Skocz do zawartości

Poszukiwana przyczepa ponad 5 m


terenowiec

Rekomendowane odpowiedzi

Dla mnie piętrówka to warunek konieczny!

A pomyślałeś może, by wyszukać najbardziej odpowiednia i podatną na dostawienie pięterka we własnym zakresie?

Klika odpowiednich deseczek ładnie obrobić, polakierować, materacyk lub gąbeczka na to i spanko cudo dla pociechy jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz Wojtek sporo racji z tym dobudowaniem, tym bardziej, że mam bogaty park maszynowy z heblarkami, szlifierkami i tokarkami włącznie. Jednak nie jestem w stanie tak dorobić łóżka, by w przyszłości ktoś kupujący tego nie zauważył. Wówczas od razu pojawi się zarzut, że przyczepa byłą bita i ktoś coś kombinował. A przywrócenie do stanu pierwotnego też nie będzie łatwe. Na pewno jest to jakieś rozwiązanie, które wezmę pod uwagę jeżeli przez miesiąc czy dwa nic nie znajdę.

Voice pokazana przez Ciebie cepka jest piękna, ale obawiam się, że w 23 tysiącach to się z nią nie zamknę? A kwota ta jest i tak mocno naciągnięta w porównaniu do pierwotnych planów. Mam w tym roku gigantyczne wydatki inwestycyjne i kupno nowej cepki uznaję wręcz za wariactwo i finansową jazdę po bandzie :). Ale cóż, jechać się chce, nawet gdybym miał pójść za to do więzienia hehe%281%29.gif

 

Niedaleko mnie jest taka przyczepa. Czy warta kupna? Pomijając cenę. http://allegro.pl/wilk-stern-560-hobby-lmc-tabbert-fendt-knaus-i1450989685.html

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja swoją przyczepę kupowałem w Holandii. Potwierdzam, że dużo można utargować (powyżej 10%). Co do stanu przyczep - bywa różnie. Są sprzedawcy "śmieciowi", którzy oferują głównie obcokrajowcom złom, którym już Holendrzy nie chcą jeździć i są tacy, którzy oferują przyczepy bardzo porządne i dobrze utrzymane. Dobre oferty zauważyłem, że mają tzw. caravanhoff'y czyli firmy zajmujące się przechowywaniem przyczep zimą i serwisem przedsezonowym. Oferują oni przyczepy swoich klientów (jako pośrednicy), ale dobrze znają ich stan, bo je serwisowali i są chętni do negocjacji, bo często po sprzedaniu starej ich klient kupuje z ich pomocą nową przyczepę na której zarabiają. Ponadto sprawdzaj zawsze, ale z reguły dostajesz nie tylko przyczepę, ale i przedsionek, podłogę, butle gazowe, odciągi sztormowe, przedłużacze, parasole, czasami naczynia kempingowe i mebelki do przedsionka. Holendrzy sprzedają z całym ekwipunkiem - nie tak jak u nas, gdzie przyczepa jest goła, a wszystkie akcesoria idą osobno na allegro.

Podaję adres tej firmy od której ja kupiłem przyczepę: www.caravanmakelaardij.nl - chyba mają w tej chwili coś dla Ciebie, ale sprawdź. http://www.caravanma...plaatsingsdatum (Oczywiście doradzam Google Translate - no chyba że znasz holenderski).

Poza tym szukaj na http://www.marktplaats.nl/

http://www.tweedehands.nl/caravans-kamperen/

Co do samej transakcji - nic skomplikowanego. Jedziesz, oglądasz, negocjujesz (wszystko po angielsku), płacisz, z fakturą i dokumentami przyczepy jedziesz do ich biura komunikacji (sprzedawca poda Ci najbliższy adres) np. do najbliższego biura VWE, gdzie opłacasz tablice tymczasowe wraz z ubezpieczeniem OC na przejazd do Polski. Wracasz do sprzedawcy, zakładasz tablice i jedziesz do Polski. W Polsce tłumaczysz dokumenty i fakturę i idziesz do swojego urzedu komunikacji, żeby zarejestrować przyczepę. Ja musiałem jeszcze zrobić badania techniczne, ale teraz chyba jesli ważne są badania holenderskie to nie musisz tego robić - dowiesz się w swoim urzędzie.

Nic trudnego. :)

Edytowane przez pkos (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Terenowiec - widzisz? Pkos potwierdza to co napisałem. Dodam tylko, że równie dobrze można umówić się z klientem pod wydziałem komunikacyjnym.

Ja korzystałem z marktplaats.nl

 

Ja ze sprzedawcą umówiłem się na drugi dzień pod wydziałem. On przyciągnął tam budkę. Załatwiliśmy papiery, przepięliśmy przyczepkę i pojechałem. Pan Holender nie potzrebuje nawet umowy k-s. Napisaliśmy na kartce papieru. Podpisaliśmy.

 

Podkreślę, że nawet z dziećmi, które odbierały telefon, dogadywaliśmy się po angielsku (mój poziom był tylko trochę niższy ...;-) )

 

Terenowiec - nie wymiękaj! Dasz sobie radę! :)

 

Ugorek - na forach raczej nie posługujemy się per Pan. No chyba, że chcesz kogoś obrazić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi, ale jeszcze raz poproszę o Waszą opinię w sprawie tej przyczepy: http://allegro.pl/wilk-stern-560-hobby-lmc-tabbert-fendt-knaus-i1450989685.html

Mam ja blisko i wyjazd nic mnie nie kosztuje. Pytanie tylko czy warto coś takiego brać przy założeniu że jest w dobrym stanie?

Edytowane przez terenowiec (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tych zdjęciach w zasadzie nie widać niczego, tzn pod kątem oceny stanu technicznego...

W środku ładna i układ taki, jak chciałeś...

Cena nie taka jak chciałeś, ale to pewnie zauważyłeś od razu hehe%281%29.gif

Wilk jest dobrą firmą produkującą przyczepy, pojechać i zobaczyć warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<br>... ja bym tylko jeszcze dorzucił od serca - szerokość max 2,30 m. Oczywiście zdania będą różne, ale wystarczy mi opinia AdamaH, który ma dwóosiowego potwora z taką szerokością...

Tak dla porządku: Dethleffs 700MK, który jest w posiadaniu AdamaH ma szerokość 2,50m podobnie jak większość przyczep dwuosiowych. Rzeczywiście jest to dużo i jazda na zwężonej z powodu remontu autostradzie w Niemczech dostarcza niezapomnianych emocji :niewiem: ale za to w środku jest dużo miejsca. Coś za coś.

Edytowane przez pkos (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilka obejrzę, a cena na razie jest nie do przyjęcia. Być może za 3-4 miesiące pójdzie w dół? Wówczas będę mógł rozmawiać o kupnie - jak nic nie kupię wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam !

 

Tak dla porządku: Dethleffs 700MK, który jest w posiadaniu AdamaH ma szerokość 2,50m podobnie jak większość przyczep dwuosiowych. Rzeczywiście jest to dużo i jazda na zwężonej z powodu remontu autostradzie w Niemczech dostarcza niezapomnianych emocji :niewiem: ale za to w środku jest dużo miejsca. Coś za coś.

 

 

Ja po prostu znam zdanie Adama po przejechaniu tą przyczepą już paru tysiecy km i dlatego uważam jednak, że 2,5 m jest zdecydowanie nieporęczna nie tylko na niemieckich zwężkach,ale i na polskich wąskich dziurawych drogach,a może przede wszystkim. Dla mnie 2,3 m jest maksium jakie nadaje się do komfortowego prowadzenia zestawu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.