekomendowane odpowiedzi

Zachęcająca, biorąc pod uwage,że ja mogę jeździć max 80km/h to chyba sobie daruje tą naklejkę.Może kiedyś, jak będzie to działało w całej europie i jak zmienie holownik na lżejszy.Wogóle to musze zerknąć do beirfu bo nie wiem czy tam nie pisze 100 , nie mam go pod ręką.

Ciekawe czy u niemca równiez kosztuje 90ÔéČ

Edytowane przez piotrekbb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Zachęcająca, biorąc pod uwage,że ja mogę jeździć max 80km/h to chyba sobie daruje tą naklejkę.Może kiedyś, jak będzie to działało w całej europie i jak zmienie holownik na lżejszy.Wogóle to musze zerknąć do beirfu bo nie wiem czy tam nie pisze 100 , nie mam go pod ręką.

Ciekawe czy u niemca równiez kosztuje 90ÔéČ

 

Przy tej cenie też się skłaniam ku temu żeby to sobie odpuścić szczególnie że obowiązuje to tylko u Niemców. No i jeszcze zażyczyli sobie przetłumaczenie papierów z DE na PL,

Co do kosztów tego za granicą to na początku było pisane:

 

1. badanie przyczepy na stacji - 47 ÔéČ

2. naklejka ze znaczkiem - 2,50 ÔéČ

 

Czyli u nas jak zwykle zdzierają ile wlezie.

 

A to że masz w briefie wpisane przypuszczam nie do końca będzie interesowało :policja: jak Cię zatrzymają

Pozostaje jeździć ładnie 80-90 km/h ;]

Edytowane przez bartosz_b (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przekraczam 3.5t więc i tak nic z tego,zawsze mam jechć 80 nawet z przyczepą z naklejką 100

czyli tak, jak ktoś chce naklejke to przy pierwszym wyjeździe do De trzeba podjechac na Dekre

 

gdybym miał 100 w briefi to niemiec raczej mandatu nie wlepi , gdyby było odwrotnie, naklejka bez wpisu to już owszem.

Edytowane przez piotrekbb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak w przypadku naklejek na samochody "Umweltschutz" w DE kosztują 4,9)ÔéČ w PL 89PLN ;)

 

Polscy przedsiębiorcy dalej potrzebują za wszelką cenę się "dorobić" :)

 

Jedyna słuszna opcja to przegląd na miejscu w DE podczas któregoś wyjazdu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przekraczam 3.5t więc i tak nic z tego,zawsze mam jechć 80 nawet z przyczepą z naklejką 100

czyli tak, jak ktoś chce naklejke to przy pierwszym wyjeździe do De trzeba podjechac na Dekre

 

gdybym miał 100 w briefi to niemiec raczej mandatu nie wlepi , gdyby było odwrotnie, naklejka bez wpisu to już owszem.

 

A to widzisz ja też przekraczam 3,5t więc nie ma co w ogóle się za to brać

 

Jeszcze mam takie pytanie czy w związku z tym musimy mieć naklejone na cepce z tyłu ograniczenie do 80tki ?

Edytowane przez bartosz_b (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to widzisz ja też przekraczam 3,5t więc nie ma co w ogóle się za to brać

 

Jeszcze mam takie pytanie czy w związku z tym musimy mieć naklejone na cepce z tyłu ograniczenie do 80tki ?

 

 

Nie musicie, nalepki z ograniczeniem 80,90 to poprostu "bajer".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam Wszystkich !

Odświeżę trochę temat moim pytaniem, może ktoś z Was będzie wiedział ?

Przyczepkę mam z Niemiec i tam miała już naklejkę, czy jest ona dalej ważna po przerejestrowaniu przyczepki na Polskę :niewiem: ?

Dodam, że wszystkie z wymaganych elementów (zaczep, hamulec, amortyzatory, opony) są w przyczepie (jak na foto).

Z góry dziękuję :dzieki:

 

:hej:

post-8228-0-55316700-1323087578_thumb.jpg

Edytowane przez Kristofer (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich !

Odświeżę trochę temat moim pytaniem, może ktoś z Was będzie wiedział ?

