Skocz do zawartości

Auto w zimie


mymlon

Rekomendowane odpowiedzi

Zima jaka jest każdy widzi i o ile służby drogowe w miastach i na głównych trasach już sobie poradziły to w mojej wiosce, oraz na drogach gminnych i powiatowych nie jest wesoło.

Zapakowałem więc do aut łopaty a żona dostała dodatkowo linkę żeby w razie kłopotów ktoś mógł ją wyciągnąć z zaspy. No i jedzie dzisiaj serduszka.gif na uczelnie a w zaspie na poboczu siedzi sobie autko i dwóch panów bezskutecznie usiłuje się z tej pułapki wydostać. Stanęła, wręczyła jednemu łopatę, drugiemu linkę. Panowie pozbierali szczęki ze śniegu i już po chwili ich auto stało na drodze. Od dzisiaj serduszka.gif jest bohaterem w domu.

 

Tyle samochwalstwa, myślałem jeszcze żeby kupić jakieś łańcuchy ale w tej kwestii nie mam żadnego doświadczenia.

 

No i jak ktoś teraz podgląda TVN24 to jest cyklicznie prezentowany materiał o zimowym wyposażeniu autka np w ogrzewacze pod ubranie, koce termiczne i inne ciekawe bajery które pomogą nam przetrwać nawet w 40km korku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały rok wożę w autku jako dodatkowe wyposażenie: 2ciepłe koce, linkę, 5-kę ON i przewody rozruchowe i nic więcej, mimo pokonywania wielu kilometrów bocznymi drogami, jakimiś lokalnymi. Jeśli chodzi o zaspy i jakieś śnieżne jęzory na jezdni to nie stosuję łopaty ani szpadla tudzież piasku - wystarczy mi stara, dobra szkoła nauki jazdy - Tomekk wie o czym piszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach