Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych sympatyków przyczep marki Adria :rolleyes:

Pozwoliłem sobie do Was napisać, ponieważ mam zamiar nabyć przyczepkę marki Adria. Dlaczego? Bo uważam, że Adrie są po prostu ładne, stosunkowo lekkie i całkiem nieźle wyposażone. Jestem początkującym w dziedzinie caravaningu i mam nadzieję, że Adria to będzie trafiony wybór.

Mam już kilka przyczepek „na oku”, ale na początku krótki bilans mas holownika i przyszłej Adrii:

- holownik Opel Zafira B 1.9 CDTI (120 KM), DMC: 2195 kg, MW:1613 kg, dopuszczalna masa przyczepy z hamulcem: 1275 kg,

- przyczepa np. Adria Unica 430 ph: DMC: 1000 kg, MW: 753 kg.

Posiadam prawo jazdy kat. B, więc ogranicza mnie 3,5 tony. Teraz proszę radę czy dobrze liczę:

1. DMC holownika 2195 kg + DMC przyczepy 1000kg = 3195 kg, a więc mam jeszcze 305 kg w zapasie (do 3500 kg).

2. Mam 275 kg zapasu, jeśli chodzi o dopuszczalną masę holowanej przyczepy z hamulcem.

3. DMC przyczepy (1000 kg) nie przekracza MW holownika (1613 kg).

Wg mnie wszystkie kryteria spełniam, ale czy na pewno wszystko jest w porządku? :)

Teraz co wpadło mi w oko, planuję kupić coś do ok. 25 000 zł, może nawet wybiorę się po Adrię do Holandii bo tam jest dużo większy wybór, ale oglądałem już kilka sztuk na żywo, oto one:

http://allegro.pl/adria-unikca-430-uh-bardzo-zadbana-i1478252068.html

- Adria z komisu w Knurowie, tutaj masa wzrośnie o 100 kg, ponieważ ten model ma rzekomo DMC 1100 kg, ale nie pasuje mi ten układ wnętrza,

http://otomoto.pl/adria-przyczepa-kempingowa-adria-430-ph-unica-T1734860.html

- Adria z komisu w Bieruniu, ta ma wg mnie o niebo lepszy układ wnętrza, są dwie sypialnie, a to się przydaje przy jeździe w 4 osoby (w moim przypadku).

http://caravans.marktplaza.nl/caravan-adria/Adria-430-DK-Unica-A-3-stapelbed-13111149.htm