Przyczepkę mam z Niemiec i tam miała już naklejkę, czy jest ona dalej ważna po przerejestrowaniu przyczepki na Polskę :niewiem: ?

Dodam, że wszystkie z wymaganych elementów (zaczep, hamulec, amortyzatory, opony) są w przyczepie (jak na foto).

Z góry dziękuję :dzieki:

 

:hej:

 

Ciężko powiedzieć, zadzwoń do Dekry w Polsce tam dowiesz się u źródła :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich !

Odświeżę trochę temat moim pytaniem, może ktoś z Was będzie wiedział ?

Przyczepkę mam z Niemiec i tam miała już naklejkę, czy jest ona dalej ważna po przerejestrowaniu przyczepki na Polskę :niewiem: ?

Dodam, że wszystkie z wymaganych elementów (zaczep, hamulec, amortyzatory, opony) są w przyczepie (jak na foto).

Z góry dziękuję :dzieki:

 

:hej:

 

Kristofer , mam kilka pytań :

1- czy masz kwity z DEKRY na setkę.

2- czy opony ,które masz założone w tej chwili nie są starsze niż 6 lat i czy mają indeks prędkości min.120km/h , nośność pomijam bo to wiadoma sprawa.

3- podaj mi masę własną samochodu ,który będzię holował przyczepę i DMC przyczepy.

Edytowane przez Maras (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kristofer , mam kilka pytań :

1- czy masz kwity z DEKRY na setkę.

2- czy opony ,które masz założone w tej chwili nie są starsze niż 6 lat i czy mają indeks prędkości min.120km/h , nośność pomijam bo to wiadoma sprawa.

3- podaj mi masę własną samochodu ,który będzię holował przyczepę i DMC przyczepy.

 

Witaj Marku !

1) Niestety, kwitu w papierach chyba nie posiadam, jeszcze poszukam, ale chyba nie będzie

2) Opony mają prawie 6 miesięcy, a produkcja z tego roku, wzmocnione "C" i indeks 190 km/h (amorki, najazd, AKS też nowe)

3) Niestety, przekraczam 3,5 T (holownik 2035 kg.; przyczepa 1500 kg.) :oslabiony:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Marku !

1) Niestety, kwitu w papierach chyba nie posiadam, jeszcze poszukam, ale chyba nie będzie

2) Opony mają prawie 6 miesięcy, a produkcja z tego roku, wzmocnione "C" i indeks 190 km/h (amorki, najazd, AKS też nowe)

3) Niestety, przekraczam 3,5 T (holownik 2035 kg.; przyczepa 1500 kg.) :oslabiony:

 

No to jak przekraczasz 3,5T to nawet nie masz co szukać bo nawet jeżeli znajdziesz potrzebne dokumenty, to ta homologacja jest tylko na DMC zestawu nie przekraczającego 3,5T. Więc niestety obowiązują Cię przepisy jak dla ciężarówki 80km/h maks.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak przekraczasz 3,5T to nawet nie masz co szukać bo nawet jeżeli znajdziesz potrzebne dokumenty, to ta homologacja jest tylko na DMC zestawu nie przekraczającego 3,5T. Więc niestety obowiązują Cię przepisy jak dla ciężarówki 80km/h maks.

 

Wszystko się zgadza Bartosz, ale moje pytanie jest trochę na wyrost (myślę o zmianie holownika) :niewiem:

Idealny by był z DMC 2000 kg max, za lekki być nie może - budka 1500 kg. Ale co wybrać :niewiem: :niewiem: :niewiem:

Możliwe jest też, że będzie jeszcze cięższy, a wtedy pozostanie (teoretycznie) 80 km/h beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich forumowiczöw tak wczytalem sie w ten temat i co do niektörych rzeczy sie zgadzam , tylko nie zycze nikomu by ktörys z was trafil na DEKR-E z uszkodzana lub zje.......a przyczepka bo wtedy naprawa was w Niemczech wiecej wyniesie niz te wasze kombinowanie zeby sobie mozna bylo szybciej pomykac , a jeszcze sie punktöw dorobicie i duzo kasy stracicie :hej::hej::hej::hej:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.