Skocz do zawartości

Rejestracja przyczepy


mirekm3

Rekomendowane odpowiedzi

powiem ci tab bez tego nie ma szans kompletnie nie masz szans zarejestrować:czerwona:

też chciałem kupić taką bez tych dokumentów ale pierw popytałem u znajomego i totalna odmowa dlatego takie są ceny atrakcyjne tych przyczep.

wciskają kit że jak masz znajomości to da rade zarejestrować ale nic z tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 165
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

"mały brief" to pewnie wymeldowanie .......... bez tego będzie problem

 

"Mały brif" to dowód rejestracyjny, "duży brif" to karta pojazdu.Przyczepa zapewnie długo stała , ponieważ wczesniej przy odsparzdaży przekazywało się tylko duży brif była w nim informacja o wymeldowaniu (hologram) , jeszcze wczesniej zamiast hologramu była dodatkowa zielona kartka zwana abmeldung.

Niemcy bez problemy zarejstrują auto tylko na podstawie dużego birfu (to najwazniejszy dokument pojazdu) kto ma go w posiadaniu jest włascielem pojazdu , nawet bez umowy kupna (oczywiście jeśli go nie ukradł itp.)

Edytowane przez piotrekbb (wyświetl historię edycji)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Mały brif" to dowód rejestracyjny, "duży brif" to karta pojazdu.Przyczepa zapewnie długo stała , ponieważ wczesniej przy odsparzdaży przekazywało się tylko duży brif była w nim informacja o wymeldowaniu (hologram) , jeszcze wczesniej zamiast hologramu była dodatkowa zielona kartka zwana abmeldung.

Niemcy bez problemy zarejstrują auto tylko na podstawie dużego birfu (to najwazniejszy dokument pojazdu) kto ma go w posiadaniu jest włascielem pojazdu , nawet bez umowy kupna (oczywiście jeśli go nie ukradł itp.)

 

To małego briefa nigdy na oczy nie widziałem tylko zawsze duży (ten rozkładany) i wymeldowanie plus ewentualnie kwity od tablic exportowych (ale to inna bajka sprzed czasów shengenowskich).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rada jaka mi sie nasuwa na myśl to odkrecic tabliczke i zarejestrowac ja jako SAM. pojechac na przeglad 0 nic nie mowic na przegladzie,lub wspomniec ze przryczepka pochodzi z GB,a tam te bywaja bez tabliczek.diagnosta nabije nowa tabliczke i po krzyku.To jest najprostsze wyjscie. W Wydz.Kom. zgłosic rejestracje SAM-a

 

 

 

 

PS.Kolega Marmur uszkodzil ostatnio powaznie przyczepke Wilk i prawdopodobnie jej nie da rady odbudowac.Moze z nim cos wymyslisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna rada jaka mi sie nasuwa na myśl to odkrecic tabliczke i zarejestrowac ja jako SAM. pojechac na przeglad 0 nic nie mowic na przegladzie,lub wspomniec ze przryczepka pochodzi z GB,a tam te bywaja bez tabliczek.diagnosta nabije nowa tabliczke i po krzyku.To jest najprostsze wyjscie. W Wydz.Kom. zgłosic rejestracje SAM-a

 

 

Nie ma tak łatwo, w wydz kom wypełniasz oświadczenie że przyczepa jest z GB a tam nie ma dowodów rejestracyjnych więc rejestrowana przyczepa nie ma tego dokumentu. Z tym że jeżeli podasz tak przy cycepce z DE to jest poświadczenie nieprawdy ze wszystkimi potencjalnymi konsekwencjami takiego oświadczenia :-( /konsekwencje mogą być szczególnie bolesne przy wolnych "licencjonowanych" zawodach bo zazwyczaj po sądzie tracisz prawo wykonywania zawodu - przestępstwo umyślne/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tia gdyby tak rejestrowali SAMy to przyczpy trzeba by trzymac pod alarmem, co za problem zapiąc przyczepe za 30tys euro i zarejestrować jako SAM

 

 

To jest fakt,ale istnieje mozliwosc takiego zarejestrowania http://www.norcom.com.pl/nowe_forum/download.php?id=2224. i jesli cepka jest czysta to nie ma powodow zeby tego nie sprobowac,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może prościej będzie dotrzeć do właściciela poprzedniego i załatwić ten dokument? Ja nawet nie bardzo wiem który ...

 

Jeżeli dotyczy on tablic zjazdowych (przecież wymeldowanie jest wbijane do dużego brief-u), to podajesz, że budka przyjechała na lawecie i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, ale jest coś takiego ja stary i nowy brief.

Ja mam nowy i jest to karta rozmiaru A4 zadrukowana tylko pierwsza strona, druga całkiem pusta, bez żadnych tabelek itp.

Mam też mały brief rozmiaru naszych DR mniej więcej. Obydwa dokumenty w kolorze jasno zielonym, powlekane czymś ślisko-błyszczącym.

W obydwu tych dokumentach mam jakieś wpisy o jednakowych datach z czerwca 2010r, domyślam się że dotyczą wymeldowania p-py.

Za kilka dni będę rejestrował swoją bo sezon idzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Witamy

    Witamy na największym polskim forum karawaningowym. Zaloguj się by wziąć udział w dyskusji.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.