dzidas Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam Ze względu, że nie mam doświadczenia z przyczepami (wcześniej namiot) proszę o info jak ustawić przyczepę. Chodzi o to czy podpory mają unieść całą przyczepę i koła będą w górze, czy tylko wystarczy dobrze wypoziomować i usztywnić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Wypoziomowac- koła też mają podpierac przyczepę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam ! Dzidas zajrzyj tu : http://www.forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=613 Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas Opublikowano 3 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Wypoziomowac- koła też mają podpierac przyczepę. Bardzo dzięki. [ Dodano: Sob 03 Lut, 2007 19:17 ] Witam ! Dzidas zajrzyj tu : http://www.forum.karawaning.pl/viewtopic.php?t=613 Pozdrawiam Nie mogłem zlokalizować, dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Witam ! Do usług ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CamperDiem Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 mysle, ze w poziomowaniu przyczepy moze pomoc to: czy ktos tego uzywal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...